![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry bedoel je dat ik dat gezegd hen dat het hun keuze is, homoseksualiteit is wat mij betreft niet abnormaal en is zeker geen keuze. En zeker niet zoals men het hier belachelijk vergelijkt met de kleur van een haarspoeling of al dan niet graag eten van kreeft .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 13 september 2018 om 12:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haarkleur is ook diversiteit. En toch maken mensen graag gebruik van de technische keuzemogelijkheid om van kleur te veranderen, zomaar voor de lol, zonder dat dat impliceert dat hun originele kleur 'minderwaardig' is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb reeds gezegd dat de belachelijke discussies met u stoppen. Uw gewoonte van mij hypotheses aan te smeren en van daaruit uw brainf...ing te etaleren is voor mij genoeg geweest en laat ik liever links liggen. Laatst gewijzigd door Gipsy : 13 september 2018 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat lag in de lijn van de verwachtingen dat hij ging insinueren dat ik een homo ben. Et alors?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het, zijn er al homo's gered?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Koken Met Koen
Kust Mijn Koekendoos Karaoke Meesters Kampioenschap Kieken Met Konfituur Kamagurka Mismaakt Kunst de mogelijkheden zijn eindeloos...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 13 september 2018 om 15:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zullen eens vragen aan jan vdb
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle dagen van het jaar op die ene na dat het homo pride parade is het hetero pride day Dus ja als ge maar één dag hebt lijkt het me wiedes dat het wat uitbundiger is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan wil ik weer effe neerkomen op wat ik al eerder zei... In feite zijn die 'normale' omstandigheden er ook van dwang...ook nu nog Nog nooit zijn er zoveel hokjes verzonnen om zich vervolgens te buigen over het feit dat elk hokje gelijkwaardig zou moeten zijn of dient speciaal erkend te worden. Het probleem begint bij mij net bij die hokjes. Er bestaat niet zoiets als perfect hetero of perfect homo...da's een samenspel van factoren en omgeving en ons krampachtig vasthouden aan de wens het ergens te moeten gaan indelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou impliceren dat zowat doorheen de geschiedenis elk volk waar dan ook, in welke omstandigheden dan ook, zich onbewust als overbevolkt zag Laatst gewijzigd door praha : 13 september 2018 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja en ?
Staat dat er dan zo in ? Citaat:
|
|
![]() |