![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
| Ja |
|
11 | 15,49% |
| Nee |
|
60 | 84,51% |
| Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#342 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En jij ligt wakker van de folteringen in Soedan zeker? Plus al de rest dat gebeurt in de wereld! Allen naar hier laten komen! Wat zeg ik: we moeten ze zelf gaan afhalen! |
|
|
|
|
|
|
#343 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wat doe je met al de leugens, en dat zullen er een pak zijn, van al het vreemde rotzooi dat hier zonder toelating aankomt en rond loopt? Dat vernietigend multiculgedoe zal hoe dan ook een oplossing moeten krijgen voor onze landen ook naar de bliksem zijn! Met jullie praatjes stevenen we af op een nieuwe Hitler die eerst jullie soort zal monddood maken vooraleer te kunnen doen wat nodig is. Is het daar op dat jullie wachten? Of denk je dat niet ingrijpen en alles en iedereen maar laten doen de goede oplossing is? |
|
|
|
|
|
|
#344 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar vooral: ook al zou er daar "gefolterd" zijn, dan kan dat nog geen reden zijn om duizenden uit die bevolking naar hier te laten komen en hier op te stapelen! Dat men dan militair ginder gaat ingrijpen en de folteraars bij de kraag grijpt! De werkelijkheid, voor nog vele decennia, zal waarschijnlijk zijn dat men dat gedoe aldaar toch niet kan stoppen! Het zit in hun "cultuur" gebakken sinds eeuwen en dat waait zo maar niet over... Hetzelfde met die eeuwige oorlogen die ze daar voeren. Indien men er in slaagt om die nu te doen ophouden... herbeginnen ze over een paar jaar toch weer! Een tekening van hun niet zogezegde profeet is voldoende, en duizenden nietsnutten kunnen zich weer interessant maken! |
|
|
|
|
|
|
#345 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is ook en vooral de media die ganse dagen daarover zit en ligt te leuteren op tv, radio en in de kranten om de mensen af te leiden van andere zaken... Brood en spelen voor diegenen die niet meer nodig hebben. |
|
|
|
|
|
|
#346 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Is het dan niet dom om wel een heel spel te maken van een paar blauwe plekken in Catalonië? Die dubbele moraal ontgaat je?
|
|
|
#347 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Geen enkele politieker uit mijn omgeving krijgt mijn stem en evenmin de partij waarop er voorkomen op de kieslijst; die kunnen profiteren van mijn stem; als ik ze persoonlijk ken. Wie niet zien wil en niet wil opkomen voor rechtvaardigheid is geen steun waard. Folders met zelfophemeling zijn dan uitsluitend verfoeilijk. Het zal dus puzzelen worden. Maar ik moet ze niet meer. Huichelachtige tronies in mijn omgeving kan ik missen als kiespijn. Meer kiezers moesten zo handelen. Misschien begrepen ze dan dat de kiezer ook een mens is die zich weet te verdedigen. Uit zelfbeveiliging dan. Jaloezie moet uit de weg gegaan worden. Buren zijn gevaarlijker dan vreemden. En jaloerse buren of zelfs familieleden met onbeperkte macht zijn bereid tot gangsterisme. Niet alleen geld noch God of principes kunnen optornen tegen jaloezie. |
|
|
|
|
|
|
#348 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#349 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allé, misschien toch iemand op een ideetje gebracht voor de rest van de kerstvakantie? |
|
|
|
|
|
|
#350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, je spelletje ontging me niet! Het gaat natuurlijk vooral over een paar mensen met een paar blauwe plekken in Catalonië... Wat daar rond en het waarom van het gebeuren zijn amper te vernoemen peanuts...
|
|
|
|
|
|
#351 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Nog voordat hij terugstuurde hebben talloze NGO's hem gewaarschuwd dat ze zouden gefolterd worden. hij heeft deze moedwillig genegeerd. Nog erger, door de soedanese inlichtingendienst uit te nodigen om in België te helpen met 'identificatie', is hij gewoon medeplichting. Francken moet in de bak voor ten minste grove nalatigheid met foltering tot gevolg in september, gewaarschuwd door Amnesty International nog voordat ze werdenteruggestuurd: Citaat:
g Om nu af te komen met 'Francken wist het niet' is te zot voor woorden.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 26 december 2017 om 00:22. |
||
|
|
|
|
|
#352 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
rechts is de rotste kanker van de wereld. het kan hen geen moer schelen dat er mensen worden gefolterd, zolang het geen blanken zijn. het is nog maar eens bewezen.
|
|
|
|
#353 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik dacht dat toen Di Rupo met zijn sossen er in zaten. Niet rechts maar links bleek toen de rotste kanker te zijn en nog !!! Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 26 december 2017 om 01:01. |
||
|
|
|
|
|
#354 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ja, dat zijn maar witten die ze daar hebben opgesloten en iets ondernemen op dat gebied tegen een eigen lidstaat, dat past niet zo goed in het kraampje van Europa. Laatst gewijzigd door Garry : 26 december 2017 om 01:04. |
|
|
|
|
|
|
#355 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Sudan#Foreign_relations << ... Sudan has extensive economic relations with China. China obtains ten percent of its oil from Sudan. According to a former Sudanese government minister, China is Sudan's largest supplier of arms. In December 2005, Sudan became one of the few states to recognize Moroccan sovereignty over Western Sahara. In 2015, Sudan participated in the Saudi Arabian-led intervention in Yemen against the Shia Houthis and forces loyal to former President Ali Abdullah Saleh, who was deposed in the 2011 uprising... >> Een bondgenoot van onze 'bondgenoot' Soedan is ten andere ook lid van de Organisation of Islamic Cooperation. https://en.wikipedia.org/wiki/Organi...#Member_states Allahu Akbar!
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#356 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
We hebben weer een nieuw dieptepunt bereikt. Een liegende staatssecretaris wordt met hand en tand verdedigd. Ooit nam er ééntje ontslag vanwege een leugen op haar cv. Nu liegt er één over een mensenrechtenkwestie en blijft hij zitten als een zich aan zijn postje vastklampende pasja.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 26 december 2017 om 10:15. |
|
|
|
|
|
#357 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alleen de folteringen zijn niet bewezen. Wat wel bewezen is dat de Soedanezen het vertikken om asiel aan te vragen in Belgie.
|
|
|
|
|
|
#358 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat ontgaat me toch ook. Waarom mensen die uit zo'n gevaarlijk regime komen het vertikken om asiel aan te vragen ? Alles is toch beter dan het risico lopen om gefolterd te worden ?
|
|
|
|
|
|
#359 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ter verdediging van Theo Francken : enkele forumleden gaan wel heeel gemakkelijk over "bewijslast" heen als ze vinden dat een bewering van NGO's voldoende bewijs levert hoor...
Op dit moment is er nog altijd nul komma nul fysiek bewijs over martelingen. |
|
|
|
|
|
#360 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|