![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met enige graagte plaats ik dat onder de noemer: ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 oktober 2018 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens, ik wist niet dat de media in handen waren van de N-VA.
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de "schuldige" N-VA-er gevonden was hadden de media hem allang met naam, foto én foute mening vernoemd.
Lode Verreeck is een blauwe. Is het daarom dat je van onderwerp verandert? Verreeck heeft nogal fel tegen linkse Limburgse schenen gestampt en moet daar mijn insziens de prijs voor betalen. De manier waarop de man in de media wordt aangepakt staat alleszins in schril contract met de "waardigheid" waarmee de media berichtten over de zelfmoord van een Hasselste politicus, vrouwenverkrachter en mislukte Vaertduiker. Er zit mijns inziens een flink gat in de mediahaag wat betreft de behandeling van deze of gene politicus.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daaraan zie je hoe doortrapt dat die teven zijn. Ze sturen en sms met een x kusje om de professor heet te maken en als die in de val trapt en een x terugstuurt schreeuwen ze moord en brand. Klassieker kan niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ver gekomen als een X al volstaat om een man seksueel ontoelaatbaar gedrag te verwijten en de rest van zijn leven te verwoesten.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De professor moet maar zijn verstand gebruiken en geen zo'n sms terug sturen, al zeker niet als de professor ook politicus is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zeer dom van hem van zulk een flagrant bewijs na te laten. Had hij ze eens bij de kont en de tetten gepakt in het geniep was het zijn woord tegen haar woord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het enkel om een smsje met een x gaat dan is er volgens mij geen vuiltje aan de lucht. Ofwel heeft hij meer gedaan dan dat ofwel is dit een zogenaamde politieke afrekening. Ik schat dit 50/50 in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 9 oktober 2018 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan, ik heb in ieder geval verschillende keren dat soort situaties meegemaakt. Zo herkenbaar. Gelukkig genoeg was er toen nog geen Me Too hysterie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een draad over de "seksuele uitspattingen" van Lode Verreeck kan de N-VA-er die een sociale woning huurt, maar die nog door niemand gevonden werd, idd niet ontbreken.
![]() Het is ver gekomen als er geïnsinueerd wordt dat De Wever zijn hand in het vuur steekt voor een misdadig partijlid dat mogelijks niet eens bestaat. ![]()
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ter verdediging kan hij opwerpen dat hij het pseudoniem mr X gebruikte om zijn anonimiteit te bewaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover ik weet pleegde Stevaert zelfmoord omdat hij voor de rechtbank gedaagd werd voor verkrachting. IK beklemtoon het verschil tussen de manier waarop een man die zich moest verantwoorden voor verkrachting werd "gespaard" door de media, en de wijze waarop een man door dezelfde media wordt aangepakt omdat hij met een X reageerde op faecesbook. JIJ sleurde er de De Wever bij plus een onbekende partijgenoot die een sociale woning zou huren.
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En niet op de Gentse sossen-wijze. |
|
![]() |
![]() |