![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#381 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#382 | ||||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Dan zit ik nog met volgende vraag: Waarom exactely verkoopt A aan B, en waarom exactely koopt C van B? Dat lijken mij zeer nadelige en irrationele transacties! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 28 juni 2018 om 11:07. |
||||
|
|
|
|
|
#383 |
|
|
Discussie over discussie over discussie over discussie.... Etc.
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#385 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als ge voor zijt, wat zit ge hier dan het forum vol te neuten? |
|
|
|
|
|
|
#386 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#387 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Een complimentje, da's toch niet zo moeilijk? |
||
|
|
|
|
|
#388 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#389 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
|
Eat that, BigF!
Heel uw argumentatie van tafel. Hij vroeg je wel of JIJ er kan mee stoppen, maar dat is alweer gewist in zijn geheugen.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 28 juni 2018 om 11:15. |
|
|
|
|
|
#391 | |
|
|
Citaat:
De verzekering betaalt alles terug aan de voetballer, de SZ, de werkgever, ... Allé, dat denkt hij toch. Welke verzekeraar zou dat zijn die de risico's verbonden aan voetbal spreidt over enkel en alleen de aangesloten voetbalspelers?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 28 juni 2018 om 11:28. |
|
|
|
|
|
|
#392 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#393 | |
|
|
Citaat:
Kan je die ook aantonen?
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 28 juni 2018 om 11:26. |
|
|
|
|
|
|
#394 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We hebben het over cannabis in Canada en jij wil doorbomen over de onderlinge relaties tussen cokedealers en -gebruikers in Antwerpen. Citaat:
Citaat:
Moeilijk kan dat niet zijn; jij voorspelt allerlei grote problemen bij legalisatie. Het kan dus niet moeilijk zijn die even aan te tonen in gelegaliseerde plaatsen. Ik wacht nog steeds. Citaat:
Ik heb hier al meermaals aangetoond wat mijn argumenten zijn pro legalisatie maar omdat jij dan steevast komt met :"Veel te lange uitleg, niemand leest dit" doe ik dat niet meer. Zelfs niet als jij er hier nu nog eens achter vraagt. Ik ben niet achterlijk. Nu is het jou beurt om even jou argumenten tegen legalisatie op tafel te werpen. Ik heb het voordeel dat ik kan kijken naar landen waar cannabis illegaal is om mijn argumenten pro te duiden. Jij hebt het voordeel dat je kan kijken naar landen waar cannabis legaal is om je argumeten contra te duiden. Maar dat doe je natuurlijk niet. Nee, want al je voorspellingen over wat er gaat gebeuren bij legalisatie blijken niet op te gaan op plaatsen waar die legalisatie is doorgevoerd. Je beseft dus dat je uitleg kant noch wal raakt en gaat dan maar weer over tot de orde van de dag nl. doortrollen over vanalles en nog wat wat niets met het onderwerp te maken heeft. Alles om maar te voorkomen dat je zou moeten antwoorden op de enige vraag die er toe doet: Wat gaat er mis lopen bij legalisatie van cannabis en duidt dat even met voorbeelden uit plaatsen waar legalisatie doorgevoerd is.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 28 juni 2018 om 11:28. |
||||
|
|
|
|
|
#395 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#396 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#397 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Ik ga dat niet betwisten.
|
|
|
|
#398 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het feit dat er hier op het forum al onmiddellijk iemand is die dat kan beamen bewijst enkel mijn gelijk. Citaat:
Waarom mag ik geen persoonlijke ervaring delen en jij wel? Het is overigens al de tweede keer dat je bij je reaktie niet verder komt dan 'ik, ik, ik'. Heb je over de grond van de zaak echt niets te zeggen? Steekt het je dat er mensen zijn die op een verantwoorde manier met drugs om kunnen gaan? Past het niet in je plaatje dat er mensen zijn die niet bij je 36,6% horen? Die overduidelijk niet kirrewiet (ge)worden (zijn) van cannabis?
|
|
|
|
#399 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier ging het over cannabis in Canada. Maar daar wil jij het al lang niet meer over hebben. Vooral omdat je de grond onder je voeten stilaan meer en meer voelt wegzakken. Nee, dan liever over cokedealers en wc's, verzekeringen voor voetballers, speltheorie, 'ik, ik, ik', enzo. Veel gemakkelijker dan even reageren op de grond van de zaak. Voorbeelden van negatieve gevolgen van cannabislegalisatie bv. Onmogelijk meer ontopic te gaan dan over dat onderwerp. Onmogelijk voor geert om zulke voorbeelden uit de praktijk aan te tonen.
|
|
|
|
#400 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ontzettend jammer! Wanneer FATSOENLIJKE mensen op een VOLWASSEN manier trachten te discussiëren, en er dan opeens een clown langskomt die heel het draadje verpest met allerlei nonsense. In en intriest is dat. |
|
|
|
|