![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat we ooit een Schiltz² zouden krijgen, die er nog een schepje bovenop ging doen, dat hadden we toen niet voor mogelijk gehouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat ons dan ook niet over de VB standpunten, het gaat over BDW een les te leren.
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Europees Commissaris
|
![]() De VU was bijlange na niet zo neo-liberaal.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar dan moeten ze er wel voor zorgen dat ze die communautaire stemmen bij houden ... door deze campagnekeuze riskeert VB dat er verloren stemmen van N-VA terug naar traditionelen gaan ... dat vind ik dan weer een minmin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe jij het voorstelt, zou betekenen dat de GL en zijn bestuur oelewappers zijn die niet weten hoe ze hun doelen moeten nastreven. Maak dat de kat wijs. De Wever is de grootste tacticus in de Belgische politiek van de laatste 10 jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wint praktisch alle veldslagen maar verliest de oorlog. Een goede tacticus is niets waard zonder degelijke strategie.
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het VB niet eens campagne hoeft te voeren om een pak stemmen die ze verloor aan de N-VA terug te krijgen. Daar komen heel waarschijnlijk nog proteststemmen bovenop.
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en bovengaande was niet iets wat 'ik beweer' dat is gewoon een beschrijving van de huidige toestand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans stijgt het VB in de peilingen terwijl de N-VA stemmen verliest.
![]() |
#437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 18 juni 2018 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn strategisch doel is : N-VA duurzaam in de cockpit van België plaatsen. Je kunt samen met mij vaststellen dat die strategie gelukt is. Door handige tactische zetten te doen en daarbij zo weinig mogelijk kiezers te verliezen. De pionnen die hij nu uitzet, dienen om 2019 voor te bereiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om maar een illustratie met beeldspraak te geven: Iemand die bang gemaakt is door anderen, waardoor hij iedere aansteker gaat beschouwen als een vlammenwerper, moet ge omzichtig aanpakken, als je wil dat hij je helpt om de bbq aan te steken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Peilingen kunnen inderdaad beter met een ferme schep zout genomen worden maar ik vang her en der dezelfde signalen op, en ik ben geen tooghanger. Er zijn op dit eigenste forum creaturen actief die de N-VA overal de schuld voor geven. Een behoorlijk aantal "halve zolen" doen hetzelfde in HLN. Weer anderen stellen de hele regering verantwoordelijk voor een beleid dat erop gericht is om "'de rijkjes" te bevoordelen en de armoede te vergroten. De N-VA maakt deel uit van deze regering. Al die mensen zijn (in principe) onderworpen aan de stemplicht. We zullen zien wat de verkiezingen uitwijzen, maar ik heb echt niet de indruk dat ik de enige ben die niet meer N-VA zal stemmen.
![]() |