![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
| Ja |
|
11 | 15,49% |
| Nee |
|
60 | 84,51% |
| Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1341 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Soedan wordt geschat op 37 miljoen inwoners. Theo moet die allemaal gaan halen.
|
|
|
#1342 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1343 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1344 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1345 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De leugens van Francken gingen niet over deze casus.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 30 december 2017 om 19:39. |
|
|
|
|
|
|
#1346 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat vooral ten overvloede is aangetoond, is wat voor een zielige sukkels al die anderen zijn die echt niets anders meer kunnen dan van een vlieg een olifant maken en dagelijks overgieten met hypocrieten-saus... Hoe durven die straks nog voor de kiezers gaan staan? Stel je voor dat de regering valt, ze zullen niet te juichen hebben! De mensen, tegen beter weten in, zo voor onnozelaars nemen... |
|
|
|
|
|
|
#1347 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je mag toch niet alle moslims over dezelfde kam scheren omdat ze moslim zijn! Dat is racisme! |
|
|
|
|
|
|
#1348 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik heb toch geen kritiek op De Wever omdat hij Vlaams belastingsgeld opdoet in een moslimland.
|
|
|
|
|
|
#1349 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De vraag is wie wie na blaat zoals een onnozel schaap.
|
|
|
#1350 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zou dan de eerste keer zijn dat je geen kritiek hebt op De Wever. Proficiat!
|
|
|
#1351 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Idem Salman Rusdie. Cineast Theo Van Gogh bekocht zijn kritiek op het lot van Moslimvrouwen met zijn leven. Idem Pim Fortuyn. Ayaan Hirsi Ali vluchtte naar de VS. "De stad Brussel" meer bepaald Francoise Schepmans van de MR wist waarom ze Wilders verbood om naar Molahbeek te gaan. Niet omdat Wilders zijn leven riskeerde, maar het zou tot de zoveelste "relletjes" met een hoop schade geleid hebben. Wat een geluk dat wij Belgen in een vrij land leven.... Een land waar er vrije meningsuiting is... Een land waar een autochtoon zijn leven niet riskeert door in Molahbeek te gaan wandelen. Stilzwijgend, maar met een cartoon van Mohamed op zijn t-shirt....
|
|
|
|
#1352 |
|
Banneling
|
Je kunt dus alleen blaten als een schaap, zoals steeds trouwens gezien het in deze topic over Soedanezen gaat en hun behandeling elders in Europa.
|
|
|
|
|
|
#1353 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zie jij de Nederlanders en Trump als jouw vijanden?
|
|
|
#1354 | |
|
Minister
|
Citaat:
Meer dan waarschijnlijk zijn er veel “Yvan Mayeurkes” dat bestaan/leeft op de ellende van zwakkeren! Alles draait steeds om geld......ook de mensenhandel hier!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
|
#1355 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nu ja wat kan je eigenlijk meer verwachten van het vb-uitschot. Laatst gewijzigd door dpg : 30 december 2017 om 20:31. |
|
|
|
|
|
|
#1356 |
|
Minister
|
Tuurlijk >>>> beloof hen dat ze naar België zullen mogen komen en ze zullen allemaal zweren dat ze gefolterd worden, zelfs het ganse dorp zal dan willen getuigen … Dat is het Afrikaanse continent weet je wel!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#1357 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarover liegen of die feiten doodzwijgen pas beter in jouw kraam, zeker? Zou je er niet beter eens je eigen geblaat op nalezen?
|
|
|
|
#1358 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kwaad, kwaad, kwaad. Haat, haat, haat.
|
|
|
|
#1359 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat is trouwens de bedoeling, zoveel mogelijk mist produceren zodat er wel iets zou van kunnen blijven hangen als men het lang genoeg volhoudt. Lees maar eens naar de start van deze draad. Dan merkt men dat zelfs de advocaten Francken gelijk geven. https://forum.politics.be/showpost.p...28&postcount=1
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
|
#1360 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het nieuwe Antwerpse politieke toptalent Orry Van De Wauwel tweet 99% van de tijd over (alle tegen) de N-VA.
En daar moet Francken schrik van hebben?
|
|
|