![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En tot slot, hier bericht nummer 5179. Ook hiervan beweert kojak dat hij het wetsartikel in kwestie zou hebben gegeven.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5202 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier nog eens vraag en antwoord. Ik laat aan eenieder het oordeel zelf wie hier liegt:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5203 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, ik stel trouwens niets anders. Ik wijs er hoogstens op dat de omschrijving "impliciete inverdenkingstelling" niet in het strafwetboek voorkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5204 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jantje toch, je bent echt te beklagen....
![]()
![]() |
#5205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen verdraait zijn woorden, legt hem woorden in de mond, liegt, rukt hetgeen hij schrijft uit context, voegt woordjes toe (volgens hem), laat 'n woordje weg (erger dan liegen), vervolgens laat hij iedereen 't deksel op de neus krijgen met zijn 'logica', daarna verlangt hij verontschuldigingen, omdat je z'n kromme logica hebt aangetoond. Grappig kerelke. Niet eens begrijpend dat hetgeen Jan zegt en die prof. Verbruggen haast overeenkomt, met ietwat andere bewoordingen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5206 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb gepost dat ik je al een antwoordje heb gegeven, en jij maakt er weer iets anders van. Man, man, man toch..... Citaat:
Steeds val je maar door de mand.... ![]()
![]() |
![]() |
#5207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 13 januari 2019 om 02:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5209 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welk "antwoordje" geef jij dan op die vraag? Dat regen nat is, dat Prof. Verbruggen ongeveer hetzelfde verklaarde dan hetgeen Jan je met handen & voeten probeert uit te leggen. Of geef je dat wetsartikel waarnaar gevraagd werd?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5210 |
Minister
|
![]() u hebt precies wel iets met 'Jan', 'Jan' moet u iets misdaan hebben, vertel ... ben echt benieuwd
![]() Laatst gewijzigd door piazzolla : 13 januari 2019 om 02:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5211 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo verbittert... Wat dat wetsartikel betreft, laat dat maar voor de mensen die thuis zijn in die wereld. Ik ga niet pretenderen dat ik het beter weet dan zij. Jan heeft dat nu tot scha en schande mogen ondervinden door het 'beter te willen weten'. Dat is zijn probleem. Het blijven hameren op die artikels is dus gewoon een teken dat je verder geen argumenten meer hebt, dat je van heel het ingewikkeld gerechtelijk systeem blijkbaar niet veel kaas hebt gegeten. Dat Prof Verbrugge toevalig net hetzelfde zegt dan het gerecht en Jan geen hout meer heeft om pijlen van te maken doet je precies ook veel pijn. Dat artikel uit Knack, een derde bron, zegt ook net hetzelfde. En er werden hier nog andere bronnen vernoemd ook in deze draad, zonder het dan nog te hebben over de gedrukte pers. Ik krijg compassie met dat soort van mensen. Erg hé, het deksel zo op je neus krijgen. Ik had toch gehoopt dat ook jij je les ondertussen al had geleerd, maar dat was blijkbaar te vergeefs. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 13 januari 2019 om 02:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5212 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De burgemeester noemde enkel Afrikanen als daders, gen eigen volk zoals jij beweerde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5213 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kennelijk begrijp je zelfs d?*t niet eens. Hilarisch ![]() Kan natuurlijk ook Alzheimer zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5214 |
Minister
|
![]() maar jongen toch, ik zie echt geen tegenstelling in wat JvdB en Prof Verbruggen zeggen. Waarover heb jij het nu eigenlijk ?
Laatst gewijzigd door piazzolla : 13 januari 2019 om 02:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5216 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij hebt het hier over één voorval. Ik had het over 'in het algemeen'. Bovendien heb ik mijn info uit een heel goede bron. Ik heb er nog een paar citaten aan toegevoegd ook, maar die heb je blijkbaar nog altijd niet gelezen. Nice try but .... no sigar. ![]() ps: als je wenst mee te praten over zo'n zaken zou je je mss eerst wat beter informeren, dat kan nooit kwaad en zo verkom je dat je je nodeloos belachelijk maakt. ![]()
![]() |
![]() |
#5217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5218 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5219 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5220 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'...Zodra het OM een onderzoek opent, spreken we van een impliciete inverdenkingstelling....' Jan beweert dus nog altijd dat dit niet zo is, en daar gaat het hem hier om. Lachen jullie maar rustig verder, je kan er maar deugd van hebben. ![]()
![]() |