![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwah, het kritisch denkvermogen van veel blokkers is zo ontwikkeld dat zij erin slagen om hun eigen tegenstrijdigheden te beschouwen als pure logica.
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs de sosen-denkwereld is transparant voor mij. Alles bekijken in het licht van hun artikel 1: Mijn naam is Alexander, alles voor mij en niks voor een ander.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och een Vlaamse van hier die zoiets voorheeft, geen haan bij het VB die er naar zou kraaien. Als het een kleurtje betreft dan natuurlijk staat men op z'n achterste poten.
Maar we zijn zeer zeker niet racistisch..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn inderdaad achterlijke debielen. En nog kwaadaardig ook. Laat ze maar mooi in hun cordon.... where they belong ^^
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Zegt de blankenhaatster ....
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zes maanden voor zo'n feiten is wel heel uitzonderlijk laag. Ik ken een paar voorbeelden van vrijspraak, maar meestal liggen de straffen tussen vijf en vijftien jaar... Nu, misschien is er een goede reden waarom de rechter zo'n lage straf heeft gekregen, maar eigenlijk kan niemand van ons kan dat beoordelen. ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nuance: de VB minded-haatster
Trouwens haten is een groot woord, ik haat ze niet, i despise them ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 5 juni 2018 om 17:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan smoelen trekken als ze hetzelfde over u zeggen...
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Typische praat van iemand die totaal geen idee heeft waarover het gaat. Ten eerste is een Marrokaan niet per definitie een moslim. Ten tweede is een kind altijd onschuldig. Ten derde betekent terugsturen niet uitmoorden.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag: religie in Marrocco: antwoord : "religie: soennitische moslims: 99%, overige (waaronder christenen, joden en bahai) 1% (2010)" Google, uw vriend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij moet hier zowat de laatste zijn die deze opmerking zou mogen maken. Aan uzelf kent ge iemand anders zeker? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt, Marokko is "slechts" voor 98% islamitisch.
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weinig als ze wist dat ze zwanger was, veel als ze niet wist dat ze zwanger was. Dus ja, ik weet het niet. Dit vonnis wijst er op dat de rechter(s) het ook niet wisten en dus maar zo'n belachelijke straf geven om de indruk te wekken dat ze bij de pinken zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een Marokkaan een aanslag pleegt dan is hij geen moslim, plegen ze geen aanslag dan zijn het vrome moslims.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alfons B. werd vrijgesproken terwijl hij overduidelijk de keel van zijn vrouw heeft overgesneden. Hoe past dat in uw kraam?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer ik tegenstrijdige standpunten inneem, of tegenstrijdige posts schrijf, ben je uiteraard steeds welkom om dat te melden. ![]()
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb zo'n gevoel dat de rechter een eenvoudige schuldverklaring had uitgesproken indien dit mogelijk was geweest... ik vraag me echt af hoe het dossier eruit ziet.
![]() |