![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belkacem is inderdaad veroordeeld. De kritiek die je toen terecht hoorde was dat men wel verdomd laat in gang was geschoten. Nu gaat men tijdig achter een terreurleider aan en het is weer niet goed.
![]() |
![]() |
#943 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Alles draait om de privé fora's van S&V. Als je de discussie over de inhoud van die fora's zou wegknippen dan zou je een redelijk objectieve reportage hebben. S&V wordt zwartgemaakt hoofdzakelijk op basis van posts die op die fora's geplaatst werden. Wat de posts betreft : - de reportage toont overtuigend aan dat er veel ranzige, smerige racistische posts worden gemaakt. DVL zijn ontkenning is totaal niet overtuigend. - de reportage heeft mij helemaal niet overtuigd dat S&V zich voorbereid op een gewapende rassenoorlog. Die case werd op basis van slechts een of twee posts gemaakt. Fel overdreven. - de tactieken van S&V (trollen, inflitreren, edm) : de reportage toont aan de ze die dingen bespreken maar doet alsof dat dat uitzonderlijk zou zijn. Hallo ? Wil Groen de samenleving soms niet beïnvloeden ? Zou Gaia nooit op gecoordineerde wijze haar leden oproepen om bepaalde acties te ondernemen ? Ik vond het dus een OK reportage. Ik ben blij dat ik het bekeken heb. De journalist bekijkt alles vanuit een linkse bril maar laat ook ruimte voor DVL om zijn ding te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#944 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gelovigen EN loge-broeders.
![]() |
#945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 25 jaar en nog altijd zijn rechtenstudies niet beëindigd. Dat zal me nogal een genie zijn.
![]() |
#946 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien, maar die rector spreekt met dubbel tong als ge het mij vraagt.
Het spijtig voor die gast, daar zat wat in.
![]() |
#947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Terreurleider? Kom maar eens met de bewijzen af. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#948 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En we subsidiëren dan nog dat orgaan dat enkel tracht ons hun ideologie op te leggen en daarbij onze vrije meningsuiting te fnuiken. De gedachtenpolitie loert overal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#950 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuven wil zich maar al te graag profileren ten opzichte van Gent. Natuurlijk hebt u wel gelijk dat de lynchpartij veel verder gaat en men iemand tracht te raken in de beroepsloopbaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is waarschijnlijk te dom om hooi te eten, maar volgens het politiek correct collectief zou hij nochtans Staatsgevaarlijk zijn. Maar ja, Belkacem werd door datzelfde "collectief" ook eerst weggelachen als een "clown".
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 8 september 2018 om 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#953 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is "ranzig"? Is twijfelachtige humor trouwens strafbaar? Er circuleert nogal wat anders rond aan meme's los van S&V. En in de doorsnee voetbalkantine hoor je soms veel "ranziger" dingen dan wat in de reportage wordt aangebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#954 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#955 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beetje buiten proportie hoe de pocogemeenschap erop zit te kloppen.
![]() |
![]() |
#956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#957 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat Belkacem betreft heb je volledig gelijk. Toen die daar aan het Atomium stond, of met zijn preken op straat, vond ik dat eerder potsierlijk. Maar dat was een deerlijke vergissing. We mogen die niet opnieuw begaan. Als ik in verband met S&V lees dat het om studentikoze humor en stoere aanstellerij gaat, merk ik dat sommigen die vergissing overdoen.
![]() |
#959 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#960 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoeveel aanslagen werden er al gepleegd door moslims? Hoeveel aanslagen werden er al gepleegd door Vlaams nationalistische jongeren? Uw poging om de jongens van S en V in dezelfde hoek weg te zetten als die van de ergste terroristen die we vandaag de dag kennen (moslims) begint stilaan zeer lachwekkend te worden. |
||
![]() |
![]() |