![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ne reset?" Klak-klak BANG
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ook al een paar keer voorzitter geweest, zowel van stem- als telbureau. Zo'n telbureau is inderdaad te mijden als de pest.
Maar on topic : het is nog veel te vroeg voor brieven waarmee bijzitters opgeroepen worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel, achterlijke gemeente ook.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkiezingen...gisteren stonden er al twee aan mijn deur. Volgende keer zullen we eens een boompje opzetten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() nee, vriendin van me heeft er deze week een in de bus gehad al.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien prijst u zich wel gelukkig daarvoor.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bijzitter: Iemand die er zit op te kijken terwijl zijn partner een partijtje stoeit met een ander.
Oeps....verkeerde topic.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 29 augustus 2018 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb 2 weken geleden een brief gekregen, ik ben vervangend voorzitter. Brieven voor bijzitters zijn nog niet allemaal verstuurd, heb ik begrepen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is eenvoudiger om U op te geven als politieke getuige, via een bevriende politicus is dat snel te regelen. Getuigen willen ze niet als bijzitters.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel lol gemaakt, de frigobox met bier en frisdrank die we kregen leeggemaakt (althans het bier) en broodjes a gogo. Wij maakten er een punt van om geen vreemde bijzitters nodig te hebben. Dan heb je geen gezeik. Als er eens een ouwe pepe zich vergist had van kleurtje : effe het bureau toe, kist opendoen, biljet in de juiste kist en de winkel terug opendoen. Voorzitter van het telbureau was daar heel tevreden mee, wij waren altijd van de eerste om onze biljetten binnen te brengen. Op de duur was ik het beu, en dan ben ik 1 keer getuige geweest. Goed wetende dat ze mij dan op het vredegerecht van de lijsten met bijzitters zouden schrappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat je 250 euro boete kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() As voorzitter die feiten in het verslag opnemen, de bijzitter weigeren, hem vervangen door een aangeduide vrijwilliger, de reden van weigeren in het proces verbaal vermelden. Daarna hangt het van de vrederechter af. Bij ons krijgt die zeker een dagvaarding, samen met de weigeraars. Standaard tarief is 250 euro.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gemeentepersoneel zorgt daarvoor bij ons.
|
![]() |
![]() |