![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#362 | ||
|
|
Citaat:
wat niet hetzelfde is als: Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
|
|
|
|
|
#363 | ||||
|
|
Citaat:
But what do you know? Elk cijfer verkregen door een bevraging mag volgens onze man van de wetenschap dus niet gekoppeld worden aan het bevolkingsaantal. Hoe koppelt men in de antropologie trouwens gegevens aan elkaar? Ik acht je nog in staat om te verklaren dat men natuurlijk 'schattingen mag koppelen aan schattingen'. Citaat:
Citaat:
Een alternatieve verklaring is dat we zijn beweringen weer 'fundamentalistisch' interpreteren. Citaat:
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 28 juni 2018 om 10:49. |
||||
|
|
|
|
|
#364 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
We hebben het hier over ALLE cannabisgebruikers! Citaat:
Niet voor NVA of VB stemmen volgende keer! Op voorhand dan nog! Gij hebt een glazen bol? |
|||
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu is het alweer meer dan 3 maanden geleden dat ik nog eens iets groen rookte. Ik doe dat omdat het bij cannabis net als bij alle andere genotsmiddelen belangrijk is dat je je gebruik onder controle houdt. En omdat degene die mij meestal voorziet op dit moment wegens medische redenen (nee, hij is niet kirrewiet geworden maar heeft op't werk een ruggewervel gebroken) niet aan die verplichting kan voldoen. En omdat ik dat elk jaar wel eens een paar keer doe. Op vakantie bv neem ik ook nooit wat mee. Ik ben trouwens vrij goed in stoppen met vanalles en nog wat. Zo is het ook al minstens 2 weken geleden dat ik nog een Westmalle Tripel binnengoot. Dat doe ik immers ook niet elke dag. Wederom kwestie van uw gebruik niet uit de hand te laten lopen. Het is dus niet zo dat elke cannabisgebruiker zijn dagelijkse portie gehad moet hebben hoor geert. Ik ken wel meerdere mensen die occasioneel al wel eens iets gebruiken. Wij beginnen niet te bibberen als we eens een paar uur niks gerookt hebben. Net zoals de gemiddelde mens ook niet begint te bibberen als hij eens een paar uur geen pint heeft gehad. Waarom ik dan na zo'n periode toch terug begin? Omdat ik het lekker vind natuurlijk. Dat geldt zowel voor mijn cannabis als voor mijn Westmalle Tripel. En omdat ik door dat gecontroleerd gebruik ook geen enkel nadeel van mijn gebruik ondervind. Wederom zowel voor Tripel als voor cannabis. Ik heb geen idee waarom ik er voorgoed mee zou moeten stoppen. Als ik er echt kirrewiet van zou worden was dat in tussentijd (30 jaar, voor Tripel zelfs al wat langer) vast al wel gebeurd. Maar nee, geen gezondheidsproblemen, nooit werk verloren door cannabis of Tripel, geen verkeersongelukken veroorzaakt, nooit iemand in elkaar getimmerd, geen zorg aangevraagd, geen zorg aangeraden gekregen... Het lijkt wel of ik een normaal functionerend mens ben. Terwijl ik toch cannabis gebruik. Dat is raar eh?
|
|
|
|
#366 | |
|
|
Citaat:
Wat snapt gij daar niet aan! Betaal zelf voor uw loser hobby! |
|
|
|
|
|
|
#367 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik gooide ze er maar tussen om mijn ironie duidelijk te maken. Ik dacht:"Ik gooi wat cijfers door elkaar en dan snapt iedereen wel dat dat ironie is." Dat jij dat niet snapte... Jij kon toch goed ironie? Citaat:
|
|
|
|
#368 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#369 |
|
Europees Commissaris
|
Ik niet.
Voila, daarmee is de kous af. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 28 juni 2018 om 10:51. |
|
|
|
|
|
#370 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij bent als trol uiteraard gewoon tegen alles. En als iedereen tegen is ben jij gewoon natuurlijk voor.
|
|
|
|
|
|
#371 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sta je voor de spiegel?
Citaat:
Dat snap ik inderdaad niet. Leg eens uit. Citaat:
Als dat niet zo is ben ik dertig jaar lang behoorlijk voor de'n aap gehouden...
|
|
|
|
#372 | |
|
|
Citaat:
Maar je eist wel een antwoord op een imaginair en hypothetische situatie.
|
|
|
|
#373 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En over de grond van de kwestie; daar misschien ook iets over te zeggen?
|
|
|
#374 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist. Dat de ouders van uw vriend eens zelf die instelling beginnen bekostigen. Ik ben het beu voor die loser te moeten betalen.
|
|
|
|
|
|
#375 |
|
|
Je hebt er weinig tegen in te brengen, zo blijkt.
|
|
|
#376 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Natuurlijk staat u dat niet aan, en begint ge maar dat al z'n posts over ik ik ik gaan. Net als uw posts allemaal over gij gij gij gaan. |
|
|
|
|
|
|
#377 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#379 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb ook nog steeds geen antwoord op mijn vraag die ik u al pagina's lang voor de voeten gooi.
|
|
|
#380 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|