![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1561 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ik had veel sjans van goed te leven voor fb en smartphones die alles filmden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1563 |
Banneling
|
![]() al zou ik wel een paar ondertussen toppolitici wel serieus in verlegenheid kunnen brengen met wat zij zoal in mijn codex geschreven hebben in nachtelijke uren ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
logisch, wij ( enfin, ikke toch) waren slimmer door ons niet te laten pakken zoals die kiekens van vandaag. Langs de ander kant: ik 'stootte' met plezier, zelfs blijkbaar tot later dan gij.
![]() |
![]() |
#1565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In principe/louter in theorie zou het moeten volstaan om een mogelijk alternatief verhaal aan te brengen. Het vermoeden van onschuld zou in dat geval zijn volle werking kunnen krijgen. Bij een alternatief verhaal zou de rechter zich dan niet mogen beperken tot de vaststelling dat er geen bewijs is voor dat alternatief verhaal, hij zou bovendien moeten kunnen vaststellen dat het alternatief verhaal niet mogelijk is. Maar goed, ik merk dat we te ver aan het afdwalen zijn. Om terug te komen op uw reactie waarmee het allemaal begon: ik heb voor alle duidelijkheid dus niet beweerd dat er al een uitspraak was over 'Schild en Vrienden', mijn bewering ging over de zaak Clottemans. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 10 september 2018 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gevolg: een toestroom van een allegaartje (drukopbouw). Vuurtje stoken geeft geen probleem als je dichtste buur op 100 km woont, het is wel even anders als hij vlak naast jou woont (drukopbouw). Vuurtje is één vb uit de zovelen. Islam is een ander, islam betekent regeltjes die niet altijd overeenkomen met de manier waarop alles hier langzaamaan opgebouwd is. Als je voldoende Islam (of andere ideologieën/relegieën die tegen de gevestigde ingaan) binnenlaat geeft dat ook weer behoorlijk wat drukopbouw (aan beide kanten trouwens - beide partijen voelen zich ontevreden met de aantasting van hun vrijheid). Er zijn verschillende manieren om met die drukopbouw om te gaan. De twee uitersten: 1) Je slaat alles neer wat ook maar in verste verte drukopbouw zou kunnen veroorzaken. 2) Je probeert de drukopbouw te beheersen door steeds steviger wanden (regeltjes) te bouwen zodat de ontploffing uitgesteld wordt en je in de illusie kan leven dat alles ok is (immers geen ontploffing - en diegene die onderhuidse problemen aankaart zet je in de hoek als zeurkous of onverdraagzame). Je zou natuurlijk ook kunnen proberen om de initiële bron van drukopbouw aan te pakken (op een relatief -in vergelijking met andere- agressiearme manier) Hetgeen Patrick hierover zegt is zeker relevant(zie onder) Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1568 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Slogan: " mejjal Aantwaarpse Chinoeize monni..."
![]() |
![]() |
#1569 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ik zou daar beter eens werk van maken ... die jonge dingskes van tegenwoordig durven zo onvoorzichtig zijn als ze hitsig staan ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1570 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zolang het kwade bestaat (mss komt er ooit een evolutiesprong waarbij we hiervan een heel groot deel achter ons kunnen laten), zijn we genoodzaakt om de minder handige variant te hanteren (regeltjes, afspraken, liefst zonder communicatiestoornis en slecht begrip van hoe de andere partij alles interpreteert). Laatst gewijzigd door satiper : 10 september 2018 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1572 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe "slechter" wij zouden zijn, hoe beter het met ons zou gaan, eigenlijk. De basis regels van het leven bestaan nu precies in die dingen die wij allemaal "slecht" noemen, en wat wij "goed" noemen, gaat in tegen ongeveer alles wat zinnig is in het leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1573 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1574 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1575 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vind dat Dries een tweede kans moet krijgen voor het puber gedrag en zeker hem niet kiemen in zijn opleiding er zijn ander kalibers die voor veel ergere dingen een tweede kans krijgen.
Is er een dode gevallen?Iets gestolen?Racistische/nazistisch en vrouwonvriendelijke onderwerpen, zou die niet willen te eten geven die zich daaraan schuldig hebben gemaakt. Jij daar , ja die dit leest, nog nooit gelachen met een seksistische of racistische mop? Dus geef die jongen een tweede kans en rector Gent zet uw trots eens opzij en wees een goede universiteit vader. Zou u sieren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1576 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat Dries beter begint met zelf zijn bed op te maken en zijn onderbroeken ook zelf te wassen.
![]() |
#1578 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Liep hij niet in de straten 'Linkse ratten rolt uw matten?'. Welnu hij mag zijn eigen matten rollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
welke strafbare feiten heeft Dries gepleegd mss? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En moeten we dan ook moslims die hier een aanslag plannen volstoppen met explosieven en hen tot ontploffing brengen of geldt uw gelul enkel en alleen maar voor inheemsen?
|
![]() |
![]() |