![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4681 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij vertelt het omgekeerde... Inderdaad je bent totaal verkocht en totaal geindoctrineerd, jouw commentaar heeft geen enkele meerwaarde meer... of het moest zijn om de mensen duidelijk te maken hoe erg het met onze politiek correct politiek en media gesteld is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4682 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4683 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat dat hij fondsen zoekt. En hij zegt van niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#4684 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier geeft je zelf aan waarom de VRT niet meer betrouwbaar is... Ze voert spelletjes op ipv de mensen objectief en eerlijk in te lichten... En natuurlijk zijn het spelletjes tegen rechtse gedachten... en dan maar afkomen dat onze VRT niet rood zou zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4685 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het ergste van al is dat ik wel degelijk weet dat VRT aan framing doet, maar dat stel je niet aan de kaak door zelf te staan liegen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4686 |
Banneling
|
![]() Ik praat niets goed, ik hoor met veel plezier dat De VRT op haar bek is gegaan, wat ze al jarenlang verdient, en dat doet mij plezier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4687 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Langenhove valt hier goed door de mand. En dat is niet de eerste keer. Bij de verfoeilijke memes was dit ook al zo. Het VB heeft me weer iets binnengehaald: een prutsventje. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2019 om 09:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4688 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien was zijn probleem wel dat er een vrouw hem zo hard aanpakte.
![]() |
![]() |
![]() |
#4689 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4690 |
Banneling
|
![]() En als ik morgen Dries op straat zou tegenkomen zou ik hem zelfs niet herkennen want ik ken hem niet en ik heb nog niets van hem gelezen... Ik speel de bal en niet de personen en de bal is dat de VRT op haar plaats is gezet...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4691 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn allemaal zaken die zo gemakkelijk te counteren zijn vanuit de framinghoek van de VRT, zonder dat je daarover moet beginnen liegen. Alleen heeft Driesje dat niet door en daarom is het op dit moment een politieke nitwit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4692 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén ding heeft hij goed gedaan, de VRT is plat op de buik gegaan... maar wat zijn eigen voorkomen en optreden betreft heeft hij dan nog veel te leren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4693 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, je hebt het interview niet gezien en je oordeelt dat de VRT door de mand is gevallen. Tjah. Ik heb het wel gezien en het is intriest dat Van Langenhove afgegaan is. Zit ik daar, dan maak ik Cools helemaal af. Ze zet hem een paar keer voor open doel en hij schiet er falikant naast.
![]() |
![]() |
![]() |
#4694 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je zal geen jeugdige chatboxen vinden zonder zulke zaken (van gelijk welke politieke of ideologische strekkingen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4695 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets mis met de memes?? Het zal nog niet zijn! En als bepaalde memes voor sommigen van die extreem-rechtse kadees 'humor' is, dan is het op zijn minst zéér bedenkelijke humor. Mensonwaardig. Toch raar dat bij een bepaald Vlaams-nationalisme altijd een verkapte fascistische onderstroom aanwezig blijft. Niet dat het mij echt verwondert. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2019 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4696 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar hij zal idd nog veel moeten leren. ... die drammerigheid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4697 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei het al, ze zijn elkaar waard. Mooi koppel.
![]() |
![]() |
![]() |
#4698 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Spijtig van de ballen die hij heeft misgeslagen daar waar hij ze wel met wat meer bescheidenheid en inzicht in het doel had kunnen kaatsen... Voor de rest interesseert Dries mij niet, maar als ik hoor van iemand die la Belgique in het nauw zou kunnen zetten dan flikkert een nieuwe hoop in mij op... Het zal voor een andere keer dan zijn, niet??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4699 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4700 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, ik ben niet van plan om te discussieren op het vlak van smaak. Sommigen houden van Agnew, anderen van Geubels, nog anderen van Theo Maassen of whatever. Het is nog steeds geen misdaad om een smaak te hebben die niet de uwe is. Maar de mop, Waarom zaten er 11 gaten in de douchekoppen van Auschwitz? Omdat de joden maar 10 vingers hebben. Wel die hoorde ik 20 jaar geleden al op de speelplaats. Heden ten dage zijn dat Memes in die strekking en daar is zoals eerder gezegd, niets verkeerd mee.
|
![]() |
![]() |