![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan kunt ge nog beter wat wiet meenemen mens toch....die blijft tenminste eetbaar. Moet ik U nu alles uitleggen En zware blikken cola met 35 graden Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 december 2018 om 14:38. |
|
|
|
|
|
|
#182 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Universalia reageert niet meer. U wel.
En u herhaalt wat Universalia stelde. Dus nu vraag ik het aan u ja. Citaat:
Hoe pakken we dat aan? Wie helpen we eerst al we nog niet weten wie er door het rood reed? Simpele vraag. Maar nog steeds geen antwoord... Citaat:
Je moet me gewoon eens vertellen hoe je het praktisch wil organiseren. Want het enige wat je tot nu toe deed was verwijzen naar hoe het er nu aan toe gaat maar even aangeven hoe je verwacht dat het in het ziekenhuis moet georganiseerd worden als we eerst de schuld moeten bepalen doe je natuurlijk niet.
|
|
|
|
#183 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Iemand die schuld heeft aan zijn probleem moet achteraan aanschuiven voor medische hulp. Dus dan is de logische vraag: hoe bepaal je die schuld op het moment dat er 2 patiënten wachten? Citaat:
Ik ontwijk mijn eigen vraag... Hoe onzinnig kan je worden? Er zijn er die vinden dat je moet wachten op medische hulp als je zelf schuld hebt aan je problemen. Dus vraag ik hen hoe je dat gaat organiseren. Want ik zou niet weten hoe ze in godsnaam in het ziekenhuis vooraleer hulp te verlenen moeten beslissen wie schuld heeft en wie niet. Dus nee, ik kan niet antwoorden op die vraag want er is geen oplossing voor. Dat wil ik net aanduiden. Tot nu toe heeft er ook nog niemand op geantwoord. Universalia niet, Bobke niet en (dat had ik ook niet verwacht) jij ook niet. Citaat:
|
|
|
|
#184 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote=geertvdb;8880381]Maar dit is niet het antwoord op de vraag die u stelde! wat een verrassing, gij ontwijkt een vraag!
Gij ontwijkt mijn vraag al honderden posts lang: waar heb ik gezegd dat ik verkrachting goedkeur? Maar ik moet wel antwoorden op uw vraag? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#185 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je gekke vriend die kierewiet geworden is van cannabis bv. Ik heb in die posts nooit iets gelezen over cannabisgebruikers die niet kierewiet geworden zijn van cannabis. Citaat:
Citaat:
Hou jij eigenlijk ooit op met leugens in het rond te strooien? Citaat:
En nee, cannabis is er niet legaal. Citaat:
Zelf doe je tot nu toe in deze draad niets anders dan op de man spelen. Enig argument ter zake heb ik van u weer niet mogen lezen. Trollen in het kwadraat is het weer. Zoals gewoonlijk. Citaat:
Je begint in je eerste zinnetje al met een foute veronderstelling en daar blijf je dan maar weer op doorgaan. Hopeloos hoor.
|
|
|
|
#186 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt ook Dafalgan Codeïne. Is meer voor de kenners ...minder bekend op den boerenbuiten PS ; Dafalgan is gewoon paracetemol (kost niks) maar in een mooie doos en bijgevolg een pak duurder Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 december 2018 om 15:45. |
|
|
|
|
|
|
#187 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Er zijn in de jungle trouwens veel planten die een roes creëren, en waardoor dieren gemakkelijker een prooi worden voor roofdieren. dat noemen ze symbiose. Gij wilt een prooi zijn? Be my guest. Ik eet de hamburgers en de blikskes cola zijn zeker weken houdbaar. survival of the fittest. |
|
|
|
|
|
|
#188 | |||
|
|
Citaat:
DAARNA. Potje breken, potje betalen. Waarom zijt gij daartegen? Citaat:
Als gij iemand omver rijdt, gaat gij dan later niet uw kosten op hem verhalen? Citaat:
Elke dag staan er zatte bestuurders voor de politierechter die zware boetes krijgen en zo de kosten betalen die ze veroorzaken. Zelfs als ge geen ongeval hebt veroorzaakt, betaalt ge als zatte bestuurder mee voor de kosten voor de ongevallen die andere zatte bestuurders hebben veroorzaakt. Zo zou het ook moeten zijn voor blowers. Ge kiest ervoor om met zo een loserhobby te beginnen? Wel, dan betaalt ge maar mee voor al die blowers die in de psychiatrie belanden. maar dat wilt gij niet. Uw letterlijke quote was: 'ik wil niet boeten voor degenen die in de problemen komen door cannabis'. IK OOK NIET! Maar omdat gij uw verantwoordelijkheid niet wilt opnemen, moet ik betalen. |
|||
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met zo'n mensen kan je gewoonweg niet in discussie gaan.
|
|
|
|
#190 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
De vraag waarom fred het noodzakelijk vond om schoof persoonlijk te ridiculiseren, dat is blijkbaar totaal onbelangrijk voor u. Laatst gewijzigd door geertvdb : 9 december 2018 om 16:33. |
||
|
|
|
|
|
#191 |
|
|
Extreem links en extreem rechts zijn exact hetzelfde op dit forum. Als die stoute geertvdb ambetant doet door ons ongelijk te geven, dan beginnen ze over mekaar buikje te ruisen.
|
|
|
|
|
|
#192 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mensen die het verschil niet kennen tussen extreem links, extreem rechts en centrum, zijn een gevaar in het verkeer. Vroeg of laat botsen ze overal tegenaan.
|
|
|
#193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie daar niet tegen kan is een loser en gaat best in discussie op een flair forum. Vooruit ga nu maar terug de pampers van uw kindjes veranderen....want ik ruik iets vies. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 9 december 2018 om 17:19. |
|
|
|
|
|
|
#194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar hoe weet Fredje dan dat die verslaafden geen pijn hebben ? |
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die Formule 1 piloot en die bergbeklimmer zal wel een verzekering hebben. Ik vrees dat ik wel eens achteraan zou kunnen komen. |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Amerika zijn 2,6 miljoen mensen verslaafd aan opiaten. In Nederland praten we dan over heroïne en morfine. Maar in de VS gaat het om veel meer soorten. Vorig jaar daalde de levensverwachting in de VS voor het tweede jaar op rij. Belangrijkste oorzaak: 63.000 doden door een overdosis pillen of andere pijnstillers gebaseerd op heroïne. Artsen in de VS schrijven de sterke en gevaarlijke medicijnen zonder veel moeite of medische reden voor. Ook omdat de farmaceutische industrie aan minder regels is gebonden dan in Europa. Amerikaanse farmaceuten besteden miljoenen aan spotjes op televisie en verleiden artsen met aantrekkelijke verkopers en grote geldbedragen hun pillen voor te schrijven |
|
|
|
|
|
|
#199 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|