![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4721 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik gun m alle succes, maar hij zal nog serieus moeten bijleren ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4722 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Staat voor mij mijlenver van een Gerolf Annemans. Die heeft tenminste een uitgesproken mening waar hij achter staat en verdedigd. Dit ventje staat achter een mening maar wanneer hij ermee wordt geconfronteerd heeft hij niks te maken met zijn eigen mening of zelfs niet met wat hij kort geleden verklaarde. Als men U wijst dat U precies dezelfde letterlijke tekst aframmelt als fascistische leiders ga da niet onnozel doen maar verdedig waarom U die tekst belangrijk vindt en de moeite om na te praten. Wat een gladde huichelaar. Eender welke jongere met een beetje meer brein dan de doorsnee garnaal heeft dat nu al begrepen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 januari 2019 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4723 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4724 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4725 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Doe zo voort! Uw nieuwe Heiland is opgestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4726 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard, hij is er dan ook, door alle heisa, versneld ingerold. Anders was hij wellicht binnen een jaar of 10 komen bovendrijven in rechtse politieke kringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4727 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, Francken heeft wellicht zijn best gedaan (en minstens even goed zijn best in het twitteren), maar indien men een uitspraak wil doen over Francken en zijn beleid, past er maar één: "gewogen en te licht bevonden!" Laatst gewijzigd door Het Oosten : 10 januari 2019 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4728 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en tot 26 mei a.s., is daar te weinig tijd voor. Jammer maar helaas zal het VB hiermee weinig prijzen halen.
![]() |
#4730 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4731 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4732 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4733 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mijn kinderen zitten ook rond de leeftijd van eerste stemmers ... ik deel de mening van Skobelev veel rechtser en duidelijk degout van vreemdelingencriminaliteit ook veel linkser tegelijk (traditio's lijken me de grootste verliezers) én voor velen is de war on drugs (die in Antwerpen dikwijls op een viseren van studenten met joints lijkt) ... een punt waarop N-VA de jeugd verliest dan weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4734 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4735 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brave Skob toch
![]() ![]() https://www.bruzz.be/brussel-kiest/b...sel-2018-10-15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4736 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4737 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge moet maar niet op zijn avatar afgaan he!
![]()
![]() |
#4738 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in 'gewoon' rechtse milieus, of in neutrale milieus worden dergelijke grappen en grollen ook wel verteld, verzonden, gedeeld ..., net als alle andere soorten van grappen en grollen er de ronde doen. Draai de zaken dus niet om: de aanwezigheid van humor is geen bewijs, hoogstens een aanwijzing.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4739 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4740 |