![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In general, marijuana use has significantly increased in Colorado since its legalization. According to figures from the National Survey on Drug Use and Health, adults in the state who had consumed marijuana in the month before being surveyed went from being 12.86 percent of the adult population in 2012/13 to 16.62 percent in 2015/16.
That’s a rise of 29 percent, as compared to the 100 percent increase in the percentage of drivers in fatal accidents testing positive for cannabis (up from 10 percent to 20 percent.) https://www.snopes.com/fact-check/le...abis-colorado/ Maar wacht! Wie is er nu zo dom in een auto te stappen als hij THC in zijn bloed heeft! Dat is iemand 'die het niet aankan'! Daar moeten de sterken toch niet voor boeten? Laatst gewijzigd door geertvdb : 30 juni 2018 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#562 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#563 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
|
![]() Citaat:
Vind je disclaimers belangrijk Geert?
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#565 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor iemand zonder SZ of hospitalisatieverzekering is dat zeker niet het geval. Cannabis heeft geen elasticiteit van 0. Of ga je beweren dat alle gebruikers niet zonder kunnen en ze het voor eender welke prijs willen aanschaffen? Gooi het maar op uw onzin- en flaterberg.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 30 juni 2018 om 22:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#566 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Altijd maar die hypocrisie. Een ander terechtwijzen voor iets waar je jezelf continu schuldig aan maakt... Citaat:
"Er is ooit al een draad gestart over een quote van mij!!" Ik duizel van bewondering geert. Net zo hard als jij doet terwijl je voor de spiegel staat. Een draad over een quote van jezelf seg. Ik droom er al sinds ik hier op dit forum zit van. Zo'n eer!! En ook een geweldig argument natuurlijk! "Ik heb gelijk want iemand gebruikte ooit een quote van mij om een draad op te starten!" Had jij het een tijdje geleden niet over the argument of authority? Hoe zit het daar nu mee? Citaat:
Daar komt het op neer en dat is nog steeds zo. Hypocrisie ten top. Hoe hard je er ook rond probeert te draaien. Citaat:
Nederland heeft nooit gelegaliseerd. Hou er dus maar over op als het gaat over landen die wel gelegaliseerd hebben.
![]() |
![]() |
#567 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot twee jaar terug zelfs. Dat zijn een massa posts, ik hoop dus dat het toch nog een beetje aangenaam voor je was. Citaat:
![]() Painga's lang doorlullen om dan uiteindelijk af te komen met "ik bedoelde..." Zo kennen we je weer.
![]() |
![]() |
#568 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begin stilaan te begrijpen waarom mensen topics opstarten met quotes van u. Met zo'n quotes kan je vast scoren in K&K. Hier kan geen kattenvideo tegen op! Een bron gebruiken waar allerlei beweringen (die geert dan ook graag copy-paste) ontkracht worden of van de nodige commentaar en disclaimers worden voorzien (die geert dan in zijn quotes wijselijk achterwege laat en hoopt dat niemand even in zijn bron gaat lezen)! ![]() ![]() Hoe makkelijk kan je het je tegenstanders maken? Gewoon even in de bron verder lezen en krijgt er gratis alle kanttekeningen bij. Ik ga ze hier dus niet terug opnieuw opsommen; lees je eigen bron gewoon eens volledig. En wat doe je hiermee: onder tieners (degenen die jij vast wel en ik heel zeker wil beschermen tegen drugsgebruik allerlei, een deel van de zwakkeren laat ons zeggen) is cannabisgebruik na de legalisatie gedaald! Citaat:
Even voor de zekerheid: geen ironie eh geert? Je had het toch wel degelijk over negatieve gevolgen in Colorado eh? Ik heb het toch goed gelezen eh? Je bedoelde toch niet iets anders ofzo? Ik interpreteer toch niet verkeerd eh?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 1 juli 2018 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | ||||||
|
![]() Citaat:
Heb ik bij jou nog niet vaak meegemaakt, dat iemand je gelijk geeft nadat jij het 'uitgelegd' hebt! En dan zeg ik iets positief, en dan is het evenwicht in het heelal weer hersteld. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 juli 2018 om 14:13. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
|
![]() Citaat:
Meer mensen gebruiken cannabis na de legalisatie, punt uit. En meer dodelijke accidenten. Dubbel zoveel. Ik ben oa. daarom tegen legalisatie. De meeste linkse politici tegenwoordig ook. Alle rechtse trouwens ook. Laatst gewijzigd door geertvdb : 1 juli 2018 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#572 | ||||
|
![]() Je weet zelfs niet eens het cijfer.
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat zijn de voordelen van het huidige beleid? Citaat:
![]() Wie reken jij tot de linkse politici? Groen! en de waalse en Vlaamse sossen zijn naar mijn weten voor legalisatie van cannabis. Zelfs de linkse econoom Paul De Grauwe is pro.
"Tact is the ability to tell someone to go to hell in such a way that they look forward to the trip" - Winston Churchill Laatst gewijzigd door hamac : 1 juli 2018 om 14:35. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#573 | ||
|
![]() Vertel eens iets nieuws.
BTW, échte schoonheid zit aan de binnenkant. Wacht, .... never mind. Citaat:
En jij verklaart dat je niet mee voor de lasten wil opdraaien? Ben je dan 'terug met de wind gedraaid' en was het slechts 'ironie' of hebben wij het verkeerd geïnterpreteerd toen je letterlijk schreef dat je voor het huidige gedoogbeleid was? Hoe breng je het aantal probleemgevallen naar 0 met een gedoogbeleid? Citaat:
![]() |
![]() |
#574 | |
|
![]() Citaat:
Of weet je niet meer hoe het onderscheid in deze draad is begonnen? Is het nu al off-scale op de tijdlijn van uw brein?
![]() |
![]() |
#575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ging over landen die gelegaliseerd hebben. Nederland heeft niet gelegaliseerd. Het heeft dus geen zin om verder over dat land te praten. Punt.
![]() |
![]() |
#576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn mening was (en is) dat degenen die er wel mee om kunnen de toegang tot legale cannabis niet ontzegd mag worden omdat er mensen zijn die er niet mee omkunnen. Wat niets met al dan niet willen betalen voor te maken heeft.
![]() |
![]() |
#577 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Argumenten die, als ze tegen u gebruikt zouden worden, omwille van deze woorden direct verworpen zouden worden. Dus laat ons dan hetzelfde doen. Trouwens, u post hier zelf "in zijn bloed". Dat kan tot 30 dagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#580 |
Europees Commissaris
|
![]() Canada is onderschrijver van o.a. het VN-verdrag "Convention on Psychotropic Substances" van 1971 en de "Single Convention on Narcotic Drugs" van 1961.
Benieuwd hoe dat gaat evolueren bij legalisatie. |
![]() |
![]() |