![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
het zijn gewoon 2 software programma's die mekaar bestrijden. De efficiëntste wint. Eigenlijk is alles Darwin. Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor veel moderne vrouwen is een Vlaams / Belgische man die een relatie heeft met een buitenlandse vrouw een hoerenloper ja.
Daar walgen ze van.
Laatst gewijzigd door Demper : 4 maart 2018 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen echter psychologisch door te zagen, subtiele pesterijen, enzovoort. Vreemde culturen blinken uit in geweld tegen vrouwen. Daarom ook dat vrouwen seksueel aangetrokken zijn tot deze zuiderse prinsen met de bolle vuisten.
Laatst gewijzigd door Demper : 4 maart 2018 om 18:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zo achterbaks zijn ze wel. Ik denk dat meer en meer mannen in de armen geduwd worden van buitenlandse vrouwen, met reden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zouden onbewuste reacties in de hersenen dan ook niet beïnvloed kunnen worden door maatschappelijke normen. Ik grijp daarbij weer naar het eten van bv honden in het oosten.
![]() |
![]() |
#108 | ||||
|
![]() Je gaat dan verder dan de onderzoekers zelf. Heb je de studie gelezen of niet?
Citaat:
En jij bent VB'er? Dus jij gaat er vanuit dat die onbewuste reactie ook geldig zou zijn voor mensen die zich net aangetrokken voelen tot personen van een ander ras? Nogmaals, die studie bestaat uit een sample van 200 studenten uit één school zonder abstractie van maatschappelijke en culturele achtergrond. Als er een studie zou verschijnen over racisme met een connectie naar VB'ers die men zou afnemen bij 200 geitenwollensokkenscouts, dan lach jij je te pletter. Citaat:
Citaat:
Omdat dat deel van de hersenen ook in andere gevallen geactiveerd wordt. Citaat:
En dan nog is het heel gevaarlijk daar conclusies aan te koppelen. Ik kan me nog heel goed voorstellen van in de tijd dat ik naar fuiven ging, dat ik onder invloed van heel wat bekers bier geil werd van een meisje, maar wanneer ik haar in nuchtere toestand terug zag, me zo snel mogelijk uit de voeten wilde maken.
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk, je mag van mij deze resultaten manipuleren naar je vrije zin als jij je daar goed bij voelt. Het zijn voor mij de resultaten die tellen, niet de politiek correcte verklaringen die ik toch niet geloof. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mag je gerust weten. Vroeger leefden de mensen elk in hun eigen land, onder hun volk van gelijken. Daar is helemaal niets mis mee, dat zit in onze natuur. Dat bewijst ook deze studie. Ik ben het beu om dat te moeten bevechten in naam van de politieke correctheid. Dat hele fake gedoe van de multicultuur gebruikt men tegen ons. De nadelen zijn overvloedig aanwezig voor de mensen die ertoe gedwongen worden. Terwijl de invasieven er bijzonder handig gebruik en misbruik van maken ten koste van ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
|
![]() O, toen je die meme postte, dan was dat niet om vrouwen van alle petsen te behoeden, maar alleen om het gemiddelde naar beneden te halen omdat volgens u de zuiderlingen meer petsen uitdelen?
Het wordt door de petsen-gevende-blanke-mannen héél erg geapprecieerd dat je hen uit de wind zet. Citaat:
Citaat:
Blijkbaar ben je een romanticus en geloof je enkel in 'liefde op het eerste zicht'. Want men kan zich onmiddellijk aangetrokken voelen tot een vrouw dat gepaard gaat bepaalde meetbare hersenactiviteiten. Welke conclusie zou je daaraan koppelen? Dat relaties waarvan geen sprake was van liefde op het eerste zicht gedoemd zijn te mislukken? Ik heb je al een voorbeeld gegeven hoe een eerste indruk (met bepaalde hersenactiviteit) kan beïnvloed worden door bepaalde factoren zoals bv drank. Of wanneer iemand 6 maand 'droogstaat', zou die ook niet beïnvloedbaar zijn? Of wanneer je dag in dag uit met dezelfde persoon moet samenwerken en beter leert kennen. Zou die eerste indruk die onder de oppervlakte eigenlijk een afwijzing inhield niet kunnen veranderen in 'hmm, eigenlijk best een cool wijf'? Of wanneer je strand op een onbewoond eiland met iemand waarvan je op de terminal bij het instappen van het vliegtuig al afschreef als zijnde 'niet fuckable'? Zou je daar na een jaar op zo'n eiland niet anders over denken? Begint het een beetje te dagen?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 4 maart 2018 om 20:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||||
|
![]() Citaat:
Maar dat is een héél andere kwestie. Maar om dan naar zo'n krakkemikkige studie te verwijzen om je gelijk te pleiten... Citaat:
Ik ben pro-migratie, op voorwaarde dat ze een meerwaarde biedt aan onze maatschappij. En nee, de import van laaggeschoolden/analfabeten zie ik ook liever niet gebeuren. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
Je hebt wel een romantische visie op het verleden. Onder al je vrouwenhaat en seksuele frustratie zit zowaar een romanticus verscholen. Wel wel wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mannen zitten heel de tijd te spelen tussen loslaten en bezitten. Vrouwen tussen liefde en haat te spelen. Zoals knipperlichten. Als je iets liefhebt dan laat je het los... Die onnozele migranten daar heeft niemand om gevraagd v d gewone bevolking, it's that simple. Kiko... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Er is geen reden om aan te nemen dat aangeleerd gedrag zich niet kan uiten in bepaalde hersenactiviteit. Een genetische verklaring voor de gevonden verschillen is onnodig en lijkt me ver gezocht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
![]() Citaat:
Dat moet fantastisch zijn om u zelf te zijn! Citaat:
Ik denk dat niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb het u al verweten na 1 post: ge durft de discussie niet aan. Dit is wat JvdB zo succesvol doet. Is het uw ambitie om in zijn voetstappen te treden? Kijk nog eens naar bovenstaande tekst. Gij antwoord op mijn vraag ... met een vraag. JvdB ten voeten uit. Kijk nog eens naar post #100. Anna List doet exact hetzelfde als ik. Waarom vraagt ge daar geen wetenschappelijke bron? Laatst gewijzigd door geertvdb : 4 maart 2018 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
Hier is mijne zakdoek! Snottert maar eens goed! Citaat:
Het probleem is het volgende: uw feitenkennis is zo goed als onbestaande. Dat houdt natuurlijk problemen in. Uw mening is daardoor waardeloos. Dat is enkel in uw verbeelding. |
||
![]() |
![]() |