![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dubbel
Laatst gewijzigd door Garry : 3 maart 2018 om 22:46. |
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
GSM gebruik tijdens het rijden is verboden maar met een dikke sigaar in uw bek rond rijden blijkt ongevaarlijk te zijn. Dat ge uw ogen amper nog open kunt houden van de opstijgende rookwalmen is totaal geen probleem en dat er regelmatig brandende tabak tussen de benen op de zetel beland waardoor plots allerlei acties al rijdend dienen ondernomen te worden om het vuur van tussen de benen weg geklopt te krijgen, ook dat blijkt totaal ongevaarlijk te zijn, maar een binnenkomend gesprek beantwoorden,... dat kan niet door de beugel, dat is kennelijk uiterst gevaarlijk, want meneer, ge moet uw beide handen aan uw stuur houden. Dan zitten we wel met een probleem hé, want dan mogen ze enkel en alleen nog wagens verkopen met een automatische transmissie want met een handgeschakelde zijn uw handen ook niet permanent aan het stuur. Handenvrij bellen, zo duur is zo'n installatie nu ook weer niet, ...een elastiek zoals voor een brooddoos dicht te houden volstaat al, je hoeft hem alleen maar rond je hoofd te doen, dan kun je daar je GSM tussen steken en klaar is kees. Laatst gewijzigd door Garry : 3 maart 2018 om 22:45. |
|
|
|
|
|
|
#203 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Schakelen doe je automatisch en daarvoor hoef je uw blik niet af te wenden. De boetes voor GSM gebruik in de wagen zijn dan ook veel te laag; belachelijk laag gezien de mogelijke gevolgen.
|
|
|
|
#204 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook het roken van dikke sigaren, pijpen of sigaretten kan perfect. Geen van dit alles schijnt een probleem te zijn voor de concentratie. Ik denk dat het eerder u is die het niet zo goed snapt. Om een binnenkomend gesprek te beantwoorden met de GSM in de hand heb ik ook mijn ogen niet voor nodig hoor. Laatst gewijzigd door Garry : 4 maart 2018 om 18:34. |
|
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://www.rtlnieuws.nl/nederland/h...et-gewoon-niet
|
|
|
|
#206 |
|
Banneling
|
Toyota gaat de diesel uitfaseren in 2018 voor haar personenwagen. Bij de commerciele voertuigen ga je dat nog kunnen verkrijgen (vaak moeten die kunnen trekken, inderdaad).
De eerste grote zegt Diesel vaarwel. |
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://europe.autonews.com/article/2...rope-this-year |
|
|
|
|
|
|
#208 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#209 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#210 |
|
Banneling
|
hmm
|
|
|
|
|
|
#211 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#212 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#213 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#214 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Of fake-cartoon van de silly losers
ff juist stellen: ![]() https://www.youtube.com/watch?v=yNLRy4rcLB4 ![]() http://priceofoil.org/2015/11/16/tim...promise-again/ Laatst gewijzigd door Micele : 6 maart 2018 om 12:44. |
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat ze nog niet goed hebben nagedacht al die burgemeesterkes. Alle loodgieters, chauffagisten, onderhoud liften, takelwagens en ga zo maar verder, rijden met dieselvoertuigen. Wat ben ik blij dat ik niet in de stad woon, als die straks allemaal een neus gaan opzetten wanneer ze die nodig gaan hebben in de steden. Laatst gewijzigd door Garry : 7 maart 2018 om 07:57. |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ze gaan dus moeten bewijzen dat ze alle andere mogelijkheden hebben ingevoerd om de luchtkwaliteit te verbeteren voor ze een verbod kunnen invoeren, en dan ook nog beperkt. |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Banneling
|
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/03...licht-niet-vo/ |
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#219 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#220 |
|
Parlementslid
|
Ben ik blij dat ik op de boerenbuiten woon en niet in een stad. Maar het is en blijft lachwekkend. De moderne diesels zijn properder dan wat ze iedereen wijsmaken. Er zit voor een fortuin aan milieuvriendelijke maatregelen en oplossingen in. Dat Toyota ermee stopt is maar voor 1 ding : de winst is niet genoeg meer om een kleine en middenklasse diesel te ontwikkelen, produceren en te verkopen.
Groen = poen en Toyota kan niet genoeg meer poen meer verdienen dus stoppen ze met diesels te maken. |
|
|
|