![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom stem jij in feite voor de N-VA? Uw stellingen inzake asiel en migratie zijn straffer dan de mijne . In de hoop dat de N-VA het VB programma zal uitvoeren? Volgens Panda zou je daarvoor achterlijk moeten zijn, enfin het zijn zijn woorden hé, niet de mijne.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Haat is veel gezegd, maar als ik Karel De Gucht hoor of zie komt het schuim op mijn lippen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb daar ooit mee op een vlucht gezeten naar het verre oosten. Hij zat in economy class, samen met zijn echtgenote en blijkbaar een paar bevriende koppels. In't echt is dee anders (sympathieker)dan op tv, (en ook veel kleiner).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geen enkele VVD-er deelt zijn mening by far niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En Verhofstadt promoot inderdaad nu de verdere uitwerking van de EU. Dat is iets waar ik ook voor sta: we moeten daar zeker sociaal economisch véél verder gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Wat ik zeg, voorlopig. De realiteit is dat, wat defensie activiteiten betreft bvb, alle vormen van Europese samenwerking steeds meer budgetten en geld toegeschoven krijgen. Met de goedkeuring van de nationale politici van de EU landen. En dat ligt volledig in de lijn van Verhofstadt.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 21 april 2018 om 09:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Economy class ? Als die vent alle dagen van het jaar vliegt in First class krijgt hij nog zijn geld niet verteerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan jij één succesvol Belgisch politicus noemen die beleid heeft gevoerd zonder al zijn principes als een judas te verloochenen en alzo zijn kiezers op monsterlijke wijze op te lichten en dat allemaal omwille van het plat geldgewin ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Europa kan uit de Navo stappen als ze de VS niet uit de Navo gekieperd krijgt. Het ontbreekt ons echter aan politici die Europa niet langer als VS vazalstaat zien.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat Europa een serieuze financiële kater opleveren. En het sterkste Europese leger nl. dat van de Britten zit weldra buiten Europa. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoek maar eens op Bolkenstein over Verhofstadt. Het is hylarisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Gucht staat met stip op kop in 'de grootste parvenu van Europa' klasse
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan ook logisch zolang Europa een VS vazalstaat is.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch erg geslaagde prive-carriere en daar gaat het uiteindelijk toch om in de politieke business.
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, hij zal rijk sterven maar herdacht worden als parvenu.
![]() |
![]() |