![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Regering-Michel begraaft wet op woonstbetredingen
Citaat:
Citaat:
Grenzen dicht en terugsturen met de 'wijze' woorden: we hebben er geen zaken mee met wat er in uw land(en) aan de hand is. Te kortzichtig waarschijnlijk? ![]() p.s. Het was al eerder 'stof tot nadenken' ![]() Woonstbetreding voor de aanhouding van personen in illegaal verblijf wordt wettelijk geregeld
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het ligt te gevoelig aan de Franstalige kant. Wat een toeval toch. Vooral omdat geweten is dat de Waalse medemens vooral op de sossen stemt. Profiteur ondersteunt profiteur. Of is het toch enkel omdat ze nog meer op Vlaanderen willen trappen?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de schrik er goed inzit aan de Franstalige kant dat Vlaanderen uiteindelijk apart zou kunnen komen te staan.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180902_03697882 Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Wat kan het de Walen ook schelen dat België overspoeld wordt door asielzoekers en illegalen, de kosten zijn toch voor de Vlamingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon het zoveelste voorbeeld dat er niet zoiets is als België/Belgique waarvan sommigen het in hun broek doen als men beweert dat dat eigenlijk niet bestaat!En natuurlijk een beetje de NVA bashen door alles wat ze voorstellen naar de prullenmand te verwijzen! Toestromende vreemdelingen zouden tot België of la Belgique moeten toegeschreven worden en diegene die dat doet mag ook voor de kosten van opvang en onderhoud opdraaien. Ze zouden vlug met andere inzichten afkomen...
Om de mensen te beschermen die de illegalen van het Maximiliaanpark opvangen... komaan zeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben tegen zo een wet, maar ik ben wel voorstander om, als burger, illegalen mogen dood te schieten. Eventueel kan men wettelijk een jachtseizoen invoeren, en waarom niet, een verplichte jachtvergunning. Misschien kan men zelfs het aantal afgelapten beperken per jager, zodat er genoeg is voor iedereen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
/sarc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn er naast Bart De Wever nog die last hebben van de nazomerhitte precies
![]() |
![]() |
![]() |