![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | ||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gij niet, maar pech, want zo werkt het hier. Citaat:
|
|
|
|
#242 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Uw beste argument tot nu toe! Citaat:
Citaat:
Persoonlijke verantwoordelijkheid noem ik dat. Mensen als volwassenen behandelen en niet als verwende kinderen. |
|||
|
|
|
|
|
#243 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Meer kunt ge niet doen hé. Citaat:
|
|
|
|
#244 | |
|
|
Citaat:
de opbrengst aan taxen voor de Belgische staat door de verkoop van sigaretten bedroeg voor 2017 iets meer dan 3 miljard euro. Voor alcohol ongeveer 900 miljoen aan accijnsen. We zijn er al bijna door deze 2 producten alleen aangezien de verslaafden via taxen en accijnzen zelf voor het overgrote deel betalen voor hun eigen verslavingszorg, moet gij slechts 70 euro per jaar bijbetalen. Das 6 euro per maand. Of 19 cent per dag.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 10 december 2018 om 10:48. |
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#246 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#247 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#248 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nee, ge weet dus duidelijk niet waarover het gaat. Hier gaat het (al pagina's lang over): Citaat:
|
|
|
|
#249 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Pfff, al dat huiswerk, zowel op het forum als daarbuiten. Trouwens, welke partij is dat dan juist die verslavingszorg uit de sociale zekerheid wil halen? Ze weten dat toch zelf hé?
|
|
|
|
#250 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Allez, zijn we weeral in de fase van de hoofdletters en de uitroeptekens aangekomen? Begin ik weer onder uw vel te geraken?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Deze post is weer een geweldig voorbeeld van jou manier van werken. Argumenteren? Niks hoor. Woorden verdraaien, glazen bollen, leugens,... volop!
|
|
|
|
#251 |
|
Europees Commissaris
|
En dat komt dan van enen die regelmatig begint over wapens, hoeren of autoverzekeringen
|
|
|
#252 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ge doet het er echt om zeker?
|
|
|
|
#253 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus ja, in hospitalen behandelen ze op basis van dringendheid. EN ik zou dat zo graag houden. Al zijn er die daar een regel willen invoeren als "eigen schuld, achteraan aanschuiven". Daar ben ik niet voor te vinden. Wegens onder meer praktisch onhaalbaar. Soit, dit heeft lang genoeg geduurd, mijn goesting is over...
|
|
|
|
#254 |
|
|
klopt, het is zelfs minder. 66.06 euro pp/jaar. Of 5.5 euro pp/maand. Of slechts 18 cent per persoon per dag.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar mag ik aannemen dat Fred zijn cannabis gratis krijgt aangezien hij beweert dat er geen kosten aan verbonden zijn. |
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kunt ge u er in vinden dat rokers achteraan moeten aanschuiven als ze een nieuwe long moeten krijgen? Want daar gaat het over. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Europees Commissaris
|
Pas op, 't kan hé. Had ook zo ne maat vroeger die alleen rookte als 'em iets aangeboden kreeg.
|
|
|
#259 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor U zijn daar inderdaad geen kosten aan verbonden. Moet ik U anders toelating vragen aan wat ik mijn geld wil besteden ? |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En graag een eerlijk antwoord. Ja of neen. |