![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar daar is toch reeds apartheid?
De marginalen reizen met de bus, de rest neemt de auto. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ik er zo beetje over nadenk ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 april 2018 om 07:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi
![]() Ah , dat zal GROEN ten zeerste appreciëren ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die kunnen ook niet door dezelfde deur. Enig verschil, met dienen enen mee zijnen hoed hebben we weinig last met die anderen veel last.
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een veelvoud van 4 bussen dan he, die van de rijkswacht tellen we er niet bij.
![]() |
#48 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik rijd wel zelden met de bus maar als ik eens met de bus ga dan zie ik overwegend veel kleur met veel kinderen die overal een zitplaats hebben en lawaai maken. Niets voor mij.
![]() |