![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen: ... brein Bad Attila : "finale WK verloren maar geen verliezers = racistische francofonie, link?, mmmmh, het is Marie, no comment, teveel banpunten anders. In K&K de moeite niet waard" *back from the Twilight Zone* Bon, waar was ik gebleven? Ah ja! Niks Marie, niks.
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten andere als je de zogezegde nationale (je weet wel, de leuze 'ééndracht maakt macht') verwelkoming van de Rode Duivels, georganiseerd door la Belgique in Bruxelles ziet dan kun je je toch niet ontdoen van het oordeel dat la Belgique er alles aan doet om de Vlaamse aard op zijn grondgebied zoveel mogelijk te negeren, te verdoezelen en te verzwijgen... Foei, die stoute verzuurde Vlamingen die de grote francofonie stokken in de wielen durven steken in zijn natte droom om van la Belgique een francofone en een francofone natie tout court te maken... Die mensen mogen op zuiver racistische wijze de grond ingeboord worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 17 juli 2018 om 09:31. Reden: rebellerende vinger |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarbij het is niet surreal aangezien de meerderheid in BE niet zit te springen vr een onafhankelijk Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, last van een rebellerende vinger ...
![]()
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 17 juli 2018 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat hier goed is en waaraan ik meewerk, geen probleem; maar nooit zal ik het franstalig hegemonisme verdedigen en weet maar dat die francofonie over heel la Belgique enorm veel verdeeldheid en haat zaait... En het is ten andere omdat ik hier woon dat ik de diepe wortels van die anti-Vlaamse houding van de francofonie, waar dagelijks aan gewerkt wordt en die dagelijke verstevigd worden inzie... Vanuit Vlaanderen had ik nooit kunnen weten en inzien hoe ver die zuiver racistische houding tegen alles wat naar Vlaams ruikt, wel gaat... Laatst gewijzigd door marie daenen : 17 juli 2018 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Liever terug naar de oorspronkelijke naam: Broekzele.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat niet Bruocsella?
![]() |
#118 |
Parlementslid
|
![]() Brood en spelen of beter bier en voetbal om de werkende lagere klassen koest te houden. Het WK is voorbij en de mediastorm gaat stilaan liggen. Ondertussen mag de regering enkele miljarden zoeken om hun begroting op orde te stellen. Maar wie maalt daar nu om? Bier en voetbal en iedereen tevreden. Hoe een kinderhand snel gevuld kan zijn.
Zelf heb ik naar geen enkele match van het WK gezien. Het interesseert mij minder dan het achterste van een koe. De huldiging in Brussel was gewoon een grote komedie en 40000 mensen zijn er met open ogen ingelopen. Zegt meer over die mensen dan over de voetballers zelf. Want voor hun primeert toch enkel de centen die ze mogen ontvangen. Wel spijtig dat er zoveel belastinggeld door zulke onnozelheden wordt opgesoupeerd. Maar dat wordt in de begroting wel ingecalculeerd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementslid
|
![]() Echte helden zijn vandaag diegenen die ergens iets in de sport zouden kunnen betekenen en geen belastingen betalen omdat ze in een belastingvrije staat "wonen". En daar hebben dan veel mensen bewondering voor. Maar als de plaatselijke kleine zelfstandige 5 euro fraudeert zouden ze hem graag 20 jaar gevangenis zien en zijn volledig bezit aangeslagen. Eigenlijk zijn mensen toch een rare soort
![]() Als die held dan nog een andere kleur heeft dan blank is het spel compleet en worden ze als Goden aanzien ![]() |
![]() |
![]() |