Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2018, 20:17   #601
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Doorbraak was het blad dat de VVB (Vlaamse Volksbeweging) uitgaf. Je weet wel, dat clubje van een paar honderd bejaarden. Nu is het "blad" dus overgeschakeld op een opiniewebsite.
Oud 12 juli 2018, 20:25   #602
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ah ja, de Zwitsers en Ijslanders snappen het niet zo goed, maar dat zijn dan ook Europese bananenrepublieken, quoi.
Trouwens, als je van mening bent dat 'het volk' er niets van snapt', zeg je eigenlijk dat je het zelf niet snapt. Snappie ?
Het valt mij altijd opnieuw op dat het in hoofdzaak belgicisten zij die vijandig staan tegenover rechtstreekse democratie.
Een mens zou nog gaan geloven dat ze directe democratie vrezen.
Het volk moest een net andersom stemmen in een referendum dan er van die dommekloten beweerd wordt, nietwaar?
Oud 12 juli 2018, 20:28   #603
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
....En maar blijven doordrammen over de Blok-en collaboratievlag....Zelfs zijn lievelings-N-VA-er doet het. Wat een gesleeuuuuuur.
Alsof het ene "vendel" besmeurd is en het andere fris gewassen te gevolge van vlammend rood gelakte nagels, of net het ontbreken ervan.
Dit is vermoeiend, drammerig, en contraproductief.

Wat Doorbraak betreft, dat blad heeft 800.000 lezers. Uiteraard allemaal Knuppels, kwezels en stokoude, seksloze kerels.
Panda is en blijft oostindisch doof voor elk zinvol argument. Hij wil mordicus zijn verkeerde mening doordrukken, namelijk dat het collaborerende VNV de zwart/gele versie heeft "uitgevonden", wat flagrant fout is. De zwart/gele versie is honderden jaren oud. Maar wat ik merkwaardig vind is dat ik hier reeds ettelijke keren enerzijds de Waalse collaboratie en hun misbruiik van de Belgische vlag en anderzijds de Franse collaboratie (Vichy) en hun misbruik van de Franse vlag heb aangehaald. Maar hij doet alsof zijn neus bloedt. Hij heeft met zijn fanatieke fixatie op de Vlaamse collaboratie en de zwart/gele vlag zichzelf klem gezet.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2018, 20:42   #604
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Panda is en blijft oostindisch doof voor elk zinvol argument. Hij wil mordicus zijn verkeerde mening doordrukken, namelijk dat het collaborerende VNV de zwart/gele versie heeft "uitgevonden", wat flagrant fout is. De zwart/gele versie is honderden jaren oud. Maar wat ik merkwaardig vind is dat ik hier reeds ettelijke keren enerzijds de Waalse collaboratie en hun misbruiik van de Belgische vlag en anderzijds de Franse collaboratie (Vichy) en hun misbruik van de Franse vlag heb aangehaald. Maar hij doet alsof zijn neus bloedt. Hij heeft met zijn fanatieke fixatie op de Vlaamse collaboratie en de zwart/gele vlag zichzelf klem gezet.
Hij gaat de feiten blijven negeren. Er is een zekere dwangneurose als het bij Belgicisten gaat over iemand die rationeel is over verleden, heden en toekomst. Seperatisten worden gelijk gelinkt met terroristen en moeten zoals Erdogan al zei: "Gelijk gearresteerd worden!"

De Francofonie kan je veel verwijten, hun grootste manco is dat ze niet redelijk zijn. Ze zitten in hun dwangneurose dat het grote broertje alijd wel zal bijspringen...
Oud 12 juli 2018, 20:56   #605
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Vertel mij wat.
Het zijn ocharme altijd dezelfde twee fotootjes van Dillen met gestrekte arm, waarmee hij aantoont hoe slechts die man was, maar een hele resem foto's van Degrelle met gestrekte arm, met een grote foto van Hitler achter zich, of rechtsreeks in contact met Hitler, DAT vindt hij niet de moeite waard om op te reageren.

Panda ontkende bij hoog en bij laag dat er opgeroepen werd door de "heilige kerk" om tegen de communisten te gaan vechten, maar als ik het bewijs lever dat piskoppen krek hetzelfde deden als Dillen, namelijk hun gewijde arm strekken zoals de rest van Hitlers wolvenroedel (sorry voor de échte wolven want dat zijn sociale dieren) dan geeft panda niet thuis.
BAH!
Oud 12 juli 2018, 21:06   #606
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vroeger was Doorbraak een blad. Nu is het Vlaanderens grootste opiniewebsite. De "opiniewebsite" spreekt van 800.000 lezers.

https://doorbraak.be/wat-is-doorbraak/

Wat de cim betreft. Ik denk niet dat ik de enige ben die niet flauw valt van de 47 jaar lang betrouwbare en relevante cijfers voor de media.
Leer toch eens wat kritischer zijn voor bullshit...

Ze zijn gestopt met print omdat de interesse afkalfde. Nu is het puur nog een blogje. En de claim van '800.000 lezers' lees je weer zonder het belangrijkste : per jaar ! Hoe denk je dat dit gemeten is ? Gewoon tellen met gratis software van google hoeveel keer men de website aanklikt.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2018, 21:09   #607
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het valt mij altijd opnieuw op dat het in hoofdzaak belgicisten zij die vijandig staan tegenover rechtstreekse democratie.
Die dan nog de pretentie hebben zichzelf 'democraat' te noemen.
Citaat:
Een mens zou nog gaan geloven dat ze directe democratie vrezen.
Het volk moest een net andersom stemmen in een referendum dan er van die dommekloten beweerd wordt, nietwaar?
De horror!!
Oud 12 juli 2018, 21:11   #608
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vertel mij wat.
Het zijn ocharme altijd dezelfde twee fotootjes van Dillen met gestrekte arm, waarmee hij aantoont hoe slechts die man was, maar een hele resem foto's van Degrelle met gestrekte arm, met een grote foto van Hitler achter zich, of rechtsreeks in contact met Hitler, DAT vindt hij niet de moeite waard om op te reageren.

Panda ontkende bij hoog en bij laag dat er opgeroepen werd door de "heilige kerk" om tegen de communisten te gaan vechten, maar als ik het bewijs lever dat piskoppen krek hetzelfde deden als Dillen, namelijk hun gewijde arm strekken zoals de rest van Hitlers wolvenroedel (sorry voor de échte wolven want dat zijn sociale dieren) dan geeft panda niet thuis.
BAH!

Gaan we een potje zitten liegen, knuppel ? Ik breek hier al lang een lans over de evidentie dat vlaamse en franstalige colaboratie 100% hetzelfde fenomeen is. Dat Degrelle en Verschaeve alle 2 even infecte smeerlappen waren die jammer genoeg alle 2 de galg zijn kunnen ontlopen. En wil er aub niet aan twijfelen dat men voor mij elke priester, bischop of eender welke variant die mee colaboreerde ook aan de vleeshaak had mogen hangen.
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2018, 21:21   #609
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Gaan we een potje zitten liegen, knuppel ? Ik breek hier al lang een lans over de evidentie dat vlaamse en franstalige colaboratie 100% hetzelfde fenomeen is. Dat Degrelle en Verschaeve alle 2 even infecte smeerlappen waren die jammer genoeg alle 2 de galg zijn kunnen ontlopen. En wil er aub niet aan twijfelen dat men voor mij elke priester, bischop of eender welke variant die mee colaboreerde ook aan de vleeshaak had mogen hangen.
Gaan we 'n potje zitten ontkennen, panda ?
Je hamert steeds door op het feit dat de zwart/gele leeuwenvlag gebruikt werd door de Vlaamse collaborateurs en je die vlag vandaag de dag daarmee nog steeds associeert, maar over het feit dat collabo Degrelle destijds de belgovod gebruikte zwijg je in alle talen.
Hypocriet.

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 12 juli 2018 om 21:21.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2018, 21:33   #610
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gaan we 'n potje zitten ontkennen, panda ?
Je hamert steeds door op het feit dat de zwart/gele leeuwenvlag gebruikt werd door de Vlaamse collaborateurs en je die vlag vandaag de dag daarmee nog steeds associeert, maar over het feit dat collabo Degrelle destijds de belgovod gebruikte zwijg je in alle talen.
Hypocriet.
Hij weet heel goed wat hij doet. Negeren en ontkennen tot de storm overwaait.

Net zoals ze daar in dat EU parlement doen. Trump zal wel weggaan... een faits divers. Neus bloedt. Net zoals ze doen met die moslimgekte, alles wegmoffelen in de hoop dat het vanzelf verdwijndt. Geen heldere taal.

Vervolgingen en arrestaties zijn zelfs een betere modus operandi dan dit slijmerige, hypocriete gedoe...
Oud 12 juli 2018, 21:55   #611
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe je het ook draait of keert, panda, je zit hier al bladzijden lang de "Vlaams Blok vlag" aan de collaboratie te linken. Je post de bekende twee foto's van Dillen met gesterkte arm om je fixatie kracht bij te zetten. Maar als ik daar een resem foto's van Degrelle tegenover zet, plus een foto van twee piskoppen die de Hitlergroet brengen dan doe je alsof je neus bloedt. Noem jij DAT "een lans breken over de vanzelfsprekendheid dat Vlaamse en Franstalige collaboratie hetzelfde fenomeen is"???

Ga je ontkennen dat je geen kwaad woord wilde horen over pastoors, zwijg stil over piskoppen, die hun eigen Hitleriaanse overtuiging op onschuldige jongens overdroegen? Heb je ooit op dit forum EEN keer laten horen dat die smeerlappen van jou aan een vleeshaak hadden mogen gehangen worden? Je had de gelegenheid om dat te doen toen ik de foto postte, waarom maakte je daar geen dankbaar gebruik van? Omdat je ziekelijke fixatie niet hen betreft maar het vermaledijde blok? Omdat het over niets anders mag gaan dan over een vlag waar jij met alle geweld de collaboratie aan wil linken?

Ik heb me al een paar keer afgevraagd waar jouw ziekelijke fixatie vandaan komt. Ik heb zonet wat opzoekingswerk gedaan, en kijk eens wat ik ontdekte!
Citaat:
Fixatie is een begrip uit de psychologie. Bij fixatie blijft men steken in een bepaalde fase van de ontwikkeling van het luststreven. In de meeste gevallen treedt fixatie op als afweermechanisme bij het verwerken van negatieve gevoelens of emoties.

De mens komt gedurende zijn ontwikkeling telkens voor nieuwe uitdagingen en opdrachten te staan. Wanneer hij de eisen gesteld door een nieuwe ontwikkelingsfase niet aankan, met andere woorden wanneer de nieuwe opgaven niet tot bevrediging leiden, kan het Ich zich verdedigen door fixatie
https://nl.wikipedia.org/wiki/Fixatie_(psychologie)
Oud 12 juli 2018, 22:32   #612
Diego Raga

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Hij weet heel goed wat hij doet. Negeren en ontkennen tot de storm overwaait.
De storm zal niet meer gaan liggen, welke schuilkelder 'm ook opzoekt.
Citaat:
Net zoals ze daar in dat EU parlement doen. Trump zal wel weggaan... een faits divers. Neus bloedt. Net zoals ze doen met die moslimgekte, alles wegmoffelen in de hoop dat het vanzelf verdwijndt. Geen heldere taal.
Quasi die hele EU-bende is eigenlijk belgique in 't kwadraat, in verhouding 'n even grote bende politieke onbenullen, hypocriete judassen en schaamteloze graaiers.
Veel dure woorden en beloften, maar geen ballen aan hun lijf.
Citaat:
Vervolgingen en arrestaties zijn zelfs een betere modus operandi dan dit slijmerige, hypocriete gedoe...
Ja, zoals panda's favorietje Rajoy, die kon er ook niet tegen dat de Catalanen 'n referendum ineen staken en dan de matrakken en rechtbanken maar losliet op de bevolking.
't Ja, als de argumenten op zijn...
Oud 12 juli 2018, 22:38   #613
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leer toch eens wat kritischer zijn voor bullshit...

Ze zijn gestopt met print omdat de interesse afkalfde. Nu is het puur nog een blogje. En de claim van '800.000 lezers' lees je weer zonder het belangrijkste : per jaar ! Hoe denk je dat dit gemeten is ? Gewoon tellen met gratis software van google hoeveel keer men de website aanklikt.
Je zou je raad beter zélf wat vaker ter harte nemen.
Mij kan het niet verdommen hoeveel mensen Doorbraak lezen. et kan best zijn dat het er zelfs geen half miljoen zijn, maar ik hoef niet te pikken dat jij een "site" waarin dingen staan die de moeite van het lezen waard zijn, aan een klein aantal oude peekes linkt. Alsof alleen Vlaamse debielen dat lezen.
Er zullen buiten Doorbraak en het Pallieterke en de halve zolen die in HLN reageren nog wel meer "sites" zijn waar jij op spuwt. Op Johan Sanctorum bijvoorbeeld. 'De broodschrijver" van het Blok. Voor jou moet het Apache zijn. Daar neem jij klakkeloos alles van over. We weten allemaal waarom. Pfffftttt.
Oud 12 juli 2018, 22:55   #614
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De storm zal niet meer gaan liggen, welke schuilkelder 'm ook opzoekt.

Quasi die hele EU-bende is eigenlijk belgique in 't kwadraat, in verhouding 'n even grote bende politieke onbenullen, hypocriete judassen en schaamteloze graaiers.
Veel dure woorden en beloften, maar geen ballen aan hun lijf.

Ja, zoals panda's favorietje Rajoy, die kon er ook niet tegen dat de Catalanen 'n referendum ineen staken en dan de matrakken en rechtbanken maar losliet op de bevolking.
't Ja, als de argumenten op zijn...
Dat heb je perfect verwoord, Diego Raga! Belgique in het kwadraat. Politieke onbenullen, hypocriete Judassen, schaamteloze graaiers, maar dat soort zitten de belgicisten in de regel te bewieroken. EEN enkel woord van kritiek kan er nooit vanaf. Logisch want ze krijgen de bewijzen dat de Europese kloothommels er alles aan zullen doen om te beletten dat Belgique uit elkaar valt (en dat zij hun véél te dik betaalde postje kwijt geraken) Verder moet je niet zoeken naar de oorzaak van hun EU-vergoddelijking.

Het toppunt is dat die zelfverklaarde democraten een regelrechte facist en nationalist zoals Rajoy in de bloemetjes zetten omdat hij een referendum, het toppunt van democratie, met politiegeweld en intimidatie probeert te beletten, en iedere politicus die hem in de weg loopt op Erdoganse wijze achter de tralies laat gooien.
BAH!!!
Oud 13 juli 2018, 05:51   #615
geertvdb

Standaard

Citaat:
Hoe je het ook draait of keert, panda, je zit hier al bladzijden lang de "Vlaams Blok vlag" aan de collaboratie te linken. Je post de bekende twee foto's van Dillen met gesterkte arm om je fixatie kracht bij te zetten. Maar als ik daar een resem foto's van Degrelle tegenover zet, plus een foto van twee piskoppen die de Hitlergroet brengen dan doe je alsof je neus bloedt. Noem jij DAT "een lans breken over de vanzelfsprekendheid dat Vlaamse en Franstalige collaboratie hetzelfde fenomeen is"???

Ga je ontkennen dat je geen kwaad woord wilde horen over pastoors, zwijg stil over piskoppen, die hun eigen Hitleriaanse overtuiging op onschuldige jongens overdroegen? Heb je ooit op dit forum EEN keer laten horen dat die smeerlappen van jou aan een vleeshaak hadden mogen gehangen worden? Je had de gelegenheid om dat te doen toen ik de foto postte, waarom maakte je daar geen dankbaar gebruik van? Omdat je ziekelijke fixatie niet hen betreft maar het vermaledijde blok? Omdat het over niets anders mag gaan dan over een vlag waar jij met alle geweld de collaboratie aan wil linken?

Ik heb me al een paar keer afgevraagd waar jouw ziekelijke fixatie vandaan komt. Ik heb zonet wat opzoekingswerk gedaan, en kijk eens wat ik ontdekte!
Knuppel heeft wiki ontdekt!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 13 juli 2018 om 05:52.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 05:56   #616
geertvdb

Standaard

Citaat:
Het toppunt is dat die zelfverklaarde democraten een regelrechte facist en nationalist zoals Rajoy in de bloemetjes zetten omdat hij een referendum, het toppunt van democratie,
Het referendum is helemaal niet het toppunt van democratie.
Citaat:
met politiegeweld en intimidatie probeert te beletten, en iedere politicus die hem in de weg loopt op Erdoganse wijze achter de tralies laat gooien.
BAH!!!
Drama drama drama!

Laatst gewijzigd door geertvdb : 13 juli 2018 om 05:58.
Oud 13 juli 2018, 05:57   #617
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Schitterende argumenten Geertvdb! Daar kan niemand tegenop. Proficiat!

Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 juli 2018 om 05:59.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2018, 06:02   #618
geertvdb

Standaard

Citaat:
Schitterende argumenten Geertvdb! Daar kan niemand tegenop. Proficiat!
Gij zit hier te liegen over de 800 000 'lezers' van doorbraak.be!

Gij graaft uw eigen put met veel succes!
Oud 13 juli 2018, 06:02   #619
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Knuppel heeft wiki ontdekt!
Wie kan tegen dergelijke slaande argumenten op?
Nu ben ik pas goed verslagen!
Wie wil er geen medestander zoals jij?
Oud 13 juli 2018, 06:07   #620
geertvdb

Standaard

Citaat:
Wie kan tegen dergelijke slaande argumenten op?
Nu ben ik pas goed verslagen!
Wie wil er geen medestander zoals jij?
Maar allez! Lees zelf eens wat gij schrijft!

Knuppel:
Ik heb zonet wat opzoekingswerk gedaan, en kijk eens wat ik ontdekte!

Dat is hilarisch! (and not in a good way!)
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be