![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was ik er vergeten bij te zetten sorry.
![]() Of het nu Jemen of Afrika is de manier van omgaan met een mensenleven waar wij bijna dagelijks met geconfronteerd worden in de media, dan klopt er toch iets niet in die landen en dan stel ik mij de vraag: Is het aan ons om dat op te lossen? Naast humanitaire hulp bieden en in bepaalde mate mee te zorgen voor een nieuwe opbouw van hun land(en) denk ik niet dat 'wij' verder iets- of wat kunnen doen. We krijgen altijd wel de steen geworpen dat 'wij' de schuldigen zijn.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wij EU moet stoppen met ons koloniaal gedrag, hier en voor het buitenland. Wij moeten niet sommigen zakkenvullende machtswellustelingen begunstigen/omkopen zoals het er decennia aan toeging, om eveneens enkelen hier er zelf beter van te worden. Terwijl de hulp geld/goederen niet tot bij de bevolking komt. Wij moeten doen zoals China doet, voorstellen om te helpen met ons personeel en Materiaal en op onze manier en gedragscode te werken. Word dit geweigerd, sorry dan géén hulp. Men moet echter wel beleeft blijven contact houden met…. Al zijn het corrupte misdadigers die hun bevolking uitbuiten. Alleen op die wijze kan men de bevolking via dialoog van hier uit helpen.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() 1/Betreft den draad op zich:
Als de rechter uitspraak doet door te doorgronden wat het verschil is tussen Vlaams blok dat veroordeeld werd en Vlaams belang dat nog nooit veroordeeld werd. Zou het wel eens nuttig kunnen zijn dat een rechter uitspraak doet over Groen die er alles aan doet om te camoufleren dat hun economisch programma extreem rood, rood, rood, links zijn (vandaar dat hun programma niet linkt met sp.a midden links) en zodoende sinds de naam verandering van "Agalev" naar "Groen" om zo de bevolking op leugenachtige wijze op te lichten! Dus meneer/mevrouw de rechter is Groen nog steeds die donker rode partij als de geiten wollen sokken bloed rode Agalev vroeger, en probeert Groen de mensen via het verzwijgen van hun economische links programma de mensen op te lichten bij verkiezing om zo de democratie te misbruiken om er nadien een dictatuur van te maken zoals extreem linkse partijen steeds doen eens ze de macht hebben? Als op een fles water moet staan wat de inhoud is, is Groen dan strafbaar omdat ze hun ware aard nergens in hun campagne folders terug te vinden was, er alleen populistisch verwezen werd naar milieu thema’s? Wat ook al niet hun gepatenteerde eigendom is, want géén enkele partij wil dat de bevolking “vergast” enz….
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien past het niet echt in dit draadje maar omdat het over 'racisme' ging dacht ik ik zet het er maar even bij en dan stel mij daarbij de vraag: wie zijn daar de racisten?
Racisme tegen blanken: Na Zuid-Afrika is nu ook Namibië de onteigening en herverdeling van land van plan. Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uiteraard is daar niks mis mee, hoogstens wat flauwe humor, maar da’s gewoon ‘n vorm van smaak, quoi, eentje die de Vlijmen van deze wereld wat maagzuur geeft.
Het enige dat ontspoort is, zijn de racismespoken die de cultuurmarxistische beeldvorming van poco’s vervormd tot maatschappelijke fantomen. Dat is wat er mis is.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Maar dat maakt van iemand nog geen racist, zelfs al wordt 'm daarop royaal schuimbekkend getrakteerd door fantoombezeten poco's en verveelde parvenues.
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, moest ik van het vb zijn, en moesten ze dit in een debat doen, op een openbare omroep, waarom dan niet. Er worden nu eenmaal in het segment "racisme" zoveel klachten neergelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In HLN verklaren Crombez, Rutten en Almaci dat het VB racistisch is. Wat nu?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() Jij bepaalt juist niks. Jij bent een baas ganzendonck, een nepondernemer en een stoefer die beweert dat de flaminganten stinken. Jij doet pogingen om één van ons te worden maar dat zal nooit lukken. Wij spuwen op je uitgestoken hand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon negeren en laten zeveren. Als la Belgique maar blijft bestaan vanwege de Vlaamse centen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg deze programma's niet meer zo veel als vroeger. Kan je eens een praatprogramma citeren waar walen of Brusselaars het Vlaams Belang als racistisch bestempelen ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |