![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor de kamer ? Uiteraard doen ze dat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoiets dan achteraf gaan voorstellen als 'benadeling' van een single is echt te zot om los te lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tja, als jij zegt dat dit 'te zot is om los te lopen', dan zit jij met een probleem denk ik. Ik denk dat er veel alleenstaanden jou uitspraak zeker zullen waarderen. Geloof me gerust. ![]() '...Een afknapper voor veel singles die er alleen op uit willen trekken is de zogenaamde ‘singletoeslag’ die standaard wordt aangerekend. Die zorgt ervoor dat je als single substantieel meer betaalt voor een kamer dan een koppel...' https://www.hln.be/reizen/neckermann...slag~a91a74a8/
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 5 juli 2018 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als jij mee gaat tenminste.
Met 2 op één kamer is goedkoper. (zonder bijbedoelingen wel te verstaan. ![]()
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik een echte eenpersoonskamer krijg, dus met eenpersoonsbed, kleinere kleerkast en zo, dan mag de prijs niet hoger liggen dan die van iemand in een tweepersoonskamer. Dat is heel logisch! Als ik een tweepersoonskamer krijg terwijl ik een eenpersoonskamer gevraagd heb, dan hebben ze niet naar mijn wensen geluisterd. Of wel soms? Dan zijn de hoteliers stom en u ook vermits u het ook niet nodig vindt dat er met mijn wensen rekening gehouden wordt. De hotelsector werkt met verliezen omdat de kamers zelden allemaal bezet zijn. Als die sector ook maar even de markt in het oog zou houden, zou ze weten dat er hoe langer hoe meer alleenstaanden zijn en dat van die alleenstaanden vele mensen gewoon vanwege de hogere kosten niet meer op reis gaan of andere formules kiezen. Het dagelijks leven van een alleenstaande is duurder dan van samenwonenden dus zijn we verplicht om op onze portemonnaie te letten. U bent misschien rijk, dat weet ik niet, hé. Maar het gros van de bevolking is dat niet! En wat uw laatste opmerking betreft, waarom zou ik ervoor kiezen in een hok van twee op anderhalf te overnachten? Bent u gek?
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo is het!
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Taxi is niet per persoon, 4 mensen in één taxi betalen evenveel als één persoon alleen in een taxi.
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, daar gaat het om maar sommigen hier kunnen echt niet tellen, kojak. Hopeloos!
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als ik een echte eenpersoonskamer krijg, moet ik toch niet meer betalen dan iemand in een tweepersoonskamer!!!!!!! Wat is dat nu????? Snapt u dat echt niet?
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat?
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De singletoeslag zorgt ervoor dat je als single substantieel meer betaalt voor een kamer dan een koppel, omdat de standaardprijzen worden berekend op een dubbele bezetting.
![]() |
![]() |
#177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd maar zagen die singles.
Niet moeilijk dat ze single blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik boek een reis via een reisagentschap in België naar Engeland, we zouden op twee verschillende plaatsen overnachten. Ik betaal braaf de reiskost met toeslag voor een eenpersoonskamer. We komen in het eerste hotel. Fatsoenlijke kamer, niet overdreven groot maar alles erop en eraan. Alles in orde voor mij. Na drie dagen vertrekken we naar Plymouth waar we nog 4 nachten zouden blijven. Ik krijg de sleutel van mijn kamer en trek naar boven, vierde verdiep, geen lift, allerlei trappen op en af en door gangetjes en kom tenslotte aan het einde van een gang. Deur open en wat zie ik? Het eenpersoonsbed stond tegen de muur en paste net. De muur was dus even lang als het bed, zo'n twee meter. De deur ging net ver genoeg open om me binnen te laten. In de linkermuur was een smalle deur om in het badkamertje te kunnen. Dat was een deur van misschien 50 cm, aan de andere kant naast het bed een klein kastje. Ik sleurde mijn koffer binnen en had nauwelijks nog plaats om te staan. Het was laat, ik was moe, we werden verwacht voor het eten. Ik ging terug naar beneden en zag op dat ogenblik niemand aan de receptie. Onze gids was eerlijk gezegd niet erg bekwaam, mijn Engels was stukken beter dan het hare, ik zei tegen haar dat dit echt niet kon en ze zou er over nadenken. Ik heb in dat benauwde hok geen oog dicht gedaan. De volgende morgen - ik was al uren wakker omdat ik het in dat hok niet kon uithouden - ben ik naar de receptie gegaan en heb daar serieus mijn mening gegeven. Ik kreeg weinig weerwoord, ik had het gevoel dat die bediende zelf verlegen was en besefte dat dit niet kon. Zij zou het zo snel mogelijk in orde maken en inderdaad vanaf de volgende dag kreeg ik een andere kamer. Ik heb in de tijd dat ik daar was de boel goed in de gaten gehouden. Het hotel was NIET volzet, waarom mij dan in een kruipkot steken??? Toen ik navraag deed bij het reisagentschap na thuiskomst, kreeg ik van die vage antwoorden zo in het genre van hier op het forum, antwoorden van mensen zonder enig social gevoel die nooit in een single hebben moeten logeren.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 7 juli 2018 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |