![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
tof zon onafhanklijk vlaanderen
![]() |
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn recept : absolute voorwaarde, het vlees moet van de beste kwaliteit zijn : het gebruik van varkenswangetjes is absoluut noodzakelijk, rundsvlees is te taai en je krijgt het moeilijk gaar. Ik garandeer je : op 1 uur zo mals als boter. Het vlees aanbraden en de gebakken ajuin toevoegen. De ajuinen moeten glazig zijn en zeker niet verbrand. Look naar keuze toevoegen voor de liefhebbers (zéér gezond). Onmiddellijk daarna een scheut azijn toevoegen. Neutraliseren met een een ferme schep kristalsuiker. Daarna een boterham royaal insmeren met sterke mosterd, liefst Tierentijn. Tijm en laurier toevoegen. Opgelet hiermee, dit zijn overheersende kruiden. Bier toevoegen. Mijn mama gebruikte ordinair tafelbier van Piedboeuf maar gelijk welk type bier is goed. Tip : ik voeg er ook een ferme scheut wijn aan toe en en een keine hoeveelheid Pineau de Charentes. Tenslotte een paar eetlepels stoofvleeskruiden toevoegen, een mengsel dat je kan kopen bij de Macro en in sommige grootwarenhuizen. Zoials gezegd heeft het vlees maar een uurtje nodig om mals te worden. Nog een tip : de dag nadien is het gerecht nog beter. Uiteraard ben je niet verplicht mijn aanpassingen te volgen maar wanneer je het toch zou doen ben ik benieuwd naar je reactie, wanneer dan ook. Geen dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ergens diep in Pandareus sluimert een flamingant, ik voel het gewoon
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kampioen azijnpisser kan het weten.
![]() |
#666 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor stoofvlees gebruik je een stuk uit de schouder. En dat het taai is, en moeilijk gaar te krijgen, lijkt me eerder toch eerder aan jouw kookkunsten te liggen ![]() Tip: Bind samen met je tijm en laurier een stuk ajuin in, en steek daar enige kruidnagels in. En ik maak m'n stoofvlees nog steeds meestal met piedboeuf. Just for the memory of it. Zoals het stoofvlees klaarmaken in een "fonten meirremit". De westmalle komt naast de teljoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serieus, weet je het?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve de koning, leve België !
Vive le Roi, vive la Belgique ! Lebe der könig, lebe Belgien ! ... beetje olie op het vuur gooien mag altijd op nen 21 ste juli... ![]() ![]()
![]() |
#669 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Daarmee jaag je echt de koningsgezinden in de gordijnen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 22 juli 2018 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu jaag ik ze allemaal in de gordijnen. ![]()
![]() |
![]() |
#671 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een verkrachting van de Duitse taal ja: alle zelfstandige naamwoorden krijgen altijd een hoofdletter in het Duits. Hoe onze Duitstaligen dan het onderscheid kunnen maken tussen de Koning als instelling en de koning als persoon, dat weet ik ook niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 22 juli 2018 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met jouw recept te lezen merk ik trouwens op dat ik in mijn eigen verhaal de obligate lepel azijn vergeten was te vermelden. Die zijn functie is nu net om tijdens het kookproces het vlees zachter te maken. Look ? Dat ga ik zeker eens proberen ! Wijn of Pineaux de charentes (of een andere apero brandewijn) heb ik nog nooit voor stoverij gebruikt. Wel voor die andere klassieker : boeuf bourguignon. Of even lekker : goulash. Maar ik ga het zeker eens proberen. Koken moet toch altijd een klein beetje een experiment blijven. Als ik ook een suggestie mag doen : vervang die kristalsuiker door echte bruine suiker. Onvergelijkbaar qua smaakdiepte en het past zo goed bij de gekarameliseerde smaak van de gestoofde ajuin en het bruin bier. Wij belgen zijn toch echte bourgondiërs hee ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meesterlijke klassiekers peter goossens https://images-4.schellywood.be/thum...kers-cover.jpg Heb het hier bij me liggen : pagina 124 t/m 129 : vlaamse stoverij. En ja, hij maakt dat wel degelijk met varkenswangetjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waren de volgende niet van de Marollen? Ik, weet het al niet meer.
Vuile Mong & zijn vieze gasten - "Ons" Belgisch Volkslied Even meezingen als u wil: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 22 juli 2018 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals elk jaar, "een minuut stilte", zoals voor alle grote rampen.
![]() |
![]() |
#676 |
Gouverneur
|
![]() Met sex gevierd. Heb een foto van ons Tille op mijn vrouw haar gezicht geplakt en een foto van de Fille op mijn gezicht. Bij het orgasme heb ik het gewoonlijke gehijg vervangen door luidkeels " Vive la Belgique" te roepen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat doe je de andere 364 dagen met haar ? Plak je dan andere foto's op haar voorgevel ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik maak ook regelmatig goulash klaar naar een recept van Jeroen Meus die er als specialiteit een ferme scheut jenever bijdoet en afwerkt met zure room. Dit laatste gebruik ik niet. Ik heb wat boeken van hem maar volg zijn programma niet meer, de man is een echte aandachtshoer geworden die flauwe moppen verkoopt met zijn vrouwelijke regisseur en voor de rest naar iedereen wuift die voor zijn raam verschijnt. Tot de volgende. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"vlaamse stoverij " en geen "belgische stoverij" ![]() ![]() Om goed te eten hebben wij Vlamingen ,Wallo-Brux niet nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat eten ze eigenlijk bij jullie in de abdij ? Roggebrood met een schel hesp is daar waarschijnlijk al een feestmaaltijd ?
|
![]() |
![]() |