![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verliest Ferdinand Huts geld, als hij een uithaal maakt naar de vakbonden? Nee. Hoe wordt hij dan afgestraft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen moeten leren om alle onzin die verteld wordt onmiddellijk de prullenmand in te gooien en zeker niet in hunne kop op te stapelen... Ergens geldt dat hoeveel te meer onzin of zelfs onbegrepen juiste praat die wij in onze kop hebben opgeslagen hoe veel te minder wij de clou van heel het gebeuren zien en hoe verder wij verloren lopen... En aan zulke mensen kun je alles wijsmaken... Gooi al het overbodige over boord, zeker als je er niets van snapt en als je toch vooruit wil bouw dan een systeem op dat je snapt en waarvan je weet dat het geldt... Het is niet nodig om het de hele tijd bruikensklaar vast te houden. Op het ogenblik dat je het nodig hebt komt het je zo voor de geest, want zo werkt een gezond verstand... Ik weet wel dat men steeds bewijzen vraagt van wat je zegt en ik vind het ook fijn om iemand te lezen die met een encyclopedische kennis kan terugverwijzen naar wat hij beweert en het zo kan staven... maar uit ondervinding weet ik dat indien ik zou proberen om zo te werken dat ik mijzelf dan zal verliezen in pietluttigheden en de ware achtergrond achter ht gebeuren uit het oog zou verliezen en in feiten niet meer zou zien wat er werkelijk gebeurd... Enfin, een beetje buiten het domein van deze draad; maar misschien interesseert het je wel... Tussen haakjes gezet, praat ik zo boven het hoofd van de meeste mensen want zij zien mijn zienswijze niet in en ik kan het hen moeilijk kwalijk nemen dat ze het dan ook maar zwans vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien wat gezever voor het oog van de linkse achterban, maar voor de rest... Denk je nu echt dat de linkse top in zijn eigen voeten gaat schieten??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het probleem... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iemand die geld genoeg heeft om optimaal van het systeem gebruik te maken en fuck-off kan zeggen tegen de gemeenschap. En natuurlijk, van iedereen onafhankelijk is.
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 13 september 2018 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2154 |
Banneling
|
![]() In het openbaar???
Oké, ik heb geen enkel zicht op een openbare functie, betrekking... Ik ben dus buiten schot... Maar andere mensen die nog hun leven moeten uitbouwen en misschien openbaar willen meewerken... Kun jij je dat voorstellen dat ze telkens opnieuw hunne tong twee keer in hunne mond moeten omdraaien alvorens ze de ene of andere leugen (want de waarheid mag niet gezegd worden) kunnen uiten... Dat is inquisitie... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 13 september 2018 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |