Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen?
Ja 11 15,49%
Nee 60 84,51%
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2017, 11:24   #761
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. ja ! ja ! ja ! Thuleander, u heeft het goed begrepen .. indien Vlaanderen het rioolputteke van het avondland is geworden is dat dank zij teijo de leugenaar .. niemand liet meer asielzoekers binnend dan teijo, niemand schreef meer humanitaire visa uit dan teijo .. geen beter Belgisistisch huisslaafje dan onzen Teijo .. Flink van jou, Thuleander !

indien Vlaanderen het rioolputteke van het avondland is

Mooi gezegd. Ik denk meer en meer dat dat la Belgique en zelfs heel de EU goed van past zou komen...
Frankrijk, Duitsland... en de vele andere landen uit Europa gered...
Alleen maar Vlaanderen opgeven, la francofonie mooi uitbetalen en iedereen... behalve natuurlijk de Vlamingen, maar dat is sinds jaar en dag toch maar quantité négligeable, les mérules die men tussen zijn vingers doodknijpt (PS-Onckelinks)...
En dan blijven ze hier van democratie spreken en de echte democraten de de grond in boren...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:25   #762
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. allé schoof ! dat uitgerekend jij ook de vergissing begaat het onderscheid tussen populariteit en correct beleid niet te kunnen maken ..
Schoof is zo af en toe machiavellist.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:26   #763
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het probleem waar jij problemen van maakt bestaat niet. Uitgeprocedeerde illegalen mogen wel degelijk terug gestuurd worden. Niet naar een" willekeurig" land maar naar de zandbak waar ze vandaan komen.
Zelfs als hun zandbak onveilig is, dan nog hebben ze volgens de EU, niet eens recht op een visum.
Voila si, je antwoord bewijst dat ik het juist had
Kirk gaf toe dat vuurwapengeweld onvermijdelijk zou zijn onder een bewapende bevolking, maar hij vond dat een noodzakelijk kwaad. “Ik denk dat het het waard is om elk jaar een aantal vuurwapendoden als prijs te betalen voor ons door God gegeven recht om onze vrijheden te beschermen”, zei hij in 2023.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:26   #764
Zeus
Europees Commissaris

Zeus's schermafbeelding

Standaard

Een online petitie

Met een paar 100 euro en een Vietnamese clickfarm kan je Mieke Van Hecke met 50 000 stemmen voorsprong uitroepen tot politieke babe van het jaar.

Zeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:27   #765
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Een heel goede 50% dan; want als we moeten afgaan op degene die hun buik vol hebben van die ongecontroleerde volksverhuizingen dan komen we inderdaad meer bij de 80%, 90% dan de 50% die u wel wil aanvaarden...

En dikwijls zijn zij die er wel nog achter staan staatsambtenaren die voor de rest van hun leven en hun dik pensioen, door de staat betaald, verzekerd zijn...
enfin, mensen die blijven geloven dat als ze maar genoeg van goede wille zijn, het mana wel uit de hemel zal blijven vloeien...
Zo is dat. Wie een stukje krijgt van de taart die juicht. Wie geen stukje krijgt die mort. Duidelijk is dat u spijt heeft geen staatsambtenaar te zijn.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:27   #766
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. sorry ? was u dan aan het onderrichten .. wat heb ik verkeerd begrepen ?
Georges : 'Francken is een lul' (1)
Nabilla : 'ik vind Theo een knapperd' (0)
ik : 'Teijo liegt' (1)

Resultaat : 66% procent keurt het beleid van Francken af.
Mediaan : 100% keurt Teijo's esbattementen af
Standaard aberratie: 0,57% (Hertzberg & Ross, The Conceptual Poverty of Flemish Nutcases," Boekerij Egmont, September 1993, p.55)
Betrouwbaarheid (doel 75%) : 11% (Couturier et Mammelouque, La précarité mentale des fachoos Lubecquois, Octobre 2013, Boekerij Egmont, pg. 245)
Dat 3 niet gelijk is aan 350 heb je waarschijnlijk niet zo goed begrepen.

Standaarddeviatie met 95% ja en 5% nee is overigens 0.23
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:28   #767
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
Lachen geblazen.
Ik heb zo eens ja geantwoord op een vraag waarvan ik de consequenties niet goed door had.
Decennia later nog altijd gebonden door die dommigheid.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:29   #768
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik weet dat al heel lang. Probleem is dat er hier zijn die denken dat je zomaar iemand kan terugsturen naar een willekeurig land.
Loop maar in die val, en volgende week zullen ze allemaal "gefolterd" worden, van welk Afrikaans land ze ook zouden komen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:29   #769
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat wil ik helemaal niet bewijzen. Nu laat je me weer denken dat je het echt niet snapt.
Als U het verschil niet snapt tussen de 0.0001 % van lezers die reageren op een artikel en de 99.999 % die dit niet doen heeft het weinig zin.
Oud 28 december 2017, 11:30   #770
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je weet evengoed als ik dat Francken niet alleen door de linkse blubber verantwoordelijk wordt geacht voor onbewezen folteringen.
Wie acht jij verantwoordelijk ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:31   #771
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het probleem waar jij problemen van maakt bestaat niet. Uitgeprocedeerde illegalen mogen wel degelijk terug gestuurd worden. Niet naar een" willekeurig" land maar naar de zandbak waar ze vandaan komen.
Zelfs als hun zandbak onveilig is, dan nog hebben ze volgens de EU, niet eens recht op een visum.
Dit is hier niet van toepassing. Er is blijkbaar geen procedure gevoerd, laat staan dat het om uitgeprocedeerden ging.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:33   #772
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als U het verschil niet snapt tussen de 0.0001 % van lezers die reageren op een artikel en de 99.999 % die dit niet doen heeft het weinig zin.
als u niet snapt wat standaarddeviatie en betrouwbaarheidsinterval betekenen heeft het inderdaad geen enkele zin.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
Oud 28 december 2017, 11:36   #773
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als u niet snapt wat standaarddeviatie en betrouwbaarheidsinterval betekenen heeft het inderdaad geen enkele zin.
In dit geval gaat die standaarddeviatie niet op. Het is geen bevraging of poll.

Oorspronkelijk plaatser beweerde dat 95 % van de lezers van HLN pro het Francken beleid is.

Volgens mij moet dat zijn 95 % van de mensen die reageerden op het artikel.

Het leven kan simpel zijn.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 december 2017 om 11:54.
Oud 28 december 2017, 11:37   #774
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. meneer Fox .. ik doorgrond de ideeën van betrouwbaarheidintervall en standaard aberaties maar al te goed .. mijn ouwe wiskunde leraar zorgde ervoor dat ik die nooit meer vergeten zou .. ik heb bovendien een diploma uitgereikt aan een eerbiedwaardige West-Vlaamse kaloten- en nazionaaltjesbroeierij om dit be bewijzen .. dus nogmaals wat is er verkeerd aan mijn berekeningen .. ik voerde een steekproef met 3 uit .. et alors ?

Standaard aberratie: 0,57% (Hertzberg & Ross, The Conceptual Poverty of Flemish Nutcases," Boekerij Egmont, September 1993, p.55)
Betrouwbaarheid (doel 75%) : 11% (Couturier et Mammelouque, La précarité mentale des fachoos Lubecquois, Octobre 2013, Boekerij Egmont, pg. 245)

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 december 2017 om 11:44.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:40   #775
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oei, duidelijk dat jij nog geen enkele pap van het reilen en zeilen van la Belgique kent...

Een hele troep 'gutmenschen' die mekaar met die zekerheid om de oren slaan...
.. kennen wellicht niet .. maar ik lust er des te meer pap van ..

Oud 28 december 2017, 11:41   #776
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeus Bekijk bericht
Een online petitie

Met een paar 100 euro en een Vietnamese clickfarm kan je Mieke Van Hecke met 50 000 stemmen voorsprong uitroepen tot politieke babe van het jaar.

Dat zou inderdaad geen enkel probleem zijn voor onze linkse hondstrouwe volgelingen club...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:42   #777
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
indien Vlaanderen het rioolputteke van het avondland is

Mooi gezegd. Ik denk meer en meer dat dat la Belgique en zelfs heel de EU goed van past zou komen...
Frankrijk, Duitsland... en de vele andere landen uit Europa gered...
Alleen maar Vlaanderen opgeven, la francofonie mooi uitbetalen en iedereen... behalve natuurlijk de Vlamingen, maar dat is sinds jaar en dag toch maar quantité négligeable, les mérules die men tussen zijn vingers doodknijpt (PS-Onckelinks)...
En dan blijven ze hier van democratie spreken en de echte democraten de de grond in boren...
.. dank u wel Marie .. ik ben in het diepste van mijn gedachten een mooizegger ..

Oud 28 december 2017, 11:42   #778
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Natuurlijk wel, en zijn middenvinger opsteken naar België en zijn bevolking van linkse idioten.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2017, 11:43   #779
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. meneer Fox .. ik doorgrond de ideeën van betrouwbaarheidintervall en standaard aberaties maar al te goed .. mijn ouwe wiskunde leraar zorgde ervoor dat ik die nooit meer vergeten zou .. ik heb bovendien een diploma om dit be bewijzen .. dus nogmaals wat is er verkeerd aan mijn berekeningen .. ik voerde een steekproef met 3 uit .. et alors ?

Aan uw berekeningen is niets verkeerd, behalve uiteraard dat 3 niet gelijk is aan 350. De steekproef waar het hier over gaat is die van 350. Als u het wil hebben over uw steekproef in café huppeldepup stel ik voor dat u daar een ander topic over begint.
Oud 28 december 2017, 11:48   #780
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Aan uw berekeningen is niets verkeerd, behalve uiteraard dat 3 niet gelijk is aan 350. De steekproef waar het hier over gaat is die van 350. Als u het wil hebben over uw steekproef in café huppeldepup stel ik voor dat u daar een ander topic over begint.
.. dit moet zowat mijn mooiste moment op politics.be zijn : aan mijn berekeningen is niets verkeerd .. champagne, anti-depressiva en paddo's voor allen ..
.. nu alle gekheid op een stokske Fokske, wat is er wetenschappelijk verkeerd aan een steekproef van 3 ?

(u moet mj apologiëren - straks heb ik mijn annuaal rectaal onderzoek, maar vanavond op café vraag ik Guy Kwadraadt om raadt betreffende mijn rekeninkskes)

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 december 2017 om 11:51.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be