![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Moeten de overheden zich borg stellen voor Arco ? | |||
| 1. De federale overheid moet borg staan. |
|
2 | 3,92% |
| 2. De gewesten moeten borg staan. |
|
0 | 0% |
| 3. De federale en gewesten moeten tezamen borg staan. |
|
1 | 1,96% |
| 4. Laat het ACW desnoods maar stikken. |
|
22 | 43,14% |
| 5. Laat de particuliere vennoten desnoods maar stikken. |
|
1 | 1,96% |
| 6. Laat het ACW en de particulieren desnoods maar stikken. |
|
22 | 43,14% |
| 7. Ik geloof dat de aandeelkoers van Dexia fictief is en we moeten ons geen zorgen maken. |
|
1 | 1,96% |
| 8. Geen idee, ik vertrouw op .... ( naam kan je hieronder weergeven). |
|
2 | 3,92% |
| Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1761 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Arco-oplossing van de federale regering, twee maal droog in de ******. Nog een keer langs de kassa passeren alstublieft... Bedankt Belgische politici.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 5 januari 2018 om 13:05. |
||
|
|
|
|
|
#1762 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
#1763 |
|
Gouverneur
|
Krisje Peeters hoopt dat door zijn gezever die arco slachtoffers nog een keer op CD&V gaan stemmen.
|
|
|
#1764 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is me momenteel niet duidelijk of het gedeelte uit de vereffening dat de "cooperanten" toekomt al ergens beschikbaar is....
Al dat gelul over het "verhogen" van dat bedragje met geld dat van ergens elders vandaan moet komen doet niks ter zake want is hoogstwaarschijnlijk onwettelijk en zou de toets van een rechtszaak niet doorstaan..... Afsluiten en uitbetalen wat beschikbaar is en......GEDAAN...Daarmee is de werkbare oplossing,aangekondigd in de regeringsverklaring voor Michel 1,vervuld... Zoniet dreigt het een zaak te worden bij de vorming van een volgende Belgische regering....
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 5 januari 2018 om 18:44. |
|
|
|
|
|
#1765 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je merkt een zeer goed punt op ! Minister Johan heeft blijkbaar nog steeds geen positief gevolg gegeven aan zijn opdracht van de premier om een regeling voor te bereiden om de spaarders gedeeltelijk te vergoeden. Dringend tijd voor de kaloten om de regering vanaf nu te blokkeren tot dat de neo-belgicistische partij haar minister zijn job doet ! Anders gaat N-BA het zo spelen dat ze het "voorbij 2019" willen tillen en dan zijn we nog niet aan de nieuwe patatjes toe... Dringend tijd om de nieuwe tsjeven aan hun engagement te herinneren, desnoods met wat stampen tegen de weke delen. De mama van Bart De Wever die centjes in Arco stak zit nu écht al lang genoeg te wachten tot die lamzak van een Johan eindelijk eens in gang schiet.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 5 januari 2018 om 18:56. |
|
|
|
|
|
|
#1766 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er wachten de CD&V electorale petsen. Ze gaan pijn doen.
|
|
|
|
|
#1767 |
|
Minister
|
Opgedrongen solidariteit voor Arco vergoeding, terwijl de gangsters nooit vervolgd werden.
Opgedrongen solidariteit voor de vreemdelingen industrie die leven van de mensen handel; Opgedrongen solidariteit voor de hangmat-ers die onze sociale zekerheid opsouperen Opgerdongen solidariteit met het versluizen van miljarden naar Franstaligen Enz.. en dan is men verwonderd dat wij alles het duurste betalen van gans Europa! En wat krijgen we er voor terug? Verouderde meubels, Tunnels die barsten, pensioen kas die leeg is, .....
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
#1768 |
|
Europees Commissaris
|
Het ACW is in de fout gegaan , het ACW moet daarvoor opdraaien, niet de modale belastingbetaler. Als het ACW geen geld genoeg heeft (wat me zou verbazen) moeten ze maar te bedelen gaan bij de CD&V en desnoods bij het ACV. Maar gezien eerlijkheid blijkbaar geen christelijke deugd meer is.???????????Of dat ze aan die "C" in hun naam geen geloof meer hechten????
Als de regering "dat " ten laste legt van de burger dan moeten ze ook de Lernaut & Hauspie gedupeerden vergoeden. |
|
|
|
|
|
#1769 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat is volgens jou "het ACW" ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#1770 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#1771 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#1772 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke ondernemingsnummer(s) ?
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#1773 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1774 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wie heeft Lernaut & Hauspie gepromoot voor het schandaal uit barste? Was die dikke Sint Niklaas misschien? Of was het degene die de problemen aanpakte als ze zich stelden? Hij is er niet meer. Daarom zal er nu langer moeten gewacht worden waarschijnlijk? Laatst gewijzigd door werkman : 6 januari 2018 om 14:05. |
|
|
|
|
|
|
#1775 | |
|
Minister
|
Citaat:
Inderdaad Jean-Luc Dehaene de loodgieter die pas kwam "als de problemen zich stelden". >>> problemen van toestanden die ze zelf veroorzaakten..... Dus als het kalf in de put die nooit gevuld werd verdronken was!!! Nogal duidelijk waar de corruptie bij de CD&V bende zit. CD&V en sp.a hebben steeds via hun stoottroep de indruk gewekt dat ze er stonden voor de mensen…. In werkelijkheid was het om de corruptie te verdonkeremanen! De gangsters van Dexia / Arco zijn nooit vervolgd geweest omdat CD&V hen beschermde. De geïmplanteerde CD&V marionetten bij parket en justitie weigerden te handelen. Sterker nog de gangsters zitten nog steeds op hun vet betaalde plaats in de nu eigendom van sjoemel merk België >>Dexia "bad bank" schuldenberg! Dexia "bad bank" schuldenberg dat dood gezwegen word als of het er niet meer is om toch maar Arco clan te believen!!! Terwijl Frankrijk via die Dexia "bad bank" schuldenberg België weer wil koloniseren via vliegtuigen en centrales!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 januari 2018 om 19:42. |
|
|
|
|
|
|
#1776 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ook hier, hadden we uiteindelijk de Amerikanen nodig, om te ontdekken dat ze ons aan het bedriegen waren. Maw het was wel veel meer onze zelfgenoegzaamheid, dan die dikke, die het daar gelapt heeft. |
|
|
|
|
|
|
#1777 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#1778 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar ik denk NIET dat CD&V zo veel moeite zou doen voor dat beenhouwerke maar dat de ARCO voornamelijk door Arco getrouwe Ambtenaren en hun families gespijsd werd met geld. Dat daarom door CD&V om hun “omgekocht” kiesvee te behagen zo gegoocheld word om opgelegde solidariteit van gans de bevolking te verwezenlijken tot bij de kleinkinderen generaties lang schulden leggen om hun doel te bereiken. Terwijl Dexia en ARCO beschermde gangsters nooit vervolgt werden!!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
|
|
|
|
|
#1779 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De Christen zuil moet maar zien dat ze ergens aan geld geraken. Punt. |