![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die wet is ook in Belgie geldig blijkbaar:
https://www.notaire.be/acheter-louer...on-acquisitive Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 december 2018 om 09:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat is het idee van iets kopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Zijn doelwit is verhuist naar het buitenland wat hij weet maar toch niet meld aan de Franse rechtbank. Alvorens het 'doelwit' ook maar iets te weten komt van de hele opzet krijgt hij een Belgische deurwaarder over de vloer die 6000€ komt eisen - een schadevergoeding toegekend door een Franse rechtbank waarin geen enkele mogelijkheid is geboden voor tegenspraak. Er volgen twee vonnissen in eerste aanleg, twee vonnissen in beroep en onze Fransman krijgt op alle vlakken ongelijk. Ondertussen zijn de kosten om die oplichting tegen te houden opgelopen tot een dikke 12.000€. De Fransman zelf is onvermogend en wordt in zijn acties financiëel onbeperkt ondersteund door zowel de Belgische als de Franse overheden - bij verlies hoeft hij helemaal niks te vrezen en zijn 'doelwit' kan nooit één euro van zijn onkosten terugkrijgen. Voorbeeld genoeg? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Heb je graag bronnen en referenties? Ik kom je heel graag tegemoet hoor. Best is dan wel een aparte draad opstarten, dit gaat zeer verhelderend werken maar heeft nog weinig te maken met burenruzies over bomen. Dus Jan, gaan we hier eens dieper op in? Hier al wat info: https://www.forum-ulm-ela-lsa.net/vi...att103#p104947 Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 23 december 2018 om 23:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Vroeg of laat komt wel de dag van ontwaken. Ik zit er niet mee in om wat tijd te besteden aan het wakker schudden. En... ik ken Jan zijn manier van discussiëren al een beetje. Het stoort me niet echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() Citaat:
Je kan nu eenmaal geen omelet maken zonder eieren te breken.
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Je zegt dus dat een rechter onrechtvaardige straffen mag uitschrijven zodat andere mensen onrechtvaardige straffen makkelijker zullen accepteren?
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit onland wordt hoe langer hoe gekker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Best is dan wel een aparte draad opstarten, dit gaat zeer verhelderend werken maar heeft nog weinig te maken met burenruzies over bomen. Dus Jan, gaan we hier eens dieper op in? Anders wordt het weer een typische kleuterdiscussie en daar steek ik mijn tijd niet in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De rechter was zeer rechtvaardig.
De bomenneuker had tijd genoeg om zijn bomen te vellen of te kortwieken, zodat hij nul euro moest afdokken. Maar neen, meneerke moest er mee rammelen. Op die dwangsom kan je niet terugkomen. Mocht je daarop terugkomen, dan weet je waar je begint (in deze zaak), maar je weet van geen kanten waar je zult eindigen (in alle andere toekomstige zaken).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 24 december 2018 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je denkt dat het een grap is? Omdat het zo overduidelijk over the top is? Vergeet het, er zijn er hier die dat een rechvaardig vonnis vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn eerste vakantiejob als 14-jarige verdiende ik om de drie minuten één b. frank. Daarom zou ik, met een dwangsom van 1000 euro per dag, er absoluut voor zorgen dat voor de eerste dag, de bomen omver lagen. Al moest ik ze afzagen met het botste mes uit de keukenschuif van mijn heksie perfeksie.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
De dwangsom die hij moet betalen is omdat hij dacht dat hij zijn gat kon afvegen met de uitspraak van de rechter. Quod non.
![]() |