Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 juli 2018, 12:00   #61
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Amai, de club Neanderthalers is weer los, wanneer je dit hier leest!
Eerder een vlucht mannelijke eenden die 1 vrouwelijke eend zien.
Citaat:
Vrouwen neuken, wanneer ze daar zin in hebben, net zoals mannen dit doen, erg he?
De opvoeding van "de" vrouwen over de hele wereld zorgt er voor dat "ze" toch een pak kieskeuriger zijn. Een jongedame, zelfs al druipt ze uit haar slipje, gaat een hoop opvoeding hebben die haar verdomd 25 keer laat nadenken voor ze haar gunsten gaat verlenen. En als ze dat niet doet, is haar zelfbeeld toch al dat van een "slet".
Citaat:
Er gaan trouwens evengoed mannen vreemd dan vrouwen .
Vreemd gaan?
Citaat:
En net zoals mannen dit niet doen voor een glas bier, doen vrouwen het ook niet voor een dessert, en je partner dronken voeren om seks af te dwingen, echt?
Er is een verschil tussen dronken en niet meer weten wat er gebeurd, of minder remmingen omdat je wat ontspannener bent na een glas wijn of 2. En ja, vrouwen worden over het algemeen wat inschikkelijker in dat stadium van "dronkenschap". Te dronken en het is gewoon een stuk lam vlees (bij een man werkt het spel gewoon niet meer dan ten andere)
Citaat:
Hoe zielig kun je zijn, denk dat je hier vooral de kerels hoort die amper aan de bak komen, mannen die goed liggen bij vrouwen hebben dit soort " meningen" niet nodig.
Wel ironisch. Toen ik nog geen vaste partner had, was het een pak moeilijker om van grond te gaan. Nu ik een vaste partner heb, is dat een ander verhaal... een hoop "echte" mannen gaat me nu voor gek verklaren, maar ik heb een belofte gemaakt, en ik hou me er aan.
Oud 28 juli 2018, 12:55   #62
Thuleander
Perm. Vertegenwoordiger VN

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
mannen die goed liggen bij vrouwen hebben dit soort " meningen" niet nodig.
Daarom dat moslims zo slecht liggen bij vrouwen?
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 14:22   #63
freespirit
Minister-President

freespirit's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Amai, de club Neanderthalers is weer los, wanneer je dit hier leest!

Vrouwen neuken, wanneer ze daar zin in hebben, net zoals mannen dit doen, erg he? Er gaan trouwens evengoed mannen vreemd dan vrouwen .
En net zoals mannen dit niet doen voor een glas bier, doen vrouwen het ook niet voor een dessert, en je partner dronken voeren om seks af te dwingen, echt?
Hoe zielig kun je zijn, denk dat je hier vooral de kerels hoort die amper aan de bak komen, mannen die goed liggen bij vrouwen hebben dit soort " meningen" niet nodig.
Weer niet door dat hier veel humor en ironie tussenzit, Alice !? Inderdaad, dit is dus misschien meer iets voor koetjes en kalfjes.

Maar gezien ik weet dat ge soms alles te serieus en te letterlijk neemt, wilde ik het hier even verduidelijken.
freespirit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2018, 21:42   #64
Guinevere
Banneling

Standaard

Vlamingen zijn gewoon scheefpoepers.

Maar zeg, wie een traditionele vrouw wil, moet zelf ook traditioneel zijn, hoor. En dat is vaak HET probleem bij mannen als demper en thuelander. Die kunnen een vrouw en evt kinderen niets aanbieden: geen huwelijksbeloftes, huwelijksreis, geen duurzame verbintenis, geen huisje met tuin, willen geen vrouw langer dan max een date "onderhouden", willen geen kinderen, willen zelf de player uithangen, willen feesten, enz.

Een vreemdgaande vrouw heeft meestal verre van een perfecte echtgenoot of relatie, want heel uitzonderlijk is het een seksverslaafde, wat ze ook mag beweren.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 01:10   #65
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Neuken na de eerste date? Met wat voor sletten en hoeren gaat gij op date?

Bij een ietwat normale vrouw schiet haar "anti-slut-device" in werking: een ietwat "normale" vrouw neukt niet op de eerste date.

Tenzij gij ranzig veel geld hebt en een dikke wagen.
Soms hoeren ja. Die laat ik dan wel langs komen en die betaal ik voor een uur seks. De mooiere deernes die pas vanaf 350 euro en meer komen. Die geven kwaliteit en zijn meestal op en top verzorgd. Maar er zijn meer dan genoeg vrouwen die op de eerste date willen neuken. Of ze willen de date af sluiten door je te pijpen. Wat dan toch meestal op neuken uit draait. En soms zijn het zelfs vrij jonge vrouwen. 's Avonds in de fitness ontmoeten en dan mee thuis iets gaan drinken. Een dikke wagen, (gehuurde) villa met zwembad en jacuzzi en de nodige bubbels helpen natuurlijk ook. En lukt het eens niet en je wilt geen hoer bellen dan ga je naar je contacten en stuur je enkelen een sms. Er reageert wel altijd eentje. En als je op privé feesten wordt uitgenodigd kan er soms ook wel een welwillende en ruimdenkende dame op je af komen. En die willen ook maar een ding. Dat ze soms gehuwd zijn stoort hun zelfs niet. Die willen seks met een man en puur uit lust en om de kick.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 01:43   #66
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Soms hoeren ja. Die laat ik dan wel langs komen en die betaal ik voor een uur seks. De mooiere deernes die pas vanaf 350 euro en meer komen. Die geven kwaliteit en zijn meestal op en top verzorgd. Maar er zijn meer dan genoeg vrouwen die op de eerste date willen neuken. Of ze willen de date af sluiten door je te pijpen. Wat dan toch meestal op neuken uit draait. En soms zijn het zelfs vrij jonge vrouwen. 's Avonds in de fitness ontmoeten en dan mee thuis iets gaan drinken. Een dikke wagen, (gehuurde) villa met zwembad en jacuzzi en de nodige bubbels helpen natuurlijk ook. En lukt het eens niet en je wilt geen hoer bellen dan ga je naar je contacten en stuur je enkelen een sms. Er reageert wel altijd eentje. En als je op privé feesten wordt uitgenodigd kan er soms ook wel een welwillende en ruimdenkende dame op je af komen. En die willen ook maar een ding. Dat ze soms gehuwd zijn stoort hun zelfs niet. Die willen seks met een man en puur uit lust en om de kick.
En jij wordt dat niet beu.

