![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 juli 2018 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij wonen daar dan officieel en gaan dan een referendum houden over de schenking van de woning aan mijn familie. Indien dat referendum bepaald dat jou woning eigendom word van mijn familie is dat een eerlijke democraties beslissing en jij hebt je neer te leggen bij de uitslag van dat referendum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In navolging van Oekraïne mag ik dan wel, in elk geval volgens de EU, de wapens opnemen en u proberen te verjagen. Reken er maar op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als er iemand niet rechtlijnig is, dan zijt gij het net. Als we uw gestoord wereldbeeld zouden volgen, dan mag mijn Spaanse buur zijn grond uitroepen tot een Spaanse enclave. Gij denkt puur territoriaal. De internationale wetten, waar gij van profiteert, die zijn van geen belang voor u. Dat is hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Oekraine probeert niet eens 'het grote Rusland' te verjagen in de Krim. Ze proberen het oosten niet te verliezen. Daar was er géén referendum. Maar blijf maar samen met Tomm Putin zijn g*t te kussen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volgens u Putin, jullie de EU vertegenwoordigers, een gat is gat, de smaak zal dezelfde zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk ga jij weerstand bieden tegen de bezetting van je woning. Maar het onderspit delven doe je toch, mijn familie is te groot en te machtig voor jou gezin om lang weerstand te kunnen bieden. Indien nodig hongeren we je gewoon uit en al wie durft buiten te komen, pakken we gewoon op en deporteer we gewoon naar Siberië. Enkel zij die braaf luisteren mogen blijven. De Krim-Tartaren hebben zich ook gewapenderhand proberen te beschermen tegen de bezetting door Rusland, zelfs meerdere eeuwen lang. En er is met hen en hun leefgebied niets anders gebeurd dan wat ik je hier geef als bezetting van jou woning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het mag als het u past en anders niet. Zelfs in uw eigen Europa worden autochtonen van hun leefgebied verdreven. Kijk maar naar Cyprus. Ondertussen vrijen jullie zelfs de bezetter op. Op welke historische kaart wil je u baseren tot welk land een gebied behoort? Op die van vorig jaar? Of op die van 50 jaar geleden? 100 jaar? 500 jaar? 2000 jaar? Dan zijn we allemaal Romeinen... Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 juli 2018 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor mij behoort Cyprus toe aan de Cyprioten en moet de rest zich naar hen aanpassen of oprotten, zowel de Turken als de Grieken hebben daar geen recht op inspraak. Laatst gewijzigd door Jantje : 25 juli 2018 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van wanneer krijg je recht op inspraak? Hoeveel generaties moeten er al wonen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat ook goed. Ik keur het moreel evenwel af. En ik vind het even belachelijk als wat mijn hond doet: als hij aan een boom ruikt en de urine van een andere hond ruikt, dan probeert hij erover te pissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eén van de eerste dingen die ze gedaan hebben was het Russisch als officiële taal afschaffen. Dat is te vergelijken met in België het Frans of Vlaams als officiële taal afschaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cyprioten zijn Grieken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
En dan? Als uw buren ambras hebben, is het dan uw recht om een stuk van hun tuin in te palmen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wettelijk zou geweest zijn: verkiezingen en Janoekovitsj afzetten (of niet als hij de verkiezing wint). Nu heeft een bende pro-Westerse en anti Russische 'opstandelingen' het parlement bezet en zich tot baas uitgeroepen. De helft va de Oekrainse bevolking is Russisch en dreigde gediscrimineerd (of nog erger) te worden. Dus Poetin heeft (eveneens illegaal) ingegrepen. En eigenlijk mogen we Poetin dankbaar zijn dat hij zo rap de Krim geannexeerd heeft, anders was daar nu een burgeroorlog aan de gang, mogelijk met de Nato als betrokken partij en dat zou pas erg geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |