![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel zeg het dan. Ik weet niet over wie u het hebt.
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke? Leg het eens uit. En zeg nu eens over wie u het hebt ipv in het wilde weg vage beschuldigingen rond te strooien. Volgens mij hebt u het over een man want u sprak over "éne" en dat is in het goed Vlaams een manier om een man aan te duiden.
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is niet alleen de zorgsector die in de problemen zit. Hun legervloot kan ook niet meer uitvaren omwille van te weinig mensen. En nog 100 andere sectoren Ze komen gewoon niet meer werken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 maart 2018 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een werkgever geeft geld aan mensen zodat de mensen zijn spullen kunnen kopen? En zo wordt de werkgever waarschijnlijk ook nog stinkend rijk. Denk eens even na voor je hier iets schrijft. De realiteit! Een werkgever geeft geld (via de belastingen) aan de uitkeringstrekkers. De uitkeringstrekkers vinden de werkgever zijn producten te duur. De uitkeringstrekkers kopen dezelfde producten, die hunne "sponsor" maakt, wel in het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U werkt niet, leeft heel ongezond en zult waarschijnlijk ook dagelijks enkele pillekes moeten pakken. Pillekes die betaalbaar zijn voor u dankzij de SZ. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat het heel moeilijk zal zijn om de kar te keren. Teveel uierhangers voor te weinig werkenden zorgt voor een veel te hoge loonkost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zou t mss kunnen zijn dat hij dat zelf door de jaren hier altijd zelf zo trots heeft verkondigd? zou dat de reden kunnen zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier zitten geen bereidde maaltijden zoals pizza's, lasagne, ... bij. Foodkost per maand is dus al vlug 90 tot 120 euro voor bejaarde mensen. Ik weet niet wat u eet, maar veel soeps zal het niet zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die krijgen gedurende jaren een verhoogde uitkering om een opleiding af te ronden. EN dat durft reclameren? Mijn kinderen hebben na hun middelbare alle drie een opleiding van 5/6 jaar gehad. Die was onbezoldigd. Zij hadden geen opbouw van pensioen. Ikzelf heb 3 jaren onder leercontract (=praktijkstage) gewerkt (dus geen schoolvakanties)en gestudeerd. We kregen daarvoor een zeer beperkte vergoeding, geen pensioenopbouw. Als ik dan lees dat hier mensen reclameren omdat ze naast hun maandelijks dopgeld geen gratis maaltijd krijgen tijdens hun stage (=leertijd) vraag ik mij af of die elke contact met de realiteit verloren zijn. Wat denken die wel? Het manna (voor wie ooit godsdient leerde) valt zomaar niet uit de lucht hé. En dat durft spreken van profitariaat van werkgevers. Laatst gewijzigd door pajoske : 13 maart 2018 om 10:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: Al die voorbeelden zijn perfect goedkoop te regelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eno doet niet liever als hangmatten, hij gaat daar zelf prat op, meer zelfs, eno is vergroeid met de hangmat. waarom zou iemand anders dat dan niet mogen schrijven? Laatst gewijzigd door Anna List : 13 maart 2018 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bembemmeke, Marie, GIJ zelf moet voor een job zorgen. De overheid kan enkel de omstandigheden scheppen (economische activiteit bevorderen) die daartoe leiden. Maar als ge geen job vindt, moet ge misschien minder zagen over "boehoehoe ze betalen mij niet voor mijn stage"...misschien moet je eens dankbaar beginnen zijn voor de ervaring en skill die je opdoet tijdens die stage. Gratis. Het is niet alsof ge veel bijdraagt aan de firma als stagaire... |
|
![]() |
![]() |