"The sparks when two swords cling; that is the only thing that keeps me alive."

https://www.youtube.com/watch?v=yFMOop9VkDE

Oud 29 juli 2018, 02:05   #67
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Vlamingen zijn gewoon scheefpoepers.

Maar zeg, wie een traditionele vrouw wil, moet zelf ook traditioneel zijn, hoor. En dat is vaak HET probleem bij mannen als demper en thuelander. Die kunnen een vrouw en evt kinderen niets aanbieden: geen huwelijksbeloftes, huwelijksreis, geen duurzame verbintenis, geen huisje met tuin, willen geen vrouw langer dan max een date "onderhouden", willen geen kinderen, willen zelf de player uithangen, willen feesten, enz.

Een vreemdgaande vrouw heeft meestal verre van een perfecte echtgenoot of relatie, want heel uitzonderlijk is het een seksverslaafde, wat ze ook mag beweren.
Natuurlijk zijn we te respectvol tegenover de "krijger". Het enige dat de "krijger" heeft is dat ie net zo furieus is in de liefde als in de dood. De "geleerde" temt dat furieus ventje. Daarom is religie uitgevonden.
Oud 29 juli 2018, 02:10   #68
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Natuurlijk zijn we te respectvol tegenover de "krijger". Het enige dat de "krijger" heeft is dat ie net zo furieus is in de liefde als in de dood. De "geleerde" temt dat furieus ventje. Daarom is religie uitgevonden. https://www.youtube.com/watch?v=JxM1eM-F99g "Vergissmeinnicht"
Oud 29 juli 2018, 02:38   #69
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freespirit Bekijk bericht
Weer niet door dat hier veel humor en ironie tussenzit, Alice !? Inderdaad, dit is dus misschien meer iets voor koetjes en kalfjes.

Maar gezien ik weet dat ge soms alles te serieus en te letterlijk neemt, wilde ik het hier even verduidelijken.
https://www.youtube.com/watch?v=qqK1FrO3BdM

Slipknot - People = Shit

"Da fury..."
Oud 29 juli 2018, 02:48   #70
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
Daarom dat moslims zo slecht liggen bij vrouwen?
https://www.youtube.com/watch?v=CSvFpBOe8eY

System Of A Down - Chop Suey!

Mja; engelen verdienen het om te sterven! We moeten het allemaal niet zo grof stellen; maar dat is de mentaliteit. "De dood of de gladiolen."
Oud 29 juli 2018, 03:00   #71
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

Tenzij gij ranzig veel geld hebt en een dikke wagen.
Te respectvol! Alleen die ene vrouw! Mwoa; die niet meegaat in het obscene verhaal. "Life is a bitch, life is a whore! Nothing more!" Men moet verder zien en als men dat niet kan => oprotten!

Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 29 juli 2018 om 03:02.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 03:04   #72
Gamla
Europees Commissaris

Gamla's schermafbeelding

Standaard

Ik ben tegen de moderne westerse vrouw. Ze wil voortdurend de man overtreffen.
Alles is altijd competitie.

Laatst gewijzigd door Gamla : 29 juli 2018 om 03:05.
Gamla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 03:07   #73
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gamla Bekijk bericht
Ik ben tegen de moderne westerse vrouw. Ze wil voortdurend in alles de man overtreffen.
Alles is altijd competitie.
Dat klop; Gammele. https://www.youtube.com/watch?v=2s3iGpDqQpQ

Natuurlijk kunnen ze dit niet toppen. U begrijpt wel waarom. Niemand verslaat de "tank top"....
Oud 29 juli 2018, 03:29   #74
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ben te veel "warrior" mode vanavond.

https://www.youtube.com/watch?v=1cP-5ua_n94

U moet mij vergeven! Sieg Scheiße...
Oud 29 juli 2018, 03:39   #75
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=5RisBAkC0x8

Puddle Of Mudd - Blurry "Killing Spree!"

Domination! Unstoppable! Godlike! Wicked Sick!
Oud 29 juli 2018, 03:46   #76
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=pJeSwlmhoPw
Oud 29 juli 2018, 07:46   #77
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Zolang het maar geen jigaboo is.
Zijn buurvrouw met wie hij van bil gaat is een jigaboo
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 07:53   #78
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe Bekijk bericht

Er zijn nochtans ook leuke vrouwen bij hoor.
Heeft u al eens met een man de liefde bedreven? Zou dat niet iets voor u zijn?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 21:12   #79
Guinevere
Banneling

Standaard

Ik heb de perfecte echtgenoot. En vrijen doe ik enkel met hem.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2018, 21:17   #80
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Ik heb de perfecte echtgenoot. En vrijen doe ik enkel met hem.
Tot u een hormonale opstoot krijgt. Als het kriebelt ga je krabben.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be