![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
| Ja |
|
11 | 15,49% |
| Nee |
|
60 | 84,51% |
| Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Europees Commissaris
|
Heeft er niks mee te maken. Ben meer als tevreden met mijn vrouw. Veel van mijn leeftijd zijn al weergekeerd tot stof. Ik wil alleen maar zeggen dat die idioten die pretenderen van in een God te geloven meestal alleen hun zakken vullen op kosten van derden. Een ongelovige heeft meestal maar een God en dat is geld. Maar komedie blijven spelen en een God aanbidden gaat er bij mij niet in. En daarom wens ik te zeggen met Kerstmis dat ik hoop dat er een God bestaat. En dat hij sommige "crapullekes" eens duchtig eeuwigdurend hun gat verbrand. Ik denk niet dat ons; ongelovigen; dat plezier zal gegund worden. Maar van mij mag het. Ze mogen krijgen wat ze verdienen. Eeuwen het mee voor het zeggen hebben en dan zo'n verloederde maatschappij verkrijgen is een deftige beloning waard. Maar kom. Ze geloven zelf in niks. Anders was dit niet mogelijk. Maar ze zijn te laf om dat toe te geven. Ze verkopen te graag aflaten. Laatst gewijzigd door werkman : 24 december 2017 om 14:59. |
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
"Met...als..." leidt een niet-exhaustief voorbeeld in (waarmee ik niets over de MR wil zeggen).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
! Adelante Gypsy, rápido y duro ! Venga !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#327 |
|
Europees Commissaris
|
Over welke delegatie gaat het? Van mij mogen ze ook opgesloten worden. Een staat die op die manier uitpakt hoort niet binnen "mijn" Europa. Maar dat was niet de optie van die delegatie waarschijnlijk om dit te gaan zeggen. |
|
|
|
|
|
#328 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. ah bon ? als u 'iets' over de MR zou willen zeggen .. kan u dan overwegen om te antwoorden op de vraag of de MR in de zak van das bärberischen Bartchen zit ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 december 2017 om 17:45. |
|
|
|
|
|
#329 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. hoe krampachtig .. kwaakielenzwaa het volstaat dat Inès met Kamal gaat klappen : ""Ze hebben mij na de landing in Sudan opgepakt, urenlang verhoord en met stokken op mijn voeten geslagen. Pas twee dagen later lieten ze mij vrij. Ik ben zo bang geweest, dat ik thuis nog drie dagen ziek in bed heb gelegen." Aan het woord is Kamal, 18 jaar en begin september opgepakt in Brussel omdat hij illegaal in ons land verbleef. Niet veel later kreeg hij in het gesloten opvangcentrum bezoek van Sudanese ambtenaren. Die waren op uitnodiging van Tejooke het Fachooke ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#331 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#334 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En jaretellen ! |
|
|
|
|
|
|
#335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jambon verdedigt partijgenoot Francken na Soedan-affaire: “We blijven allemaal mensen”
Citaat:
Bepaalde anderen zien een 'gevaar' in de persoon Francken omdat de man meer en meer populariteit geniet en proberen hem dan ook op alle mogelijke walgelijke manieren een kopje kleiner te maken in discrediet te stellen in kwaden naam te brengen zeg maar. Maar dat zou wel eens lelijk kunnen tegenvallen.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#337 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Yep. Ik eis hun ontslag.
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niemand ligt hier wakker van de sexuele voorkeuren van twee linkse snobkes.
|
|
|
|
|
#340 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|