![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar cannabisgebruikers (en alle drugsgebruikers) nemen een extra risico door een verslavend product te nemen dat 1. kankerverwekkend is 2. Psychoses veroorzaakt. Dat doet ge op het moment dat ge de keuze maakt om eraan te beginnen. Niemand heeft u gedwongen om eraan te beginnen. Wel, dan moet ge de consequenties dragen ook. Dat ge niet moet denken dat ge de enige zijt waarmee ik discussieer. Dit forum zit vol fundamentalistisch gelovigen. Ik ben een atheist en bestrijd elk irrationeel geloof waarvoor ik de gevolgen moet dragen. ik heb ook een hekel aan mensen die anderen proberen te bekeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
|
![]() Citaat:
Alcohol misbruik wordt bestraft (mag strenger). Meer en meer restricties wat betreft tabak (mag nog strenger). En cannabis is illegaal. Prima. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
|
![]() Citaat:
Gij probeert toch ook op elke slak zout te leggen hé! Gij probeert obsessief mij te pakken op elk woord dat ik schrijf, en dat is zo zielig. Eigenlijk is dat prima, want mijn argumenten, die durft ge zelfs niet meer aan te vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eventuele boetes ook. Echter, het kostenplaatje gekoppeld aan uw aandoeningen wordt gedragen door de verplichte ziekteverzekering.
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik betwijfel of dat het onder controle houden van de kosten is. Vandaar dat ik graag zou weten waar je die info vandaan haalt. Of is dat te veel gevraagd?
![]() |
![]() |
#528 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je wat nog erger is? Versleten worden voor iemand die verkrachting goedkeurt.
![]() |
![]() |
#529 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar je hebt het wel razend druk met het forum afschuimen op zoek naar mensen die in dingen geloven waar jij niet in gelooft. Om dan hun waanideeën te bestrijden. Complotdenkers, alienfanaten, religieuze gekken,... Je eigen woorden want ik moest geduld hebben omdat je op meerdere plaatsen een kruistocht aan't voeren was. En dan heb je nu plots een hekel aan mensen die anderen proberen te bekeren! ![]() ![]() ![]() Echt jongen, jij bent gewoon niet te schatten, zo grappig.
![]() |
![]() |
#530 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Diegene gaat mij nu verwijten dat ik hem obsessief op elk woord wil pakken... ![]() Jij moet dringend teksten gaan schrijven voor Geert Hoste ofzo.
![]() |
![]() |
#531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soit, trol ze nog lustig verder.
Ik heb de komende dagen andere dingen te doen. Maar niet getreurd hoor; ik kom heus nog wel terug. Voor echte fans ga ik door het vuur. (Al ben ik niet meer zeker hoe het dan later zit met de rekening van het brandwondencentrum, als ik er zelf, vrijwillig doorgewandeld ben...)
![]() |
#532 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 oktober 2018 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pure cannabis waarschijnlijk minder ongezond. Alleszins is er ook teer en dat is niet gezond.Beter is te vaporizen. En als je wil kan je ook cannabis eten of er Thee van maken wat mensen doen die niet willen roken
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 24 oktober 2018 om 08:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wettelijk onmogelijk.
Citaat:
Het gaat er om dat volgens mij een niet te onderschatten percentage in behandeling zit omdat ze anders een correctionele veroordeling aan hun been hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
|
![]() Citaat:
Uw definitie van 'geweld' komt trouwens niet overeen met de gangbare definitie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
|
![]() Citaat:
Maar als gij opzettelijk uit vrije wil een extra risico neemt, dan moet ge daarvoor zelf opdraaien. Auto verzekeringen voor jonge bestuurders zijn duurder, net omdat jongeren meer risico's nemen. Dat is hetzelfde voor blowers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#538 | |
|
![]() Citaat:
1. de overheid wil de kosten beperken 2. de overheid wil blowers kloten zonder reden. Ge gaat hier toch niet het zonlicht ontkennen hé! Als het in de parlementaire commissies over drugsbeleid gaat, dan gaat het steevast over de kosten van drugsgebruik. Dat is altijd de essentie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() maar wat gij niet goed begrijpt, zoals elke gelovige, is dat atheïsme géén geloof is. Het is niet omdat ik uw geloof afwijs, dat ik zelf een geloof heb. Dit kom ik tegen in elke draad waar ik iemands geloof betwist. Ik probeer niemand te bekeren. Ik start hier geen threads om anderen te overtuigen. Ik heb namelijk geen overtuigingen. Dat klopt natuurlijk wel. Laatst gewijzigd door geertvdb : 24 oktober 2018 om 09:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |