![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na hun onafhankelijkheid is die stilgevallen . Een mooi voorbeeld voor Vlaanderen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Norbert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ze hebben zoveel voordelen als franstaligen en nog hebben ze niet genoeg en nog weigeren ze de bestaande taalwetten na te leven... La Belgique is een anti-Vlaamse racistische staat, punt.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is voor interpretatie vatbaar, maar een meester heb ik niet. Ik voel me, alle verhoudingen in acht genomen, een redelijk gelukkige separatist. Ik moet aan niemand verantwoording afleggen. Eén zaak weet ik zeker, ik ben niet rancuneus. Dag in dag uit met haatgevoelens moeten leven, ik mag er niet aan denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Norbert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is geen enkele, maar dan ook geen enkele wil vanuit de francofonie om op voet van gelijkheid en wederkerigheid met de Vlamingen samen te leven... Het wordt zo de mensen met alle mogelijke middelen ingepeperd... Zijn die mensen dan slechter dan de Vlamingen??? Neen, ze weten alleen maar niet beter... Maar de kop, de franstalige elite die is wel voor de volle honderd procent schuldg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Norbert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zoals je zegt....waarom zou een Franstalige die naar Oostende gaat wonen Nederlands leren ? Overal waar hij of zij binnengaat worden ze in hun taal aangesproken en bediend. Zelfs bij een politie controle worden ze in West-Vlaanderen lekker bediend in het Frans. Dus voor alle Vlamingen die dit betreuren , eigen schuld dikke bult. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 augustus 2018 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaming, spijtig om het te moeten zeggen, is op dat vlak dom. Mede door zo'n attitude wordt heel Vlaanderen verfranst.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gaan die Gas boetes uitdelen aan obers die iemands bestelling in het frans opnemen ? Of gaan die de betrokkenen administratief aanhouden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Norbert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ze meer en meer naar Vlaanderen zich vestigen - en niet alleen de Vlaamse Rand - vind ik daarentegen positief nieuws. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
maar meer om het feit dat de walen erna faciliteiten eisen en verwachten dat wij ons aan hen aanpassen in plaats van omgekeerd. je kan in frankrijk gaan wonen zonder frans te kennen, maar je gaat geen hulp in het nederlands moeten verwachten en ze zullen eens goed lachen als je daar faciliteiten eist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ze zullen niet meer moeten afkomen met "On est quand même en Belgique ici" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus geen taalpolitie in de kustplaatsen en in de horeca zal het wel "on est quand même en Belgique ici" blijven.
|
![]() |
![]() |