![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2641 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
En jullie hebben daar heel veel over gevochten. Totaal zinloos! |
||
|
|
|
|
|
#2642 | |
|
|
Citaat:
https://www.irishcentral.com/news/ir...edofile-clergy heel dat pedofilie gedoe dat niet naar buiten mag komen! Is dat niet het toppunt van censuur? |
|
|
|
|
|
|
#2643 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2644 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2645 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus heel die cinema is zuiver volksbedrog omdat ze doodsbang zijn dat ze hun greep op het volk aan het kwijtspelen zijn en dat de volgende verkiezingen weer eens gaan uitlopen op een zwarte zondag... |
|
|
|
|
|
|
#2646 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
MvH en Boeve hebben geen enkele katholieke boodschap te verkondigen. Laat staan dat ze daar iets op de VRT over zouden zeggen. Wat uw uithaal in deze richting betreft, is het mij een volkomen raadsel. Gefrustreerd of zo? |
|
|
|
|
|
|
#2647 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En nogmaals, ik voel geen verantwoordelijkheid of schuld voor wat anderen voor mij hebben gedaan. Die "jullie" slaat dus op niets of niemand. Ik ben katholiek anno 2018. Met de katholieke inquisiteur uit de tijd van de Reformatie heb ik niets te maken. |
|
|
|
|
|
|
#2648 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2649 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoeveel Vlamingen zijn al beschaamd dat ze Vlaming zijn en voor een franstalige staat het als een pijl boven water dat de Vlamingen echt slecht zijn... Het volstaat dat er eentje een beetje moeilijk tegen hen doet om die Vlaming uit te maken voor extremist en racist... en volgens hen weet iedereen dat toch; het werd hen toch hun hele leven lang zo voorgekauwd... En de Belgische media zullen elke mogelijke verwijzing die dat nog maar van verre zou kunnen bevestigen luid rondtoeteren en de Vlaamse officiële media speelt dat spelletje nu zonder ook maar de minste terughoudendheid, in tegendeel zelfs, lustig mee... De franstaligen hebben nu nog het bijkomende argument dat ze wel gelijk moeten hebben want de Vlamingen zeggen het zelf... Dank u collaboratiemedia... |
|
|
|
|
|
|
#2650 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#2651 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#2652 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2653 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2654 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U fantaseert er maar op los. |
|
|
|
|
|
|
#2655 | |
|
|
Citaat:
De pluimen wel op uw hoed steken, da's gemakkelijk, en al het negatieve afschuiven op anderen. |
|
|
|
|
|
|
#2656 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2657 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net zoals ik geen verantwoordelijkheid hebt voor wat er misging in het verleden, kan ik geen pluimen op mijn hoed voor de verdiensten van anderen. Wel keur ik de misdaden af en vindt het belangrijk dat goede zaken ons als voorbeeld strekken. Begrijpt u het een beetje of vervalt u in uw repliek weer in onnadenkend gedaas? |
|
|
|
|
|
|
#2658 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is er hypocriet aan het uiten van kritiek op huidig links? Vertel mij eens! |
|
|
|
|
|
|
#2659 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2660 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zogezegde oorlog tegen het racisme om de Vlamingen klein te krijgen en te houden... kan het nog racistischer en dat met doel om ze verder te kunnen uitzuigen en uitbuiten en dat voor zogezegd linkse idealen waar de dikke konten van profiteren want die weten al lang dat het veel gemakkelijker en winstgevender is om een volk te pluimen dan zelf de handen uit te mouwen te steken om iets op te bouwen waar andere actieve mensen ook een eigen toekomst mee kunnen opbouwen ipv met het handje naar boven staan te bedelen... |
|
|
|
|