![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel je droomt dat je 4 kloten hebt, als je dan wakker wordt dan ben je er 2 kwijt.
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 25 oktober 2018 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zou een waarschuwing kunnen kosten....
![]() nu niet meer. ![]() Laatst gewijzigd door Skobelev : 25 oktober 2018 om 09:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() forum liep een aantal keer vast toen ik deze draad wilde openen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, dat gaan we dus niet meer doen. Ik wist niet dat het ging vastlopen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik had een foto gezet van hoe Kristof Calvo zijn geslacht inbeelde en het forum crashte omdat het bestand te groot was.
Nee, ik had te veel smileys gezet.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is naar de kloten peins ik.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dan zou ik het maar billijk vinden dat je wakker wordt met twee kloten minder. ![]() ![]() knipknip! Laatst gewijzigd door Anna List : 25 oktober 2018 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom die anesthesie ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk hier in eerste plaats aan de kinderen zelf, zijn zij niet veiliger als we er meer aandacht aan geven? Hoe meer iets taboe is, hoe minder het aangepakt wordt en achter de schermen gebeurt. Er bestaan nergens cijfers over pedofielie of kindermisbruik omdat het zo taboe is. En met taboe heb ik het niet over de pedofiel maar over de slachtoffers. De slachtoffers komen niet naar buiten dat ze misbruikt worden... Omdat het kinderen zijn en kinderen communiceren op een andere manier. Eigenlijk past dit in heel het plaatje van politieke correctheid. Je mag het niet zeggen dus het komt meer voor dan je denkt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat er ook pedofielen zijn die ijveren om hun geaardheid sociaal acceptabel te maken. Denk maar aan die Nederlandse vereniging "Martijn". Die willen natuurlijk niet liever dan het taboe te doorbreken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dat is ook wel waar!
|
![]() |
![]() |