![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik heb én het gebrek aan objectiviteit van Cools gezien én de VRT framing én de leugens van Driesje ten gevolge van compleet misplaatste arrogantie (die ik (in zo ver dat kan zonder m te kennen) inschat als een overcompenseren van onzekerheid overigens) ... de man is een Trumpkopie van Dunaldi. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4662 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat men in dit kereltje ziet moet men mij dringend eens uitleggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4663 |
Banneling
|
![]() Voor mensen die absoluut geen iota van recht meer hebben kan dat gelden... voor andere mensen niet meer...
De VRT gaat al jarenlang af als een gieter, mooi dat het eens klaar en duidelijk gezegd werd... door om het even wie... Ze verdient niet meer... Laatst gewijzigd door marie daenen : 10 januari 2019 om 09:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jammer, een jeugdig standpunt pro eigen identiteit en voor onafhankelijk Vlaanderen had ik wel gelust. anderzijds, vermoedelijk ook wel een dubieuze rol die t parket gespeeld heeft in deze. maar soit, Dries had het bescheidener kunnen aanpakken en zou er dan beter uit gekomen zijn (imho). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4665 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het is niet alleen gisteren dat hij veel te arrogant was.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 10 januari 2019 om 09:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4666 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeker op t moment dat la Cools in haar volgende vraag ook nog eens herneemt wat hij net weerlegd had ... toen had hij gelijk. maar die misplaatste arrogante smile daarbij en dat uniformke ... dat is toch gewoon zielig? Laatst gewijzigd door Anna List : 10 januari 2019 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Strijd in de strijd
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4668 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4670 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4671 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4672 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het wel ging om een directe confrontatie dan dachten ze in hun vastgeroeste overmoed dat het zij waren die dat katje een gingen geselen... Niet dus en dan is wat jij hierboven vertelt regelrechte onzin... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4673 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
IK als volksvertegenwoordiger, partijpolitiek onafhankelijk...
![]() |
![]() |
![]() |
#4674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man, zotter kan werkelijk niet meer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4675 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij valt Dries niet eens op vrouwen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Draai de rollen niet om... Enfin dat is teken van geen eigen geldige argumenten meer te hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4677 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
idem met de Pano reportage (en de reactie van de UGent rector) ... daarvoor was Driesje niemand, het zijn zij die Driesje een politiek kapitaal hebben bezorgd groot genoeg voor lijsttrekkerschap. ik neem aan dat t niet de bedoeling was, maar ze deden het toch (en ik vind zoiets voorspelbaar nochtans) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4678 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4679 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Omtrent die fake account. Overschot van gelijk en je kan Cools en de hele VRT niet genoeg door het stof laten kruipen met zulke zaken 2. Over de in verdenking stellen. Daar zat hij gewoon staalhard te liegen in plaats van duidelijk te maken dat in verdenkingstelling nodig is voor een huiszoeking en dat dit daarom nog niet betekent dat hij vervolgd wordt. Dan kon hij weer zijn geliefkoosde framing woordje gaan gebruiken. Maar nee, begon daar staalhard te liegen 3. Het vragen achter geld voor schild en vrienden in het Pallieterke. Het staat er zwart op wit en daar was hij dus ook weer staalhard aan het liegen. Terwijl er niets mis is met het werven van fondsen. Daar kon hij ook stellen dat de mensen dat bij zijn organisatie vrijwillig doen, dit in tegenstelling tot de financiering van politieke partijen. Hij heeft dus met andere woorden 2 keer een grote kans laten liggen om te scoren en door te liegen is hij daar immens afgegaan. Politiek talent? Hij zal nog veel boterhammetjes mogen eten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 10 januari 2019 om 09:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4680 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |