![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Iedereen zal die foto wel gezien hebben waar hij verkleedt was als Nazi. Zo met een hemd van de wehrmacht aan geloof ik en zo een swastika.
Mijn vraag: hoe komt die kerel daar aan? Waar koop je nu in godsnaam zo een hemd? Van papa geleend? Of dat gekocht omdat ze promotie maakten van de film "Der Untergang"? Of kan iedereen dat zo maar vrij kopen in Engeland? Daar ooit al eens bij stil gestaan?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 1. Iedereen kan zo'n armbandje zelf maken. 2. In het VK is er inderdaad vrij veel verkrijgbaar via de reguliere markt en "via via". 3. Wat is er in feite verkeerd aan wat die blauwbloedige sul gedaan heeft, buiten het feit dat hij daar met z'n hemd uit z'n broek als een vlegel stond te paraderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dan bent u niet herkenbaar bakkebaard dat is het verschil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bij mij hangt hitller?Bin laden en nostredamus aan de muur.ook veel duitse tekens.maar ook veel afbeeldingen die satan afbeelden.In welk hokje gaat u mij nu plaatsen bakkebaard?
Laatst gewijzigd door EXTREEM : 14 januari 2005 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gouverneur
|
![]() Prins Harry zou het gedragen hebben op een verkleedfeestje dat in het teken stond van"de kolonies". Wat zijn bedoeling was weet ik ook niet, Zuid Afrika???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En ik plaats u niet in hokjes. Als je een aanhanger bent van Hitler en Bin Laden, ben je dat niet waard. Net zoals jij dan vindt dat meer dan 3 miljoen dode joden niets waard zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ziet u bakkebaard u plaats me wel in een hokkje,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe veel palestijnen zijn er nu al niet gestorven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Leopold koning?moest die het niet weten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Noppe raf
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Geloof me Raf,we zijn geen partij.Maar meschien wel blanke teroristen in spe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zijn foto he camaris
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij kleurt dus geen enkel bolletje als je in het stemhokje staat?
|
![]() |
![]() |