![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
| Ja |
|
11 | 15,49% |
| Nee |
|
60 | 84,51% |
| Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enfin, mocht ik Francken zijn, jullie konden allemaal mijn dikke kl...kussen en vierkant uw plan trekken met jullie asielparasieten. Maar Theo-ke zal het ook wel voor de centjes doen, zoals een goeie politieker betaamt.
|
|
|
|
|
|
#262 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zowat alle landen hebben een overeenkomst met Soedan. Laatst nog gelezen dat een delegatie van de Noorse regering op bezoek was in Soedan zelf om over het vluchtelingenprobleem te overleggen. De EU heeft ook allerhande overleg gehad met verschillende Afrikaanse regeringen op Mata een tijd geleden. (Zou dat allemaal moeten opzoeken voor bronnen, maar nu geen tijd) Wat is daar allemaal afgesproken ?
Francken is de kop van jut, en krijgt de volle laag van de oppositie tegen alles wat hij doet en niet doet, en toch blijft hij consistent zijn job uitvoeren, conform de Belgische en Europese wet. Zijn communicatie laat te wensen over, daar zou hij wat coaching moeten krijgen. Maar hij is wel enorm stressbestendig dat hij ondanks alle druk en tegenwerking (zelfs van coalitiepartners) gewoon zijn werk blijft doen. Het zal geen regeringscrisis worden, misschien spijtig, want een verkiezing met als thema de immigratie zou de Franckenkillers wel eens kunnen berouwen.
|
|
|
#263 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#264 |
|
Minister-President
|
hij heeft een paar keer gelogen, Francken is gewoon onbekwaam voor zijn functie voor migratie.
|
|
|
|
|
|
#265 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#266 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat men best even gaat onderzoeken of al die anderen zo zuiver op de graat zijn die op huidig ogenblik Francken weten aan te vallen. Ik denk dat er dan véél lijken uit kasten en muren gaan vallen en ze snel hun koppeke gaan houden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 december 2017 om 22:02. |
|
|
|
|
|
|
#267 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#268 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Staat dit zwart op wit op beeld net zoals in Catalonië ? Bewijzen graag van deze folteringen.
|
|
|
|
|
|
#269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#270 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of toch: lees misschien eens de rapporten van HRW en Amnesty over Soedan. https://www.hrw.org/news/2017/09/27/...ituation-sudan
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 23 december 2017 om 22:10. |
|
|
|
|
|
|
#271 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dewever moet Francken blijven steunen, ook al eisen de andere partijen zijn ontslag. Desnoods moet er maar een regeringscrisis van komen. De peilingen zijn zeer gunstig voor NVA. Ook Vlaams Belang doet het goed. Goed moment voor vervroegde verkiezingen.
|
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vraag blijft, waarom zouden teruggestuurden uit België eerder gefolterd worden dan die uit Frankrijk, Italië of Duitsland, want ook die landen repatriëren terug naar Soedan.
|
|
|
|
#273 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://www.sudantribune.com/spip.php?article58255 Citaat:
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 23 december 2017 om 23:19. |
||
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat het stinkend boeltje maar ontploffen. |
|
|
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wees gerust, de boel ontploft niet. Michel gaat heus niet mee in de lynchpartij die de CD&V wil opvoeren. Het is ondertussen meer dan duidelijk dat die partij zich eigenlijk geen houding weet aan te nemen. Mentaal zit ze vaak buiten de regering en de meerderheid.
|
|
|
|
|
|
#276 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Marc Coucke en zijn voetbalclub, dat is schijnbaar ontzettend interessant nieuws, al dagen aan een stuk. Super belangrijk!!! Laatst gewijzigd door Garry : 23 december 2017 om 23:46. |
|
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze weten dat ze alleen maar gaan verliezen als ze dit op de spits drijven. En de oppositielinksen verstaan dat natuurlijk niet. Daarvoor zijn ze te achterlijk |
|
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet trouwens niet goed wie u bedoelt met "dat bruin wijf". |
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
jawel hoor. Ze hebben dat maar al te goed door, in sommige artikels in de gazetten laten ze ook de stem in de wandelgang bij cd&v horen. En die zeggen duidelijk: we gaan niet naar verkiezingen met als thema Francken en migratie.
natuurlijk niet, die verkiezingen verliezen ze keihard |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar zinspeelde ik op geen enkele wijze of geen enkele keer op. U hebt niet goed gelezen waarover ik schrijf.
|
|
|
|