![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister
|
![]() Zou het kunnen dat de kopstukken sp.a gokken bij gok chinees, daytrading instellen op winsten nemen bij VERLIES sp.a ?
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat allemaal om Congolees kabila na te apen om de macht te behouden...
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eindelijk is die rottige rechtse regering verleden tijd
![]() End of story voor nva ![]() Hoeveel vrienden hebben die nog? ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel het betekenisloze niet bindende compact is vandaag en morgen van belang, het moet en zal kost wat kost getekend worden. Dit met of zonder regering of keizer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() hoppa
![]() goed van de Nva ![]() Michel weg = wéer geen herziening grondwet
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 18 december 2018 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vlaamse CSU op rand van de afgrond.
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() hela, hela tstad is nog van Bartje he. Driedelig maatpakje moet nog niet weg.
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Lopende zaken kan eeuwig duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Klopt, maar een motie van wantrouwen houdt niet noodzakelijk in dat het parlement ontbonden worden. Tenzij het een constructieve motie van wantrouwen is.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Inderdaad, zeer vreemde zet.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Dat is geen goocheltruuk, maar een constitutioneel recht...
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
Hij kwam van een koude kermis thuis ,want niemand gelooft die man nog , zelfs zijn coalitiepartners niet. Laatst gewijzigd door cato : 18 december 2018 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RECONSTRUCTIE. Michel overleefde crisette na crisette, maar struikelde uiteindelijk over ‘onschuldig’ VN-pact
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...pact~aa97dde7/ Hoe kon de “kamikazeploeg” met N-VA, MR, CD&V en Open Vld ‘crisette’ na ‘crisette’ overleven, maar uiteindelijk vallen over een op het eerste zicht onschuldig migratiepact van de Verenigde Naties? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
België was hem te klein geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zes maanden "lopende zaken"? Er zal in die tijd geen enkele beslissing worden genomen, tenzij bij gratie van het parlement. Een parlement waar de regering-Michel geen meerderheid meer heeft. Is de OpenVLD dan bereid om linkse beleidsopties uit te voeren die door het parlement werden goedgekeurd?
|
![]() |
![]() |