![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geaardheid is voor mij immers geen criterium om iemand op te beoordelen.
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een jaar of vier geleden voor t eerst toevallig eens in beland, en sindsdien pak ik er toch elk jaar een mee eigenlijk, altijd een heel fijn feestje, heel ongedwongen sfeertje, ook als hetero heel aangenaam. Laatst gewijzigd door Anna List : 24 september 2018 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Teveel volk bijeen, dan wil ik weg. Maar niet omdat het homo's zijn hoor, ik verafschuw alle mensen evenveel ![]()
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() ja ik snap wat je bedoelt, naar een festival met 40.000 mensen krijgen ze mij ook niet meer naar toe, maar 80.000 mensen verspreid over een hele stad geeft mij toch een ander gevoel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is als een DeathMetalfan naar het Schlagerfestival sturen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() heb je al eens beelden gezien van zo'n Schlagerfestival? ... echt niet mijn muziek hoor, maar als ik zo'n beelden zie, dan denk ik toch altijd ... awel ja, daar zou ik ook nog tussen staan feesten... ![]() ![]() ![]() mja, t ligt mss aan mij, heb op een pride ook al mee staan feesten ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 24 september 2018 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt nogal bitter. Je kan een beetje van de 2 doen.
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ver- of beoordeel holebi's zelf niet. Ik vind alleen maar dat hun gelobby dikwijls een negatieve reactie veroorzaakt doordat ze zich wat teveel aan exibitionisme bezondigen. Bijvoorbeeld in de gay parades. Die dragen er niet toe bij om als "normaal" aanvaard te worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niemand hoeft ook maar iets te doen om "als normaal" aanvaard te worden. iedereen moet doen waar hij zin in heeft (met consent en in acht name vd wettelijkheid) en geen ander mens heeft daar over te oordelen. die pride is er trouwens ook om de generaties te eren die voor die gelijkwaardigheid en gelijke rechten heeft moeten strijden. en die is er niet in het minst als voorbeeld naar landen en culturen waar er van die gelijke rechten nog absoluut geen sprake is vandaag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() lees mss eens een beetje bij over de holebi beweging in Amerika, dat is allemaal nog geen 70 jaar geleden hoor ... dat er daar ook mensenlevens gewoon voor kapotgemaakt werden ...
of in GB verplicht chemische castratie, tot in 1955 dacht ik, oorlogsheld of niet... ik heb een jaar of vijf geleden nog een kennis vermoord geweten in Turkije ... de autoriteiten deden het daar af als verkeersongeluk, er kwam zelfs geen politieonderzoek, maar heel zijn familie en vriendenkring wist wel beter, hij had het immers nog geen week voor de feiten aan iedereen die hij kende (mijzelf incluis) rondgemaild wat er ging gebeuren... dus ja, ik applaudisseer bij een delegatie uit Iran of Afghanistan of andere van die achterlijke landen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Holebi's komen amper in de media eigenlijk.
Maar is meer aandacht wel nodig? Ik denk het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vliegt de tijd toch voorbij als ge stil blijft staan hé, Skobelev ![]() Veel besproken en Sonja Barend ( 'k ben er bijna zeker van dat het dat programma was ) heeft dat lang mogen meedragen ook. Was het niet iets onder de noemer 'kunst', een soort performance, waar vooraf niet precies bekend was over het precieze wat en hoe ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetero's hebben schijnbaar toch geen imagoschade van een minderheid perverselingen ? Citaat:
Zolang je zulke prietpraat gaat verkopen neemt niemand je serieus |
||
![]() |
![]() |