![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weduwen zijn er dus van twee soorten: de lustige enerzijds, en de triestige planten anderzijds.
Praktisch alle weduwnaars zijn triestige planten. Ofwel hertrouwen ze, en dan zijn ze niet meer single, ofwel leven ze een triestig leventje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Ik ben 2X weduwnaar, ben ik nu volgens u 2X een triestige plant? Of moet ik blijven trouwen zodat ik mij vrolijk zou kunnen voelen? Nope, ik blijf geen doktertje en begrafenisondernemer spelen!
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet wel even een paar jaar willen sparen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Als single moet je ook geen vrijstaand huis willen kopen he....of een penthouse nieuwbouw appartement in centrum leuven.
Je moet je aankoop aanpassen aan je woonbehoefte. Die is anders voor een persoon alleen of een gezin met 3 kinderen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon alleen , en ik blijf alleen (wonen) , al zouden ze mij willen dwingen !! https://forum.politics.be/showthread.php?p=7122073 Een paar jaar terug kregen er in Hamburg een paar gore schijtbakken een snugger idee , niet wegens alleenwonende , maar …. verplichte huisopvulling voor iedereen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begint met 2 en als alles goed gaat, eindig je met 2. Tijdens heel je volwassen leven, heb je onder normale omstandigheden, slechts 18 tot 20 jaar ruimte voor elke kind binnen je gezin nodig. Daarna is dat enkel nog ruimte die je extra moet onderhouden en waarvoor je extra taksen mag betalen. Als je dan nog een scheid, dan zit je helemaal met een woning die veel te groot is. Want je hebt gekocht voor een gezin met X aantal kinderen en daar sta je dan 30 jaar na de woning gekocht te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Singles zijn sukkelaars omdat ze geen huis kunnen kopen? Ik heb vroeger als single zelfs nooit een huis willen kopen. En nu is mijn man er niet echt voor te vinden. Idd door al de extra verantwoordelijkheden en kosten die erbij komen kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guinevere , zulke smerige taal durven kotsen , zeer laag bij de grond !!
ON-Topic: Mijn huis , mijn thuis !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In die zin is het niet vreemd dat ze even haar gal komt spuwen op het forum
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Als een mens al niet meer nieuwsgierig mag zijn. Ik ken echt geen homo die al 2x zijn partner heeft verloren, sorry to say.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 26 september 2018 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Betere vraag zou zijn of mensen die 5 keer scheiden geen totale idioten zijn...
Ik heb ook al van die verhalen gehoord over schuldbemiddeling en familieleden die elkaar afrippen voor een aalmoes. Mijn eisen zijn simpel maar dat vind je maar in 5% v d populatie. Je bent niet waanzinnig. Je bent aardig. Je ziet er redelijk uit. Je kan je eigen gewicht dragen, je komt dus niet met 1 miljard ton bagage. Vooral die laatste is belangrijk...
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De huur kan ik als kost inbrengen, en verder kan ik 40% van mijn brandstofkosten inbrengen (ik tank voor 200 euro per maand). En opleidingskosten, da's de komende jaren zo'n 2500 euro per jaar aan bijscholingen. Maar wat er netto per maand overblijft van 6000 bruto, daar heb ik eigenlijk nog geen idee van. En dus ook niet van wat ik eigenlijk kan kopen of lenen. Ik mag toch wel hopen dat ik er aanzienlijk meer dan de helft van mag houden. Wil iets van 60k euro inleggen als eigen kapitaal. Ik wil eigenlijk geen kast van een huis. Denk ook niet dat zoiets erin zit als ik alleen koop. Maar wel graag netjes en in pastorijstijl.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 26 september 2018 om 21:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat je ook een maandje verlof wilt, dus dat is te vergelijken met een 2400-2500 netto inkomen voor een werknemer (enkel en dubbel verlofgeld, eindejaarspremie). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Je kan daar perfect een appartement mee kopen.
Een huis van pakweg 300k (340k inclusief kosten) betekent hypotheek van 280k voor u, dat is dan 1200-1300 pm afbetalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het lijkt me in BE gewoon zinloos om veel te werken zodra je in de hoogste belastingsschaal terecht komt. Je kan veel beter een modale verdiener zijn (halftijds) en een hele hoop in het zwart doen. Al heb ik geen vakgebied dat zich daartoe leent
![]() |