![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een half uur voor een koffie? Gewoonlijk ga ik gaan tanken, pissen en een koffie en dat duurt samen minder dan 10 minuten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er die doen voor het tanken alleen al 10 minuten, wie weet nog langer. Uiteraard is 10 minuten te kort voor een serieuze pause, 15 moeten het al minimum zijn. Laatst gewijzigd door Micele : 26 februari 2018 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Buiten de lange wachtrijen tijdens de vakantie exodus staan er zelden meer dan 2 auto's te wachten aan een pomp. Men kan zich dan voor stellen dat het dan uren wachten is aan een prise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Tesla opladen heeft geen kassa. De koffie wel die kan men dan op zijn gemak betalen. Citaat:
Voor een Tesla op te laden zijn er (voorlopig) geen wachttijden in de regel, het is enkel voor Tesla hé. Een fossiele pomp is voor de talrijke fossiele wagens van alle merken, en die kunnen enkel daar tanken. Of heeft Tesla nu al miljoenen wagens op de baan? ![]() De gemiddelde Teslabestuurder benut een Supercharger statistisch om de 10 dagen een halfuur. Er zijn namelijk ook nog de langzamere laders (destination laders tot 22 kW) bovendien ook thuis of op het werk. Laatst gewijzigd door Micele : 26 februari 2018 om 22:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik rij al gans mijn leven Amerikaan maar van een Tesla krijg ik echt geen stijve. Bovendien sta ik op uur voor mijn afspraken en die auto past totaal niet in mijn patroon. Ik kan me voorstellen dat dit de ideale auto voor een kader die op 60km van zijn woonst werkt maar voor mij noppes. De ene dag doe ik 5km en de andere 600 of 800 of meer. OK nog zelden maar het gebeurt en dan weet ik dat ik geen kloterij moet uithangen waar er prisen zijn op mijn traject. Mijn soort clienteel is weinig begripvol dat ik met dat soort excuses afkom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem best het vliegtuig. Laatst gewijzigd door Micele : 26 februari 2018 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge doet mij denken aan die Japanner die een scheer apparaat heeft uitgevonden die iedereen automatisch scheert. Als iemand de vraag stelt dat iedereen toch niet dezelfde kop heeft zegt de Jap jawel na dat ze door mijn apparaat geweest zijn wel.
Ge zijt echt een beperkt figuurtje waar iedereen zich moet aanpassen aan uw prise mixer klopper. Ik wil een auto waarover ik baas ben, niet de auto de baas over mij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 26 februari 2018 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geen enkele van de door u aangehaalde steden nodig gehad, en toch de voorkeursroute volgens Google Maps gebruikt (veel te veel file tussen Mainz en Karlsruhe, de Duitse autobahn is echt om te van de huilen tijdens spitsmomenten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'van de Schoof' vergeten.
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Exit Tesla. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Model S zit naar mijn mening eerder in het segment van een A6 en een 5 reeks. Ik betwijfel dan ook of ze in dat segment beter verkopen dan de concurrentie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er al veel die hun Tesla omwille van range anxiety hebben weggedaan. Het is ook een kwestie van plannen he, op de gps van zo’n Tesla zie je alle laadpunten staan. Sommige mensen kunnen echter niet plannen, dat is gewoon een feit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Voor mij is het nu : na beëindigen van de opzegtermijn enkel nog een nieuwe job aanvaarden waar standaard een bedrijfswagen bij zit. Of heel dicht bij huis zodat ik met de fiets naar daar kan rijden. En neen ik heb nog niet met een Tesla X gereden. En de reden is simpel. Ik zal nooit iets onder de vorm van SUV kopen. Ik vind een X zelfs iets lelijk. En het is niet omdat Mr. Anderlecht Coucke er mee rijdt dat ik er ook van droom. Die geilheid van overal gezien te worden heb ik gelukkig niet ![]() Laatst gewijzigd door Profiteur : 27 februari 2018 om 09:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wagens rijden niet zonder brandstof. Laatst gewijzigd door Micele : 27 februari 2018 om 09:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() Gratuite uitspraak zonder basis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Een E-wagen die thuis geladen wordt kan altijd vertrekken met volle batterij. Laatst gewijzigd door Micele : 27 februari 2018 om 09:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen geven geen 100k euro uit aan een wagen zonder zich eens deftig te informeren. Tesla scoort bijzonder hoog kwa customer satisfaction, dus al die claims van "mensen die hun Tesla wegdoen omwille van range" bestaan gewoonweg niet in de getallen die jij wilt doen uitschijnen. |
|
![]() |
![]() |