![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanvankelijk beweerde hij zelfs van Picqeur nauwelijks te kennen
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de grote baas zegt: we gaan eens eten met een bevriende projectontwikkelaar dan kan je moeilijk neen zeggen hé ![]()
![]() |
![]() |
#183 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht gewoon dat jij, voor jouw doen, nogal laat was met uw gebruikelijke nep-argumenten.
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, Van Peel zal zich even laten commanderen door De Wever
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Land Invest Group dook eerder al op in het dossier van Optima en is een grote speler op de vastgoedmarkt in Antwerpen. De voorbije jaren zijn er vanuit de oppositie vraagtekens geplaatst bij de manier waarop de projectontwikkelaar grote dossiers naar zijn hand wist te zetten, onder meer over de deal over de ontwikkeling van de Tunnelplaats.
http://www.standaard.be/cnt/dmf20171116_03190576 Dat is absoluut tegen alle deontologie regels en onpartijdigheid die gevraagd wordt voor te beslissen over vergunningen en eventuele keuzes als een concurrent van Land Invest op hetzelfde project zit. Dit doet denken aan de goede oude tijd met Van den Boeynants en Charlie De Pauw. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk uit naar de dag waarop De Wever de vraag krijgt of hij Alain Mathot kent.
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. zit ik zo te knabbelen op mij zaterdagse blokje peyote : wat indien Groen! het Berberse Bartje zou vragen om het BTW bonneke voor het dinertje met meneer Van der Paal te tonen ? nu ja den grooten nazionalen lijder maakte voortgang in het leven .. waar is de tijd dat hij Het Droakske frequenteerde en frikandeliseerde .. buffelen kan hij - zo te zien - nog steeds als geen ander ..
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 november 2017 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een zielig gedoe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Minister-President
|
![]() Bij al wat hier wordt geschreven denk ik aan de vele handelsmissies van onze regering en eventuele koningen en/of koningskinderen. Worden daar geen etentjes aangeboden aan eventuele klanten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben eens gaan kijken op de Facebook pagina van Annick de Ridder. Ze vermeldt daar naarstig elk evenement waar ze naartoe gaat. Met foto en commentaar. Maar het etentje van landinvest half oktober, daarvan is niets te vinden. geen foto van het gezelschap of van het menu, zoals op andere posten...
Het zal een 'vergetelheid' zijn! Ze zal zeker zeker van plan geweest zijn om het te vermelden, omdat er met landinvest al jaren niet al te koshere geruchten de ronde doen, en ik ben zeker zeker dat Annick absoluut open kaart wil spelen door wie ze zich laat trakteren op een gratis etentje in het duurste restaurant van Antwerpen. En toch heeft ze niets vermeld. Het zal ONGETWIJFELD een vergetelheid zijn! Laatst gewijzigd door geertvdb : 18 november 2017 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
Als de koning op handelsmissie gaat, gaat hij voor de belangen van alle belgische bedrijven. Gij denkt dat als de CEO van andere projectontwikkelaars in Antwerpen dat filmpje zien op ATV, dat die zullen denken: 'leuk, mijn belangen zullen ook verdedigd worden op dat etentje'. Hebt ge nog zo'n achterlijke opmerking? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waar is het fundamentele verschil??? Zie jij het echt niet?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ge bedoelt zeker: 'Zie jij het echt'? ![]() Laat het maar, ge snapt uw eigen redenering niet! ![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 18 november 2017 om 20:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ook strikt genomen mag links nog heel dankbaar zijn dat NVA het gesjoemel van links in Antwerpen tot nu toe NIET aan de schandpaal gehangen heeft, zoals PVDA Extreem links in Wallonië met PS graaiers wel doet!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 18 november 2017 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag en moet uitkomen, net als hetgeen Bart De Wever uitgespookt heeft.