![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Simpele ziel, daar zeg je zo wat...Hand en spandiensten, als je maar de juiste 'kleine man' waart...
![]() |
#322 |
|
![]()
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juist, allemaal ten bate van die "kleine man" ![]()
![]() |
![]() |
#324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt u corruptie dan aanvaardbaar?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het zoals opportunisme, als me dat goed uitkomt heb ik er niets tegen.
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak een onderscheid tussen zware corruptie en de kleine corruptie. Iets kunnen regelen met 5 euro onder tafel te schuiven vind ik wel al eens handig.
Maar ja ik kom nog uit een generatie waar we mekaar het leven wat eenvoudiger wilden maken. Nu willen mensen het mekaar het liever zo moeilijk mogelijk maken. Ze nemen het leven veel te ernstig naar mijn bescheiden mening. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 april 2018 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het ging toen ook over een affaire waarin hij zogezegd enig voordeel aan had gehad. Ik dacht dat het over een etentje ging van de gepensioneerdenbond.
Over al die heisa er rond zei hij ; en dat allemaal voor een pansj en wat compot ...hilarische vent ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 13 april 2018 om 16:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik ze 50% gaf/geef op het einde van het schooljaar en zodoende aan een herexamen Nederlands of Engels of Duits liet/laat ontsnappen, had/zal ik me per leerling gemakkelijk pakweg 5 nieuwe CD's kunnen veroorloven. Sommigen boden/bieden nog veel méér. Wat vindt u: zal ik die jongens en meisjes voortaan toch maar het leven wat eenvoudiger maken? ![]() Zo ja: voor hoe véél euro onder tafel mag ik een en ander regelen zonder dat het naar zware corruptie begint te stinken? ![]() Of doen die jongens en meisjes er volgens u toch beter aan hun leven én hun studies wat ernstiger te nemen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 13 april 2018 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik morgen de aangetekende zending bij de post mits een briefje van 5 euro toch meekrijg terwijl ik mijn ID vergeten ben vind ik dat toch heel comfortabel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, waarom eigenlijk?
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik daar nu echt een tekeningetje bij maken ? Ik heb veel met corruptie te maken gehad en ik maak er geen geheim van dat dat al eens heel handig was. En ik kan U enkel zeggen dat 99 % van de mensen er graag gebruik van maakt als het hen goed uitkomt.
De zwaarte van de corruptie hangt af van de context op dat moment. Sommige dingen hebben nu éénmaal meer belang in het leven dan andere. Heb je ook nog eens passieve en actieve corruptie. Ik ken in Brussel ontelbare Franstaligen die hun diploma middelbaar onderwijs hebben en geen twee woorden Nederlands kennen terwijl ze het vak wel hebben gekregen en geslaagd waren. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 april 2018 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acht jaar als minister van defensie ook leverancier zijn van de kazerne-keukens van het leger, zal wel wat meer geweest zijn dan "een pens en een bitje compote". VDB is de grootste en goorste gangster die de Wetstraat ooit heeft gekend. Ik vond het (en velen met mij) geen toeval dat Haemers juist hem had ontvoerd. Waarschijnlijk had hij nog een schuld openstaan bij Patrick.
En samen met velen, geloof ik ook geen snars van Haemers' "zelfmoord". VDB zal toen wel in de buurt zijn geweest.
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, het resultaat is dat hij er stinkend rijk van geworden is. Ik herinner mij dat hij ergens in de jaren tachtig zijn "eerste miljard" (Bef. uiteraard) vierde.
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen wonder dat de man hier en daar een commissie vioor een bouwvergunning moet toucheren.
![]() |
#340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe zou dat zo komen, denkt u? Hetzelfde zou ik kunnen vragen i.v.m. 'sluikstorten'. Vanaf hoe véél kilo vuil per jaar/per vierkante kilometer overschrijd ik de grens van het aanvaardbare voor mensen die elkaar het leven graag wat eenvoudiger maken? ![]()
|
![]() |
![]() |