![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Franstalige partijen willen partij Islam verbieden
Citaat:
Citaat:
Een actie die volgens mijn bescheiden mening véél te laat komt, het verbieden van bedoel ik. Best eigenaardig dat men een partij als het VB angstvallig verborgen wil houden in een schutkring maar een partij als Islam zomaar voet aan de grond kan krijgen. Ik herhaal mocht mijn zin verkeerd begrepen worden. Ik heb niets tegen de Islam op zich en zij die dat willen beleven zoals het geschreven staat in het grote boek maar in de EU hoort het niet thuis of men zal zijn/haar blazoen toch serieus moeten oppoetsen qua leefregels naleven. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 augustus 2018 om 09:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloven ze niet in de democratie misschien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bruxellistan in aktie:
Amélie Pans, de lijsttrekster van MR in Sint-Lambrechts-Woluwe, kreeg onlangs een wel heel verregaande bedreiging te lezen op de Facebook-account van haar partij in Woluwe. Philippe Latteur, de lokale lijsttrekker van de partij Islam, waarschuwde haar dat ze wel eens sneller gestenigd zou kunnen worden dan ze dacht. Hoe leuk is het vertoeven in onze(?) hoofdstad. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of, hoe het roepen van, "weg met Vlaanderen, leve de islam" blijkbaar toch niet zo vrijblijvend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Wir haben es nicht gewusst.
Wir gehen es schaffen. Ich kann immer meine Augen nicht glauben wann ich diese Politieker ihren Stemmen anhör.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't potje kookt in Brussel:
![]() (Niet de moslima, dat kunnen geen potten zijn.) https://www.hln.be/nieuws/binnenland...cist~a38cd553/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alleen al het feit dat ge 't nodig oordeelt om U hier op voorhand te verontschuldigen en om toch maar goed begrepen te worden is tekenend voor de Westerse mentale gesteldheid in uw regiootjes vandaag. BIG NONO!
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oooo kijk eens aan ,die partijen beseffen dat ze hun kiesvee kwijt spelen en dat is plots niet meer democratisch.
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze hebben ze binnen gehaald om het Nederlands, vooral in Bruxelles, maar zelfs over heel la Belgique, te verwateren; maar ik gun ze dat ze nu zelf verwateren in het islamisme... Ze hebben het in hun facistische taalbekrompenheid zelf gezocht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Politiek en religie deze twee instellingen verpesten ons leven al genoeg op hun eigen, beiden samen is gewisse dood.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over minder dan tien jaar moeten de kinderen van moslims naar de stembus. Zij zijn nu al in de meerderheid in Brussel, ze zijn islamitisch opgevoed, en stemmen gegarandeerd hun eigen vertegenwoordigers aan de macht. Dat de PS, MR, CDH en Défi vandaag nog rap hun pro-islamitisch jas keren is vééééél telaat. Binnen tien jaar zal Brussel pas goed branden. Het weze de Brusselse politieke beterweters en hun aanhangers gegund.
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Scheiding religie en staat, staat nochtans in de grondwet. na enkele eeuwen word het tijd dat dit rigoureus word toegepast voor alle religies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is die grondwet meer waar dan een vodje papier als puntje bij paaltje komt? Zolang de koning, de piskoppen, de adel, het kopstuk van de nationale bank, en de héle politieke zooi, ELK JAAR, in perfecte symbiose samenzitten om het te deum te zingen ter ere van le roi mag je de scheiding van kerk en staat op je buik schrijven! Jij zult, net iedere Belg, niet alleen betalen voor ?*lle godsdiensten, maar ook voor het van staatswege sponseren van de staatsomroep en de "kwaliteitsmedia".
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/binnenland...haap~afcf3859/
Partij Islam-lijsttrekker op Facebook: “Ik snijd je de keel door als een halal-schaap” ![]() Toch verdoofd mag ik hopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |