![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Men vraagt aan een van de voornaamste, voor de toekomst grote mannen van Wallonië, Magnette, waarom Wallonië er na al die jaren niet bovenop komt... Je denkt dat je nu toch een grote economische en diepere uitleg gaat krijgen over het reilen en zeilen in Walonië... Maar die voorspelde toekomstige leider kwam niet verder dan te herhalen... Maar Vlaanderen wil niet betalen... Moet je nog meer uitleg krijgen over wie van de twee volkeren zijn eigen afgang steeds weer en opnieuw op de andere gemeenschap afschuift en op die manier het eigen, al of niet gewilde, onkunde voor eigen gemeenschap wil verbergen... Tuurlijk als ik zeg dat ze dat altijd en overal doen; ik woon in Wallonië, hoe gemakkelijk om dan maar weer te herhalen dat de Vlamingen voor eigen deur moeten vegen... Wat ze, enfin toch zolang dat de nieuwe lichting sossen niet aan de macht waren, voor 90% inderdaad deden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat willen ontkennen, verdoezelen, niet erkennen als de werkelijkheid maakt dat alle andere voorstellen steeds weer en opnieuw op niets uilopen... Of het vervelend is... moet wel zijn... Nog veel vervelender voor vele mensen is de werkelijkheid die zo opgebouwd werd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog één sneer uitdelen hier in deze draad:
hoe lang is het geleden dat een sossen-congres stemde en een meerderheid behaalde om softdrugs te legaliseren? Twee jaren? En wat is daar al zichtbaar van in hun programma's en voorstellen? De zelfverklaarde democraten van mijn Vlaamse kloten!!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() It takes a troll to know a troll
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou daar zelfs een traditioneel gebruik van willen maken: i.p.v. op zondag met z'n allen naar de kerk te gaan, of naar de voetbal, of iets gelijkaardigs: op zondag met z'n allen naar de mega-blow-in en dan de hele namiddag staan/zitten/liggen/lopen doempen, met een goeie soundtrack erbij. Maar het wordt niet verplicht! Nieuwe politieke cultuur, a.h.w. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar je bent een goed mens. Je wil de wereld verbeteren. Echter zijn er spijtig genoeg heel veel mensen die niet zozeer uit zijn op een betere wereld ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 april 2018 om 04:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() En ondertussen hebben ze in Duitsland een politieagent betrapt die onder invloed de snelheid aan het controlleren was. Met als gevolg dat alle vaststellingen ongeldig zijn.
http://www.siegener-zeitung.de/siege...324942e4dcb-ds |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik hen tranen in mijn ogen van de ontroering! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Egoïsme pur sang. Jouw opdracht op deze planeet is nochtans iedereen beschermen tegen zichzelf. Maar heb je lekker niet gedaan. Foei. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 april 2018 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() 'Iedereen' dan nog! Hahahaha! Alle 7 miljard mensen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn stem hebt ge, en ik begin direct een evenementenbureau ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor iemand die alle wijsheid in pacht heeft moet dat kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken er zo nog, die beweren Antwerpenaar te zijn, maar mijn gat ja, ze zijn van Berchem of van Borgerhout, de boeren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |